Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 5. 2015

nové CHANEL Rouge Coco - 406 Antoinette a 418 Misia

My, milovnice rtěnek, jsme na ně netrpělivě čekaly. A když konečně vtrhly do parfumerií, vyvolaly docela velkou vlnu nadšení a jednu z klasických nakupovacích infekcí. Inovované rtěnky Rouge Coco.

Dopředu jsem se na ně chystala a googlila jsem odstíny, takže jsem šla do obchodu připravená. Sáhla jsem po odstínech 406 Antoinette a 418 Misia. Líbilo se mi plno odstínů, ale koupila jsem to, co skutečně unosím. 



Tady je máme, krásky moje. Nahnědlá Antoinette a červeno-korálová Misia. 


CHanel Rouge Coco Antoinette, Misia

Chanel Rouge Coco 406, 418

Proč tyhle nové rtěnky vzbudily tolik nadšení? Protože jsou oproti starší verzi příjemnější, krémovější a intenzivně hydratační. Myslím, že každá žena raději sáhne po příjemné rtěnce, která nevysušuje a na rtech se necuckuje. Raději opakovaně přetíráme, než abychom natřely jednou denně a pak trpěly v nepříjemné krustě. Netvrdím, že byly první Rouge Coco úplně nepříjemné. Některé odstíny byly příjemné, jiné sušší. Rozhodně držely. Ale komfort, který poskytují tyhle nové Rouge Coco je úplně jinde. Co se mě týče, já jsem na první Rouge Coco úplně zapomněla (i když jsem měla 6 odstínů...), pro mě už nemusí existovat. Zato tyhle nové si užívám. Miluju obě barvy, které jsem si koupila.


Chanel Rouge Coco 406 Antoinette
Chanel Rouge Coco 406 Antoinette
Antoinette je krémovější, hutnější a barva je více krycí. Plně pigmentovaná pečující rtěnka. Barva je poměrně věrná, vidíte přirozený odstín z hnědého spektra vhodný na běžné nošení a klidně i na výraznější vzhled. Ani nahotina, ani řvavka, i když určitě patří už k těm malinko tmavším odstínům. Drží pěkně, vydrží i svačinu. Přesto je na rtech pořád příjemná. 


Chanel Rouge Coco 418 Misia
Misia je malinko lehčí, pigmentace téhle rtěnky není tak intenzivní. Někdo to má rád, někdo by byl zklamaný. Já jsem měla Misii první, byla jsem nadšená. Až po následné koupi Antoinette jsem si uvědomila, že jsou dost rozdílné.
Misia neposkytuje takové plné krytí jako Antoinette, ale je ještě příjemnější a ještě více hydratuje. Barevně je naprosto unikátní, aspoň si myslím, že podobné odstíny úplně každá značka nenabízí. Díky lehounké a hydratační konzistenci raději doporučím konturu, alespoň nějakou průhlednou silikonovou kolem rtů. Výdrž není závratná, Misia určitě vyžaduje opakovanou aplikaci. Na druhou stranu přes den úplně stačí rty naslepo přelíznout, žádný problém. Když aplikaci neobnovíte, zůstane vám na rtech jen stain nebo jemný nádech. Ale musím říct, že i s ním vypadají rty moc dobře. Je to asi tím, že mi tyhle barvy prostě sluší a lichotí.

Chanel Rouge Coco 418 Misia
Já mám obě svoje nové Chanel rtěnky ráda a obě je nosím poměrně ráda. A i vám, které jste zatím stojan ignorovaly, rozhodně doporučuju se podívat na odstíny. Co se konzistence týče, chybu neuděláte. Nevěřím, že někomu bude vadit, příjemné a pečující konzistence prostě neurazí nikoho. A těch krásných barev na výběr! Líbily se mi něžné nenápadky i výraznější červené odstíny. Občas si říkám, že bych vzala ještě aspoň jednu :)

Tyhle rtěnky zkrátka doporučuju, jsou povedené. Jestli milujete klasické rtěnky Dior, budete milovat i novou Rouge Coco.

Máte nějakou? Jakou barvu si mám ještě koupit?





15 komentářů:

  1. Ta Antoinette mě taky lákala, ale byla docela výrazná a já chtěla něco jemnějšího, tak jsem vzala tu Adrienne a velká spokojenost <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem koukala, ale bála jsem se, aby nebyla na mě světlá. Ale ještě ji okouknu :)

      Vymazat
  2. Antoinette je opravdu moc hezký odstín.

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto odtiene su mimo moj farebny typ, ale Antoinette sa mi tak ci tak velmi paci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že jsem asi odstínově i vkusem docela menšinová.

      Vymazat
  4. Obě jsou moc pěkné, krásné názvy, které mě zaujaly. Můžu se jen zeptat prosím na orientační cenu??
    zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že bez slev kolem tisícovky. Já většinou využiju nějaké slevy, kterou parfumerky právě nabízí.

      Vymazat
  5. mam 434 mademoiselle. Skusala som aj antoinette, ale ta je o cosi tmavsia. 434 je s ruzovym nadychom fajn pre brunetky. Textura uplne skvela, hodvabna. Som velmi spokojna, urcite odporucam vyskusat
    zuz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kouknu. Já se těch narůžovělých bojím, protože mám hnědé rty a mohlo by to prosvítat.

      Vymazat
  6. Odtiene sú mimo mňa, ale ani neviem, či si ešte nejaký Chanel rúž kúpim. Musím povedať, že kvalitou pre mňa nie sú veľmi výnimočné. To už skôr ich lesky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně tě nenadchly? Ale jo, každá preferujeme něco jiného. Já zas vůbec nejsem lesková, i když pár krásných kousků mám, skoro nikdy po nich nesáhnu.

      Vymazat
  7. Já dřív Chanelky nemusela - právě pro to vysušování. Ale z těchto nových jsem nadšená - barvy jsou krásné, skvělá konzistence, slušná výdrž a přitom s vysušováním jsou na to daleko nesrovnatelně lépe než staré Chanel rtěnky.
    Koupila jsem nakonec stejně jako Ty - co unosím (aktuálně jsem světlá a typem spíš neutrálně studená, takže spíš opak Tebe :) ), takže vyhrála Cécilie, což je hodně jemná růžová, nenápadná a nosím ji opravdu hodně a ráda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cécilie je krásná! Sice bych ji nemohla mít, ale nad takovými barvami se vždycky zasním :)

      Vymazat
  8. Achich ouvej, takže příští návštěva Sephory to jistí :))). Moc pěkně a lákavě o nich mluvíš, to se jinak nedá.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si jako první pořídila Roussy a hned se z ní stala moje nejpoužívanější rtěnka, ten odstín je prostě nepopsatelný. Ani swatche na internetu nevystihnou, jak je pěkná, růžovo-korálová, jsem opravdu nadšená!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)