Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 5. 2015

MISSHA Perfect Cover BB Cream + Signature Real Complete BB Cream


Možná víte, že jsem až do teď všechny písmenkové makeupy ignorovala. Nějaká bíbíčka, sísíčka a další hypermoderní íčka nebyla nic, co by mě mohlo zajímat. Pak jsem náhodou narazila na velmi příjemný a povedený BB od Dr. Brandt, takže jsem začala dumat, že by nebylo od věci vyzkoušet nějaký skutečný asijský produkt. Jak vidíte výš, když už se nakupovalo, tak se toho vzalo víc. Omlouvá mě, že měli nějakou zajímavou slevovou akci? Asi sotva :)

Vzala jsem ta nejmenší možná balení dvou typů makeupu (ano, píšu makeupu, protože mi nikdo nevymluví, že tohle jsou zkrátka makeupy, je fuk, jaká písmenka na to výrobce napíše...). Z odstínů jsem nebyla moudrá a ani google mi velmi nepomohl, proto jsem vzala dva odstíny.


Missha Perfect Cover jsem koupila v odstínu 27.   


Jak vidíte, balení je super. Pěkné plasty a úzká hubička pro odebrání ideálního množství krému. Já mám tubičky ráda a tento způsob dávkování je mi nejpříjemnější.


Druhá tubička, kterou jsem koupila, je ještě hezčí. Missha Signature Real Complete BB Cream má kouzelné kytičkované balení. Vzala jsem odstín 23.




Jak vidíte, barevně mi sedí jen odstín 27. 23 je pořád světlá a rozhodně ji nemůžu použít na celou tvář. Bohužel se mi ale textura světlejšího Signature krému líbila víc. 
Signature je hutnější a působí komfortnějším dojmem. Pro mě by ovšem bylo nevýhodou až příliš vysoké krytí. Samozřejmě se dá přizpůsobit a makeup (to je fakt plnohodnotný makeup!) se dá pěkně rozetřít. Myslím si, že Signature BB krém je velmi kvalitní a příjemný. Zkoušela jsem ho jen na doma, protože odstín mi bohužel skutečně nesedl. Nicméně pocitově šlo o moc příjemnou záležitost a i když jsem si ten den celkem pěkně zauklízela, neleskla jsem se. I po večerním cvičení jsem na tváři viděla celkem slušné krytí (jindy cvičím bez líčidel, ale znáte to, byla jsem strašně zvědavá).

Perfect Cover mi barevně seděl pěkně. Textura je lehčí, tekutější a krytí spíš střední. Nicméně pro moje potřeby je krytí stále poměrně vysoko, stačilo by mi jen lehounké sjednocení pleti. I když mi byl i Perfect Cover příjemný, přes den jsem se s ním začala lesknout.

Moje exkurze do světa asijských BB krémů od značky Missha byla celkem podařená. Rozhodně jde o kvalitní makeupy a pokud vychytáte odstín a požadované krytí, budete spokojené. Absolutně neposoudím, zda mají tyto makeupy nějaké hojivé nebo zlepšující účinky, na to jsem je netestovala dost dlouho. Upřímně říkám, že jsem se po testování vrátila jen k pudrům nebo občas sahám právě po Dr. Brandtovi, který je pro moji pleť zkrátka lepší. 
Značka Missha na mě celkově udělala poměrně pěkný dojem a nevylučuju, že od nich ještě někdy něco koupím.

Pořád mám ale pocit, že celé to písmenkové bláznění vlastně nechápu. Makeupy nebo lehčí tónovací krémy, nic víc v tom asi nevidím :). 

Klidně mě opravte a vyveďte mě z omylu, ráda se nechám dovzdělat.

Krásné pondělí, přátelé :)

13 komentářů:

  1. Z krátkodobého hlediska mi přišly super, přirozené krytí, krémová textura... z toho dlouhodobého se mi z nich dělaly pupínky. A to bohužel z valné většiny bbs. Takže já zůstávám u klasických make-upů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak k dlouhodobému vztahu se to u mne nedopracuje :) Ale po tvém komentáři bych se i bála. Pupínky nemůže potřebovat nikdo.

      Vymazat
  2. Podle tvého popisu krytí a hutnosti mi přijde, že sis ty bbčka spletla:-) Já to s těmito dvěma mám přesně naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Ne, opravdu to tak mám. Zajímavé :)

      Vymazat
  3. Já tím Perfect coverem ladím odstíny make-upů, protože mi vyhovuje jeho našedlý odstín :) mám odstín 23.
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín je fakt zajímavý, byla jsem jak smrtka :)

      Vymazat
  4. Hezký článek. Taky nejsem zastánce BB-ček, ale teď zkouším ze vzorečku Kiehl's Actively Correcting & Beautifying BB Cream. Mám doma odstín Fair a odstín Light a zatím to vypadá, že poběžím pro plné balení svého prvního BB :-). Krytí je lehké, korektor je potřeba, krásně sjednotí pleť a má SPF 50, což je pro mne výhra. Jelikož v létě musím používat opalováky na obličej, jinak se hned spálím. Každopádně určitě stojí za zkoušku, prodejnu mají v Praze.

    P.

    OdpovědětVymazat
  5. Já s nimi byla taky chvilku spokojená, ale stačilo pár dní a byla jsem šíleně osypaná, s ničím jiným se mi to nestalo. Podle mě tam bude něco agresivního, slyšela jsem to od spousty lidí!

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem měla ten jejich CC krém, který je bílý a po nanesení na pleť splyne s odstínem, ale strašně se mi po tom ucpávaly póry :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Používám od Misshy Cho bo yang...zjistila jsem, že už mám asi třetí balení?!?!

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem s ním spokojená
    http://pujckadovyplatybez1kc.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Asijské bb creamy jsou skvělé. Brzo pojedu do Asie, tak se těším na nákupy :D

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna jsem si nedávno pořídila jejich Wrinkle Filler BB a jsem z něj nadšená. Mám i Perfect Cover a Cho Bo Yang (ten druhý jmenovaný je lepší, krémovější a příjemnější), ale Wrinkle Filler je z nich nejlepší. Pokud jde o odstíny, Perfect Cover jsem jako první objednávala 21 a je to hrůzně světlé. Wrinkle Filler jsem koupila 23 s tím, že ho budu mít na léto, ale pořád je to světlé. Ideální pro mě na zimu. Jinak značka Missha na mě udělala celkově dojem výborný, zkoušela jsem toho už více, i něco z pleťové péče a se vším spokojenost.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)