Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 5. 2015

MAC Eyeshadow X 15: Warm Neutral Palette

MAC Warm Neutral Palette

Já a MAC... To je taky taková neverending story. Po obdobích, kdy jsem od nich měla úplně všechno,  a obdobích, kdy jsem neměla nic a nechtěla jsem o nich ani slyšet, jsem dnes v takové střední fázi. Pořád si trvám na tom, že za ty peníze to není taková paráda, nicméně jsou věci, na které nedám dopustit. O tom vám ale povím zase jindy, dnes se totiž mrkneme na paletku 15 neutrálních stínů v teplých barvách Warm Neutral Palette.


Dostala jsem ji, ale asi bych si ji i tak koupila. Prostě se mi líbí. I když mám k některým stínům MAC výhrady a jejich kvalitu obecně považuji za hodně kolísavou, tuhle paletu si užívám. Právě kvůli barevné škále a tomu, že některé barvy stínů jsou limitované - právě ty, které se mi líbí nejvíc. Jak jinak...




Můžeme se pobavit o prezentaci. Ale ono není mnoho, o čem :) Klasika a strohý vzhled je u značky MAC skoro podpisem. Já osobně jednoduchost a černý plast vítám právě jen u palet, tam mi připadá fajn. Vyhovuje mi skládat si svoje palety stínů i tvářenek a černá jednoduchost k tomu patří. Tato již předem seskládaná paleta má přesně stejný vzhled jako palety, které si můžete u MAC skládat samy. 




Výběr odstínů je povedený, plně se mi trefil do vkusu i do potřeb. Tohle je rozhodně paleta stínů, které by mi mohly plně stačit na běžný den i na nějaké ty slavnostnější momenty. Nepřeberná škála kombinací v neutrálních a teplých barvách je pro mě to pravé. S odstíny jsem prostě moc spokojená.


MAC Warm Neutral Palette


MAC Warm Neutral Palette

MAC Hey/Warm breeze/Gingersnap/Dark brew/Dance in the dark
Hey je super, je opravdu pěkný, měkký a pigmentovaný. Vypadá skvěle s každým stínem a báječně se jím ztrácí.
Warm breeze je pigmentací slabší a je škoda, že barvu, kterou vidíte v panu, moc věrně nepřenesete na víčko. Je to pěkně použitelný světlý stínek, to nerozporuju, ale kdo by chtěl tu pěknou jemnou narůžovělou, byl by zklamaný.
Gingersnap je úžasná barva i konzistence. Jeden z mých velkých oblíbenců. Není potřeba se ho bát i přes načervenalý odstín.
Dark brew ho ideálně doplňuje a ztmavuje, pracuje se s ním velmi dobře.
Nejtmavším kolečkem celé palety je Dance in the dark. Je podařený. Líčím s ním většinou jen linku, na tom se kvalita obvykle pozná. Nemám výhrady.

MAC Brulle/Vanilla extract/Honey lust/Amber lights/Saddle
Brulle je velká klasika, patří do skupiny stínů, které jsou se značkou MAC spojeny naprosto legendárně. V paletce Warm Neutral je ale jeho kvalita o pár levelů výš než v běžné kolekci. Kdo MAC trochu zná, ví, že jeden odstín z různých šarží se může chovat a vypadat velice rozdílně. Zdejší Brulle je pecka! Must have. Četla jsem, že byl odstín Brulle speciálně pro tuto paletu nějak vylepšen. Pokud je to pravda, povedlo se.
Vanilla extract je další méně zajímavý a méně výrazný stín. Určitě ho využiju, ale nezanechává ve mně žádné hlubší pocity. Pigmentace průměrná, poněkud práší.
Honey lust je další MACovskou klasikou, která údajně sluší všem a všichni z ní sedí na zadku. Je to dobrý odstín, sedí mi, hodí se ke všemu. Ale práší a pigmentace je průměrná.
Amber lights patří taky do skupiny velmi oblíbených vlajkových lodí MAC. A i já ho mám ráda. Je hodně teplý, ale ve správných kombinacích neuškodí žádné tváři. Smaže únavu a perfektně tvaruje oko.
A teď můj miláček milovaný - Saddle. Tyhle měkké a teplé hnědé odstíny jsou tou nejlepší pomocí pro ztrácení tmavších odstínů. Nic nefunguje lépe. Navíc Saddle je zde dokonale měkký, bohatý a příjemný.



