Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 5. 2015

RIMMEL - jarní novinky z PR balíčku

Jak víte, ráda okukuju i drogerkové kousky. A když už mi někdo něco dá k recenzi, tak já to poctivě posoudím. Dlužím post několika produktům Rimmel, které jsem dostala od zastoupení značky. Děkuji za ně, moc ráda jsem se pokochala.


Tohle jsem dostala a teď vám o tom popovídám.


No... Rtěnkový maniak dostal zabarvený balzámek. To víte, že to není úplně to moje, ale já chápu, že je nutné reagovat na tu velkou módní vlnu :). 
Nicméně Rimmelí balzámek je lepší než Babylipsy. Podle mého názoru udělá lepší pohodu rtům, Babylipsy jsou děsné a vysušují. 
Úplně otevřeně vám řeknu, že samotné barvy neřeším. Ono to stejně jenom lehce zabarví. Tento je velmi fialový, ale na rtech je jen lehounce berry. Nevadí, není to špatné. 




Bez tohoto barevného balzámu klidně můžu žít, protože opravdu nepatřím do cílové skupiny pro tyto produkty. Jsem ten typ, který volí mezi rtěnkou nebo bezbarvou péčí, černá nebo bílá. Ale tento balzámek mě neurazil, je docela fajn a když ho náhodou potkám v nějaké kabelce mé dcery, která si ho hned usápla pro sebe, klidně ho použiju. Nicméně bych ho nekoupila, ani by mě to nenapadlo. 

Dál jsem dostala dvě řasenky, což mě potěšilo, protože jsem právě chtěla vyhodit svoji oblíbenou Estée Lauder řasenku. 


Tuhle řasenku s arganovým olejem bohužel nemůžu pochválit. 

Rimmel Wonderfull

Kartáček se mi sice líbí, barva i konzistence samotné řasenky jsou zcela v pořádku, ale mě tahle řasenka trochu pálí v oku a způsobuje slzení v koutku. Tak jako její předchůdkyně, i tato inovovaná verze mě dráždí. Můžu jen říct, že dělá poměrně přirozené řasy, líčení je spíš nenápadné a řasy zůstanou lehce prodloužené. Zahuštění jsem nepozorovala. Já rozhodně potřebuju větší kalibr, protože moje řasy jsou samy o sobě dost ubohé. Toto na ně nestačí.

Řasenku jsem darovala a obdarované oči nedráždí, její očka neslzí. Takže jak vidíte, bude to problém spíš na mé straně.

Co mě ale nadchlo, to je tahle další řasenka. 


Podle papírů, které jsem k produktům dostala, je tato řasenka levnější a je do světa poslána spíš jako nižší řada. U mě ale vyhrála. Nejen, že mě nedráždí, ale dělá mnohem lepší a výraznější řasy. Fakt si myslím, že tahle řasenka ujde. 


Kartáček je z jedné strany takový ...

Rimmel Extra 3D Lash

... a z druhé strany takový. 
Celkem pěkně řasy natočí, zvýrazní a obalí. Já jsem spokojená.
Ale ještě lepší je Rimmelí řasenka v úplně stejném obalu, ale z nějaké starší kolekce. Má obyčejný kartáček ze štětinek. Kupuju si ji asi tisíc let v tmavě hnědém odstínu a naprosto ji miluju. Skoro bych ji přirovnala ke své oblíbené řasence Clinique High Impact, ta mi dělá podobný efekt. Koukněte se do stojanu, určitě ji tam najdete. Bývá v akci asi za 69 korun, což je skoro legrace za tak pěkné řasy ve výsledku. 




Tento pudr jsem už recenzovala v souhrnném pudrovém postu, nebudu se opakovat. Jestli najdete odstín, který vám padne, kupte si ho!




I stín a vosk na obočí jste už u mne viděly. Taky spíše chválím, i když odstín stínu je diskutabilní.






Pro dnešek skončím, tento post byl jen takovým shrnutím toho, co mi dala značka Rimmel proto, abych vás informovala. Není to úplně špatné, ale vybírejte opatrně. Nehoňte se davově za vším, co vidíte. Používejte blogy a informace z reklamy opatrně, abyste nevyhazovaly peníze oknem. 

Jestli mám vypíchnout jedinou věc z mého balíčku, bude to pudr. I když můj odstín byl zcela mimo, líbila se mi textura i celkové pojetí. Vůbec nevím, zda mě někdo z Rimmelu čte, ale obávám se, že nikoliv, protože stále dostávám nejsvětlejší barvy makeupu a nikdy nedostanu nějakou pořádnou rtěnku. Škoda...

Co myslíte, zajímá je, jak blogerky reagují? Vy to všechno čtete a sledujete, jak to na vás působí?

I přesto, že remcám na odstíny, děkuji Coty za produkty k recenzi.

14 komentářů:

  1. Nemam sice skusenosti ani s jednym vyrobkom, ale suhlasim s tym, ze Rimmel ma naozaj kvalitne (aj ked by sa to na prvy pohlad na obal nemuselo zdat). Stale som o nich mala len tie z lacnejsej rady (ten stihlejsi obal - nie tvarovany) a som spokojna, navyse u nas sa to da kupit castokrat do 3€ - nemam co riesit.

    OdpovědětVymazat
  2. ...ma naozaj kvalitne riasenky... - ospravedlnujem sa, to je tak, ked to poslem a neprecitam to po sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý se splete :)
      Taky miluju jednu jejich levnou řasenku. Bohužel mi vydrží jen tak měsíc a půl.

