Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 5. 2015

moje nejoblíbenější rtěnka - HOURGLASS Fawn

Víte, co je strašné? Já vám sem píšu o všem možném. Něco hned pochválím, něco zkritizuju. Něco mám ráda s drobným "ale"... A to úplně nejúžasnější na světě prostě nenafotím, nepopíšu. 

Ano, i na rtěnkové milovnice a maniačky někdy dojde. A i když jsem měla a mám plno fakt skvělých a krásných rtěnek, rtěnka HOURGLASS v odstínu Fawn je ještě lepší.


Obal v temně teple hnědém kovu je krásný sám o sobě. Název značky je v něm vyrytý v o pár odstínů světlejší barvě, podle mě je to krásná práce. Vzhledem k ceně je určitě super zprávou to, že rtěnky jsou opakovaně plnitelné. Až domažu tuhle, koupím si jen refill, který umístím do obalu. Na druhou stranu se při použití větší síly dá rtěnka rozebrat, i když si to právě nepřejete. Jednou se mi to povedlo, ale naštěstí nebyl problém ji ihned zase zaklapnout zpět. Aspoň vím, že až ji budu měnit, zvládnu to.




Uvnitř se skrývá krásně vytvarovaná tyčinka rtěnky s pěkným reliéfem. Já ostuda vám ji už neukážu v plné parádě, protože jsem ji nějak nenafotila a ihned jsem ji vyzkoušela a začala používat.




Odstín mi vyšel poměrně věrně. Jde o krásný mix tělové, korálové, béžové a hnědé barvy. Podle mě velmi slušivý a univerzální odstín. Na světlých dámách bude broskvová, na nás tmavých je to nude odstín pro jakoukoliv příležitost.
Kdo znáte rtěnku Rouge Dior v odstínu Grége, tuhle si snadno představíte. Barevně je skoro stejná, jen je po všech stránkách bohatší a intenzivnější. 

Není to ale jen barva, co na Fawn miluju. Tahle rtěnka Hourglass je tou nejkrémovější a nejpříjemnější záležitostí, co jsem kdy na rty nanesla. Miluju již zmíněné rtěnky Rouge Dior, miluju rtěnky By Terry, ale tahle rtěnka je ještě krémovější, bohatší a měkčí. Texturu bych popsala jako vysloveně máslovou, jako když si šlehám krém na vánoční cukroví. 

Nechápu, jak to je udělané, ale i přes tu neobvyklou krémovost tahle rtěnka pěkně drží. Na rty nanášíte bohatou krémovou barvu, která sladce voní po cukrových mandlích, nikam neputuje i přes absenci kontury a vydrží neporušená až do velkého jídla. Já i v práci neustále piju, takže všechny rtěnky otisknu. Tuhle doplňuju skutečně až po obědě. Jediné, co otiskáváním do hrnečků a sklenic zmizí, je vysoký lesk, který rtěnka bezprostředně po aplikaci má. Ale řeknu vám, že je bez toho lesku možná ještě hezčí...



Ano, rtěnka Hourglass Fawn je mojí nejmilovanější rtěnkovou přítelkyní. Nosím ji strašně ráda, mám k ní skutečně hluboký vztah. Doprovází mě na jednání, kterých se malinko obávám, beru ji jako svoji rtěnku pro štěstí. A to proto, že jsem u ní našla maximum. Dokonalé spojení té nejúžasnější barvy a nejvyššího možného komfortu. Nikdy nevysušuje! Dokonce ani po bujarém večírku, kdy je tělo dehydratované. Ani když musím celý den mluvit a jsem trochu nervózní. Tohle jsou totiž situace, kdy jsou rty vysušené samy od sebe a sebelepší rtěnka může udělat cucky a způsobit pálení. Ne tak moje drahá Hourglass fawn. Ta prostě nikdy.

Mám milion věcí a většina z nich je velmi příjemná, kvalitní a dobrá. Ale jen u mála z nich bych krví podepsala, že je koupím podruhé. Vlastně mě tak okamžitě žádná jiná nenapadá. Jen tahle báječná a neopakovatelná rtěnka. Možná, že kdybych se jednoho dne uklidnila a přestala neustále šmejdit a něco zkoušet, mohla bych do smrti nosit jen ji...