MAC Lemon tart/Creative copper/Butterfudge/Divine decadence/Unwind

Na spodní řadu jsem byla zvědavá asi nejvíc ze všeho.
Lemon tart je báječný stín do vnitřního koutku a na začátek líčení, má ale extrémně výrazný žlutý podtón. Mně vyhovuje, ale když já řeknu, že je tam žluté až dost, je vám jasné, že pro někoho už by byl nepoužitelný. Kvalita super.
Creative copper je dalším skvělým pracantem, který doplní cokoliv. I zde je kvalita bez debat skvělá.
Na Butterfudge jsem byla hodně zvědavá. Myslím si, že bude velmi oblíbený, protože je to takový ten odstín, který bez většího křiku odvede hromadu práce. Přirovnala bych ho k odstínům Soba, Era a jiným středně hnědým dříčům. 
Divine decadence je dalším neutrálně hnědým pracantem. Jeho umístění za Butterfudge má logiku. Je skvělý ke ztmavení vnějšího koutku a k řasám. Kvalita velmi pěkná.
A konečně poslední barva Unwind. Možná, že bych si tuhle paletu koupila hlavně kvůli němu - tolik jsem na něho byla zvědavá! Nezklamal mě, tyhle barvy mi lichotí a sedí, moc ráda je používám. Navíc je báječně měkký a pigmentovaný. Velmi pěkný je s Lemon tart, výsledná kombinace je sice světlá, ale přesto hodně výrazná. K mým zeleným očím docela dobré.


Je tahle paleta must have? Ne, jsem si jistá, že není. I přesto, že ji mám ráda a ráda po ní sahám, nebudu vám ji nutit za každou cenu.
Kupte si ji, pokud chcete. Kupte si ji jen tak. Kupte si ji třeba kvůli některým odstínům, které nejsou k dostání samostatně. Kupte si ji, pokud nemáte nic od MAC a nějaké stíny chcete. Určitě by mohla být vaší jedinou paletkou stínů, pokud ještě žádnou nemáte. Ale v žádném případě to není něco, bez čeho nebudete plnohodnotnou ženou.
Já si skládám svoji vlastní MAC paletku, a ta je lepší. Až ji doskládám, udělám vám na ni post. 
Oproti skládaným paletám, jejichž cena ve finále přesáhne částku pěti tisíc, je cena Neutral Palette níž. Nenapíšu nízká, protože pořád jde o 3200,-. A řekněme si to zcela otevřeně, perfektní paletu podobného počtu stínů koupíte u jiných značek o dost levněji. Nemohu nezmínit např. svoji oblíbenou Too Faced Chocolate Bar, která mi přijde kvalitou jednotlivých stínů vyrovnanější. A také pigmentace a měkkost stínů je u Too Faced rozhodně výš. Zde už to je pak na každé z vás, zda preferuje tvrdší stíny, se kterými to nejde tak přehnat, nebo měkké a pigmentované stíny. Každý typ také snese jinou dávku barvy, proto i decentněji pigmentované stíny právem najdou své zastánce.

Negativa? Ale ano, najdu... Celkově stíny hodně práší. Po pár použitích jsem měla paletku kompletně poprášenou třpytem.
A k tomu třpytu: v paletce silně převládají stíny lesklé nebo s droboučkými třpytkami. Kdo milujete matné stíny, v Neutral Palette od MAC je jich málo. Mně to nevadí, ale opět srovnám s čokoládkou, kde je mat s leskem míchnutý vyváženěji.
Netvrdím, že je čokoláda lepší. Ráda sahám po obou těchto kráskách.