      Vymazat
  3. líbí se mi ten pudr, ale už jsem si úplně odvykla je používat, od té doby, co mám Mac Blot a předpokládám, že mi vydrží tak padesát let :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, podle mě je srovnatelný... Pokud trefíš barvu. Což je asi s ohledem na cenu skandální :)

      Vymazat
  4. Nevím jak je to teď, už pár let v médiích nepracuju, ale Coty má velké portfolio značek a skutečně poctivě posílá snad všechny nové výrobky, a to nejen blogerkám, ale hlavně tištěným a internetovým médiím, tolik zaměstnanců v PR zase nemají a myslím, že bohužel není v jejich silách číst a kontrolovat vše. Chápu, že je ti to ale k ničemu, pokud ty výrobky nemůžeš kvalitně zrecenzovat, buď bych spolupráci zrušila a nebo si s tím nelámala hlavu a prostě je poslala dál někomu, kdo je využije.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      nezlob se, ale já nesouhlasím.
      Určitě víme, že portfolio je obrovské. Tím líp pro ně, penízků pro ně o to víc.
      To ovšem nesmí znamenat, že rozhodí produkty na reklamu jen tak plošně z jedoucího vlaku, ne?
      Ne, aby to mělo smysl, aby měl zákazník pocit, že jde i o něho, musí to být více cílené. Jestli to není v silách těch, kdo to mají na bedrech, někde asi bude chyba :) Tak má ta firma přibrat lidi.

      Vymazat
  5. Pěkné produkty, zvláště pak pudr a produkt na obočí.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta řasenka mě asi zajímá, Teda, ta dražší, nikoli její lowendová kolegyně. Mám vážné podezření, že je to náhrada za Glam Eyes, kterou jsem milovala, roky používala a Rimmel ji pravděpodobně teď zrušil, alespoň už jsem ji nikde nenašla (ani v obchodech a i oficiální web o ní mlčí). Přesně tohle totiž od řasenky potřebuju: lehce nabarvit, přirozený efekt. Jednak se mi nelíbí výrazné smetáky a jednak mám svoje řasy super, jenom jsou světlejší, na to, že jsem přirozená bruneta, takže rozumně načernit je prostě dostatečné. Koupila jsem si nějakou levnou, na blozích chválenou Miss Sporty, podle kartáčku jsem dopředu tušila, že sedět mi bude, ale Rimmelka blahé paměti o fous líp natáčela řasy. Takže adeptku na nej nej řasenku hledám dál a asi si tuhle koupím. :-) Rimmel jako značku mám ráda, řasenka byla moje stálice, jejich rtěnky jsou skvělý (teda doma mám několik z řady lasting finnish, z původní řady je pro mě odstín Cutting edge jako stvořený a i ty pozdější od Kate Moss jsou fajn) a i další produkty, co jsem od nich kdy měla, minimálně nijak zásadně neurazily i když se nestaly zrovna svatým grálem, takže se k Rimmelu tak nějak vracím a když si chci koupit něco z dekorativky, z nějaké setrvačnosti vždycky chodím převážně k jejich stojanu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co? Ty budeš podle toho, jak si píšem v komentáříš můj pravý opak - barevně i jinak. Mohly bychom se zkoušet trefit :) Co nesedne mně, ty musíš milovat. A opačně.
      Právě se chystám na nějakou Rimmel rtěnku, ale nevím, jaký odstín bych volila. Podléhám asi davové psychóze :)

      Vymazat
    2. I to je metoda, jak se nechat inspirovat. :-) Mě se na tomhle blogu líbí filosofie "vím, co mi sluší a toho se budu držet". Proč bych si kupovala zelený lak, když nevím, co s ním. Jen proto, že je to něco nového a hurá, to ještě nemám? :-)

      Mně se líbí matná řada v červených obalech. Matný efekt mám ráda, moc matných rtěnek v drogerii není a nejlíp drží. Navíc mám pocit, že odstínově ty matný rtěnky minimálně z části, pokud ne kompletně (což nevím, všechny odstíny jsem nezkoumala, mě zajímají jen výrazné barvy a paleta růžová-rudá-fialová :-) stejně kopírují původní řadu by Kate v černých obalech, která je v lesku. Prapůvodní řada Lasting finish, no, do odstínu Cutting edge jsem se zamilovala, nosila bych ho děj se co děj, objektivně jsou ty s logem Kate ale konzistečně imho lepší a stojí za zkoušku víc (pokud se to dá nějak obecně popsat a není to spíš co odstín, to jiné vlastnosti, všechno prozkoumáno zdaleka nemám, takže netuším). :-)

      Vymazat
  7. U toho pudru je stejný problém jako u toho od Astoru - tmavší odstíny na našem trhu vůbec nejsou. Astor má jen dva odstíny a tobě poslali ten tmavší - mám ho totiž doma , druhý byl jak pro dceru ředitele vápenky. Já jsem po pobytu ve špitále bledá jak stěna a ten "tmavší" je na mě akorát :-) Vůbec není špatný, používám ho na mokro a protože mám teď pleť v bezvadným stavu, bohatě mi stačí, nic jinýho nepotřebuju. Sjednotí pěkně barvu, i trochu kryje a má příjemný sametový finiš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě hodně mrzí, protože kdyby měli fakt pro mě normální odstín, tak ho miluju. Věřím, že se povedl...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)