Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 5. 2015

TOO FACED Natural Eyes


Vůbec, ale vůbec nevím, jak se to stalo, ale mám nějak víc nových očních stínů. A právě tyto v paletce Natural Eyes od Too faced jsou prostě skvělé!

Líbí se mi i obal, kovová paletka je kvalitní a krásná. Mohla bych dumat nad velikostí, protože i když se mi líbí, je tam na můj vkus stále ještě dost doprovodného výplňkového plastu.



Kolekce stínů v přirozených i výraznějších barvách z ní dělá univerzální základ pro jakékoliv líčení. Z tohoto důvodu u mne zvítězila v obchodě, když jsem volila mezi ní a matnou variantou, která je teď všude na blozích probírána. S touto paletkou vytvoříte nenápadné matné líčení, ale klidně s ní můžete absolvovat i večírky a dokonce plesy.


V řádku s označením DAY najdete matné trio, které umí nenápadné, ale i velmi výrazné looky. Stačí měnit intenziti a zastoupení jednotlivých stínů. 


Druhý řádek je nadepsán slůvkem CLASSIC. A pro můj barevný typ jde skutečně o velmi příjemné a pohodlné barvy, které mi sluší celý rok a příjemně mi rozsvítí tvář. Takže jo, pro mě je to skutečně klasika všech klasik. Jen si dávám pozor na první stín ve světle růžové perleti. Na mně vyjde extrémně světlý a extrémně lesklý, proto ho umísťuji hlavně do koutku.


Řádek FASHION obsahuje úžasnou matnou základovku, lesklé zlato a mléčnou čokoládu. Stejně jako řádek předchozí, umí úžasně slušivé vzhledy. 

Popisky a řádkování samozřejmě neznamenají, že nemůžete stíny použít i libovolně namíchané. Ale to doporučení, jak stíny kombinovat, je zábavný prvek.

Kvalita stínů je dokonalá! I přes hluboký cit, který chovám k čokoládě od stejné značky, musím napsat, že co se vlastností týče, je Natural Eyes paletka asi ještě lepší. Všech devět stínů se vyznačuje stejnou a skutečně vysokou kvalitou, v čokoládce přece jen některá políčka používám minimálně. V naturalce není ani jeden stín, kterému bych se měla důvod nebo chuť vyhnout.

DAY look





Výdrž je skvělá, nepoužívám teď báze, protože jsem už úplně zlenivěla. S výdrží nemám absolutně žádný problém. A musím taky vyzdvihnout minimální prášivost stínů, i v tomto ohledu Natural Eyes převyšuje čokoládu. (I když maličko srovnávám s Chocolate Bar, protože jde o stejnou značku, a i když čokoláda vyznívá ve srovnání hůř, stále ji miluju! To je aby tady nevznikla nějaká mýlka!)

CLASSIC look





Zestručním to. SKVĚLÁ PALETKA! Natural Eyes je prostě úžasně vymyšlená i provedená. Musí fakticky sedět všem, alespoň barevně. Teoreticky si umím představit, že některé lesklejší stíny by mohly být pro některé uživatelky právě až moc lesklé, ale jinak jsem přesvědčená o tom, že je to jedna z nejlepších dostupných palet vůbec.

FASHION look




23 komentářů:

  1. Už delší dobu přemýšlím, jestli si pořídit tuto paletku, nebo Naked 1 od UD...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je v obou Nakedkách něco zbytečného a nevyužitelného. V této využiju moc ráda všechno!

      Vymazat
  2. Ale ne, takováhle recenze pár dní po tom, co jsem si konečně pořídila chocolate bar... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co šílíš! Čokoládka rozhodně není šlápnutí vedle. Má zase jiné kvality, voní, je nádherná a způsobuje závislost. Já ji pořád miluju :)

      Vymazat
    2. Tak jsem to nemyslela (je skvělá!), ale abych zrovna kupovala další... :))

      Vymazat
    3. No to jo, je to hrůza :) Ale občas se to musí a tohle fakt není přešlap, tak je to ospravedlnitelné. Vlastně investice :D

      Vymazat
  3. Před časem jsem v Sephoře vybírala mezi čokoládou, UD, Natural matte a touto. UD mě neoslovilo celkově (prášivé,Basic v ošklivém plastu, Naked mi nesedí barevně ani jedna), čoko je na mě moc velká. Vybrala jsem nakonec tuto, kde je mat i lesk a jsem velmi spokojená s pigmentaci i výdrží. Jedinou výtku mám také ke zbytečnému plastu. Jako cestující žena a ekologicky uvažující člověk bych preferovala menší balení. Přesto i tak tuto paletou považuji za velmi povedenou a s 20% slevou i za docela výhodný nákup při poměru gramáž/kvalita/cena. Carol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s každým tvým slovem, Carol :)

      Vymazat
  4. Tuto paletku mám jako cestovní, protože Naked je prostě velká kráva. Ale už od koupě mi přijde, že obal je dost fórový, není vůbec bytelný, nepasuje nějak pořádně, něco tam štěrchá. Jinak ke stínům samotným nemám žádnou výtku. Tak asi špatnej kus :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj obal je v pořádku, tak doufám, že klechtat nezačne.

      Vymazat
  5. Vedela som, ze ked uz som raz v Sephore, mam nechat chlapa vonku a poriadne to tam presnorit. UD ma nepresvedcil, NARS vybrakovany a pri Too faced bol uz chlap nervny....(nechapal preco je v tom obchode tolko ludi....ved su to iba farbicky na tvar.....)
    Jana
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, chlapi tohle většinou nepochopí, mělas ho nechat někde v kavárně nebo u mobilů :)

      Vymazat
  6. Samozrejme, že som pozerala aj po tejto paletke, pretože obzerať si neutrálne tiene je jednou z mojich obsesií. Zatiaľ ju nemám, momentálne ani neplánujem, no musím vyjadriť nadšenie z tých troch matných odtieňov "day". Tie vyzerajú skvelo, rovnako tak vyzerá aj líčenie. Je to naozaj mimoriadne použiteľná paletka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to paletka na jakoukoliv příležitost.

      Vymazat
  7. Překrásné balení a suprová pigmentace, moc ti stíny a líčení sluší.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jí potřebuju :D Chválím velmi krásná fota líčení :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jí mám a velká spokojenost :) Krásné barvy a výborná kvalita <3

    OdpovědětVymazat
  10. A to jsem si říkala, že tohle nepotřebuji! Díky!!!

    Jinak s čokoládou velká spokojenost, přesto, má cenu pořizovat i tohle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru jo, podle mě je tohle ještě lepší. Kdyby to vonělo čokoládou, klidně bych měla jen tuhle. Z té fakt vezmu úplně všechny barvy. V čokoládě jsou některé, které beru málokdy.

      Vymazat
  11. Ahoj. Nedá se objednat přes internet?

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)