Nafotila jsem nějaké to líčení stvořené pomocí dnešní hvězdy. Rozhodně jsem spokojená s výsledkem. A také s výdrží. Nějak poslední dobou ignoruju bázi pod stíny a nevadí to. 









Rozhodnutí nechám na vás. Líbí se vám? Nechala vás chladnou? Anebo toužíte po studené variantě stejné kolekce? Napište mi.
A napište mi, zda mám pro vás fotit i další líčení z této paletky.

EDIT:
Jedna z komentujících mi připomněla podstatné minus této paletky. Stíny jsou napevno usazeny do paletky, což mi vadí. Chtěla bych je navolno. Sice je podle prodavaček možné stíny depotovat a nahradit, ale znáte to - už to je pracné a není to ono.
Takže děkuji vám, kdo se podílíte na tomto blogu :)

19 komentářů:

  1. Taky bych si chtěla něco takového koupit jenom tak ............

    OdpovědětVymazat
  2. Ja moc na tiene od Macu nie som popravde, zlievajú sa mi aj s bázou, čo ma štve na to že napríklad tiene od Catrice mi to nerobia. Ja od Macu len rúže, paint poty a korektory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si od MAC stíny dost pečlivě vybírám, to je pravda. A rtěnky snesu jen Lustre, ostatní mě příšerně vysušují...
      Miluju ale tvářenky, ty MAC umí. Jistě i makeupy a korektory, ale to skoro nepoužívám.

      Vymazat
  3. Nikdy nepřestanu obdivovat ty nádherně zelené oči (i to jak jsou krásně nalíčené) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, velký souhlas :). Já se tady nejraději kochám právě oněma očima :)

      Vymazat
  4. Cool Neutral se mi líbila barvama moc. Jen mám právě dost obavy z kolísavosti kvality stínů, čímž mi MAC přijde doslova typický :)
    Ale kdyby paletka "pracovala" na 100%, tak jdu do ní hned, ale bohužel podle recenzi to s ní taky není úplně super :(
    Jinak líčení moc krásné - jako vždy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé stíny moc nepoužívám, to je fakt. Ale na kolísavou kvalitu MAC stínů je tahle paletka nadprůměr. Mně vadí snad jen jeden stín, a i s tím si poradím prstem nebo plochým štětcem. Nicméně chce to vychytat...

      Vymazat
  5. Moc pěkná paletka a krásné líčení :-))
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paleta je moc hezká, taky o menší přemýšlím, ale jak říkáš za ty peníze to není až takový kauf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vidím jako obří plus to, ž si to sama sestavím a vyberu si i finishe a pigmentaci. V takovém případě mi ty peníze za to stojí.

      Vymazat
  7. Mně se paleta líbí, odstíny jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou. Ty bys taky užila tyhle barvy :)

      Vymazat
  8. Pěkná recenze. Nedávno jsem si koupila od MAC své první stíny Naked Lunch a Satin Taupe, a jsem velmi spokojená. Taky trochu práší oproti Naked3 od UD, ale mají vážně skvělou barvu. Taky mám paletku, jen na dva stíny, ale přemýšlím o další :-).

    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta dvojpaletka je super na cesty, taky ji zvažuju. Pak bych jen vybírala nějaké dva stíny z velké palety.

      Vymazat
  9. Bezva. Díky moc za recenzi - pořád o ní přemýšlím :) Můžu poprosit, dají se z této palety stíny vyndat a dát tam refily?? Děkuji ještě jednou! Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá otázka! Dají, ale ne snadno. Chce to depotovat pomocí tepla. A to je minus! Děkuji, doplním do článku, protože to je i pro mě dost podstatné!

      Vymazat
  10. Mne sa tieto MAC paletky (pevné i skladané) páčia, ale žiadnu zatiaľ nemám. A vlastne ani nepotrebujem, len oni majú naozaj krásne a zaujímavé odtiene, že by som si tú paletku vyskladať vedela. Ale ako píšeš, s tieňmi MAC je to vždy trocha na vážkach s kvalitou a keď som si už zvykla na Too Faced alebo Zoeva tiene, ťažko sa ide do neistoty...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)