Netvrdím vám, že bude Fawn tak dokonalá i pro vás. Zvlášť sněhurkám asi tahle teplá a měkká barva nepadne. Ale jsem si jistá, že u Hourglass najdete odstín, který vám dokonale sedne. A pokud stejně jako já preferujete příjemné a krémové rtěnky s pečujícími vlastnostmi, najdete tu nejlepší rtěnku na světě. 

Napište mi, zda máte jiný odstín Hourglass. A kde je kupujete?





16 komentářů:

  1. Nad Fawn jsem také uvažovala a většinou kosmetiku nakupuji přímo v Americe přes známé.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásná barva a zajímavý obal.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Po přečtení Tvého popisu vlastností této rtěnky jsem okamžitě zatoužila vlastnit ji. :-) Musela bych ale vybrat jiný odstín - Fawn vypadá na Tvých fotkách nádherně, ale já jsem jednoznačně studená. :-) Značku Hourglass jsem ale vždycky považovala za nedostupnou, no budu muset zapátrat. Ty ji kupuješ kde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem kupovala asi na Space NK, jestli si to dobře pamatuju. Ale nejsou tam dobře vidět odstíny.

      Vymazat
  4. Asi chápu koncept nositelných rtěnek pro většinu populace a proto ty tlumené odstíny. Jelikož jsem měla zrovna chvilku, vygooglila jsem si ostatní swatche a nosit bych mohla snad jen rudou klasiku (sluší mi zářivé primární barvy). Ale to zas není bůhvíco unikátního, takže mě to asi nechává chladnou. Bod za slušivý obal, který mi připadá tak nějak sofistikovaný a ne řvavě luxusní. :-) Mno, ještě chvíli se budu rtěnkama kochat tak maximálně na cizích fotkách a smutně koukat, jak mi na mou sbírku sedá prach. Mám pleť jak puberťačka a není potřeba na to upozorňovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na googlu je toho strašně málo, podle mě mají odstíny docela různé. S tou pletí je to nepříjemné, snad to budeš mít brzy ok.

      Vymazat
  5. Tak jsem projela "Sephora Kuala Lumpur" a vypadá to, že ani letos se s Hourglass stojanem na živo nesetkám :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak rtěnku od Hg nemám žádnou, ale díky moc za tip. Poslední dobou nosím stále tři dokola - Chanel Cécilie, dva odstíny od Sisley. Právě ty od Sisley se u mě chovají jak popisuješ Hg a chtěla jsem zkusit něco jiného, ale stejně příjemného. Ale nemohla jsem narazit na nic. Ani nový Chanel není takový,byť není špatný a nosím fakt ráda.
    A s tím MU pro náročná jednání to mám naprosto stejně, taky mám věci, které si beru v náročné dny, protože vím, že mě podrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ten Chanel je super, ale není tak krémový. Sisley jsou taky příjemné, ale mě nějak krémové věci od Sisley nevyhovují složením. Připadá mi to všechno agresivní a převoněné. HR sice voní, ale ne tak brutálně jako Sisley.

      Vymazat
  7. HG znám jen z blogu a nejsem úplně rtěnkovy bláze, takže asi do ní nepůjdu. Nicméně super hydratační krémovou rtěnku má Mary Kay v řadě True Dimension. Je fakt, že ta výdrž není úplně top, ale odstíny, hydratace a obal luxus....z mého pohledu ovšem. Ale jak říkám nejsem žádný rtěnkovy guru, často mi stačí lesk a čau. Ale jednou jsem se nechala zlákat nejmenovanou blogerkou a koupila si rtěnku Sleek....no horší produkt jsem na rtech neměla teda, fuj, hnus... Letěla okamžitě do koše

    OdpovědětVymazat
  8. HG znám jen z blogu a nejsem úplně rtěnkovy bláze, takže asi do ní nepůjdu. Nicméně super hydratační krémovou rtěnku má Mary Kay v řadě True Dimension. Je fakt, že ta výdrž není úplně top, ale odstíny, hydratace a obal luxus....z mého pohledu ovšem. Ale jak říkám nejsem žádný rtěnkovy guru, často mi stačí lesk a čau. Ale jednou jsem se nechala zlákat nejmenovanou blogerkou a koupila si rtěnku Sleek....no horší produkt jsem na rtech neměla teda, fuj, hnus... Letěla okamžitě do koše

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)