Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 6. 2015

Aktuální oblíbenci - péče o tvář

Pro ty, které mají na YT rády videa o blíbených výrobcích, jsem připravila několik postů na podobné téma. Oblíbenci se samozřejmě mění, ale jsou i hvězdy, které zůstávají.

V mém případě tyto hvězdy najdete hlavně v kategorii pečujících přípravků na obličej. Když už mi něco sedne, držím se toho. Navíc mám velmi malou spotřebu, takže s dobrým krémem vydržím měsíce.



Vichy termální voda je zde vyfocena proto, že ji v poslední době používám. Jinak ale klidně kupuju i Avene nebo La Roche Posay. Je mi jedno, kterou minerálku mám. Používám je jako tonikum po odlíčení, ale klidně i kdykoliv během dne. 
Někdy místo termálky stříknu Vincentku. Dostala jsem ji od Nik, která mě varovala, abych ji používala opatrně. Mé pleti sedí, opatrná být nemusím, nepoznám rozdíl, jestli stříknu termálku nebo Vincentku. Rozhodně mě nevysušuje.
Oční i antioxidační krémy Naobay už jsem prezentovala. Jednoduše je miluju. Budu se opakovat, ale miluju je za to, že o nich vlastně skoro nevím. Ošetřím jimi pleť a mám pokojíček. A to já od krémů na den chci. Myslím si, že Renewal Antioxidant Cream koupím znovu, a to je u mě co říct!
Na noc stále používám Egyptian Magic. Tam nemám co řešit.
K testování jsem dostala gel na řasy a obočí Double od Godefroy. Zatím o něm moc nevím, ale kamarádka, která ho testuje o dva týdny déle než já, tvrdí, že na obočí po letech musela použít pinzetu... 


Zoubky si teď čistím úžasnou černou zubní pastou Ecodenta. Viditelně mi bělí zuby. Jen mi trochu vadí, že jsou v koupelně i na kartáčku černé skvrny. 




Odličování s pěnou Naobay je snadné a příjemné! Miluju ji! Před ní jsem měla krém Rodial, který je sice fajn, ale už mi lezl na nervy! To balení bylo bezedné! Nebyla jsem ani v pětině, když jsem ho dala do sprchy na holení nohou... Pokud milujete masné odličování, určitě ho zkuste. Já jsem prostě spíš na mýdla a pěny. Oxygenating Foam Cleanser od Naobay mi fakt vyhovuje tisíckrát víc, jen se mi zdá, že celkem rychle ubývá.



Co nesmyje pěna Naobay, dolíčí micelárka Avene. Zatím mi celkem sedí a vyhovuje, takže jsem spokojená. Nelepí, neštípe, nevysušuje, odlíčí slušně. Koupila jsem v nějaké akci, kde byly spojená dvě balení k sobě, což je vidět, protože ten papír to nehorázně zalepil. Škoda, ten otrhaný papír mému zraku úplně nelahodí.


Tak, to by z mé péče bylo vše. A na příště si připravím tělo a vlasy.

3 komentáře:

  1. Tyhle články mě baví ;) (Což je kapku zavádějící věta, protože na tomto blogu mě baví prostě všechny články). :)
    Jinak Naobay krém na obličej mám a musím říct, že opravdu tak nekonfliktní produkt jsem snad ještě nepotkala - naprosto s Tebou souhlasím.
    V zásobě čeká ještě oční krém - těším se, ale chci otevřít až domažu aktuální milovaný Origins.
    Pěnu (i s tonikem) mám taktéž ve frontě na koupelnu, ale díky sestěhování mých krámů do jednoho bodu A teď dodělávám současně Caudalie, která je miláček a Slaměnku Loccitane, která je fajn, ale Caudalie mě baví víc.
    Rodial jsem si koupila před nějakým časem na Tvé doporučení a vyhovuje mi moc ;) Právě se mi nezdá tak mastný jako třeba odličovací balmy, bez problémů ho používám i v teplé dny a ubývá pomalu, což mi u něj docela vyhovuje, taky mě to někdy u jiných nudí, ale tenhle produkt mi tak sedí, že mi to neva.. :)
    Naprosto rozumím i Egypťanovi, to je taky produkt, ke kterému se během let ráda vracím :)
    Takže vlastně super sestava ;)
    Ale absolutní top je ta černá pasta! Protože černá je v kosmetice moje barva a černé fleky mi neva, za tu "legraci" to stojí ;) :)
    Moc se těším na článek o vlasech a tělové péči ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Curaprox ma ciernu pastu momentalne ako novinku, vyzera ze ide o rovnaky princip, ale ta ich stoji neuveritenych 25 eur.. Tuto urcite skusim, objednala som ju z Litvy cez eBay, lebo na SVK hairbeauty.cz sice zasiela, ale za neuveritelnych 200Kc, co je takmer dvakrkat tolko ako cena pasty..
    Vdaka za tip :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Stejny efekt jako cerna pasta ma tabletka zivocisneho uhli, tuhle jsem to omylem vyzkousela, kdyz mi bylo blbe a chvili pred cistenim jsem schroupala 4 tablety. Asi budu delat casteji (ne primo je jist, ale tak s pulkou vycistit zuby). Fakt to beli pekne.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)