Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

19. 4. 2015

Velká probírka fotek :)

Víte, když už ten blog píšu, tak na něho i dost myslím. Hodně často, když se namaluju nebo když mám něco nového, si prostě najdu dvě minuty, abych před odběhem (nebývá to úplně odchod...) z domova zdokumentovala, jak vypadám. 
Jindy jsem zase nadšená z výdrže nebo vzhledu líčení, takže fotím odpoledne. Na to využívám střešní okna a světlo z nich. 
Proč vám to vykládám? Nahromadila jsem plno fotek, které takhle pro vás sbírám. Úplně férově se přiznám, že nevím vždycky, co vše jsem použila. Pokud u fotky nebude popisek, velmi se vám omlouvám, ale nedám to dohromady. 

Vnímejte to všechno, prosím, jako inspiraci. Jako líčení jedné holky, která má děti, práci, barák, manžela, kámošky, záliby, chce normálně žít a vypadat. Občas spoléhám na suchý šampon, ne vždycky se mi povede sladit oblečení a občas se nezdravě přejím... 

A hlavně to vnímejte jako deníček holky, která je v mnoha ohledech úplně stejná jako vy. Nebudu si hrát ne něco extra.

Taky věčně nestíháte? Hrnete v práci i doma věci před sebou a zjišťujete, že potom část z nich sama bokem odpadne? Taky máte pocit, že máte pořád doma binec? Taky si z vás dělají děti i partner bžundu? 
Jo....

Tak se pojďme odreagovat, užijme si krásné obaly, parfemace, textury i odstíny. A hlavně se nechme hýčkat. Já to mám tedy jako v plánu! A vy to, prosím, dělejte taky tak.   

HD Brows 001 Bombshell

NailPerfect Red Allert Soak Off

Takhle dlouhé nehty nenosím, i když okolí to vždycky velmi obdivuje. Pravda je taková, že mi to roste až moc rychle, ale pro mne je to pocitově špinavé. Když mám dlouhé nehty, stále mám pocit špíny za nimi. I po pohlazení koně nebo psa se cítím neumytelná. Nabrat si krém z kelímku? Zajít na záchod? Balzám na rty natřít prstem? Fuuuuuuuuj. Když mám nehty krátké, je to jiné. Jsem normální? :) :) :) Naštěstí mám nehty pěkné i v krátké verzi. Napište mi, jestli to máte podobně. Možná jsem trochu šáhlá.



NailPerfect Red Allert + obal na iPhone5 z bezobalu.eu

Estée Lauder Midnight Bloom
Tenhle lesk zmiňuju proto, že je dobrý! Já už vysloveně tvrdé a vampy rty nenosím, nemám na to čas a navíc se mi zdá, že se to ke mně ani nehodí. Vypadám unavená. Nicméně tohle je varianta, jak nosit temně fialové rty, a přesto si tak nějak udržet svoje rysy. Lesky EL jsou navíc opravdu dobré. A skvěle voní.

vrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Všichni už před Vánoci padali na zadek z laků Rimmel. A ony opravdu byly dobré. Já jsem dostala k recenzi tento. A víte co? Je super. Nenosím ho moc často a občas ho láknu jen na jeden nebo dva nehty. Ale je skutečně podařený, vypadá báječně a drží. Laky Rimmel oproti zbytku světa nemám ráda, nedrží mi, pruhují mi.... Ale tyto se povedly velice.


Víte ode mne, že miluju čokoládovou paletku od Too Faced. I přes drobné výtky, které si jako šťoura neodpustím, ji miluju. Následují líčení stvořná pomocí stínů z této krásky. Kouzlit se dá skutečně donekonečna. Vy nemusíte mít právě čokoládku, stačí jakékoliv přirozenější odstíny, které vás zaujmou. Však víte, že já jdu hlavně po té přirozené lajně... Asi velká nuda, omlouvám se :)









Tohle už na moji tvář bylo hodně výrazné. Nicméně kombinace teplé vínové a růžové je velmi slušivá.




Následuje fotka očka zvýrazněného pouze fialovým stínem z čokoládové paletky. Tento stínek vzbudil dost diskusí. Někoho nepotěšil, nekoho potěšil. Já jsem spokojená, i když chápu i odpůrce. Tohle je stínek pro nás, které potřebujeme, aby tvář mluvila sama. Pokud milujete syté barvy, intenzivní pay-off a pořádné barevné šlupky, chápu, že vás neosloví. Moji tvář ale báječně rozjasní, na jaro je to velký miláček. A drží mi velmi pěkně i bez báze.  



Další líčená, které jsem nafotila, bylo strašně výrazné! Šla jsem do barvy teplé čokolády, do kontrastu. Byla jsem strašně výrazná. Na taková líčení musím být báječně vyspaná... Víte o mně, že skoro nepoužívám korektory a že vůbec nenosím makeup. Je tedy jasné, že k výraznmu očnímu mekaupu nemohu být unavená. Tohle byla fakt jednorázovka, ale sedlo mi to. Škoda, že jsem si tehdy nevzala tu novou koženou bundu... 





Myslím, že následují fotky mých vánočních nehtů. Měla jsem zvláštní svátky a musela jsem dost improvizovat, nehty jsem ale udělala prostě klasické. NailPerfect je jednička, myslím si, že u nich už zůstanu. A než do mě budete rýt, že protěžuju NailPerfect - kupuju si je za svoje :).





Zde jsem kombinovala OPI Tommorrow Never Dies lak a Milani Twinkle třpytkatec. Přiznám se vám, že značka Milani si mě ani po letech nárazového zkoušení nezískala. Já na to asi nejsem, smrdí mi to, nelíbí se mi to, je to moc hrrrrr. Zkusila jsem všechno! Stíny, pudr, rtěnky... Špatné.
Ale tento lak JE dokonale podařený. Drží, drží, drží. Fakt. Na fotce je to pouze těch několim třpytek nahoře, jestli budete moc chtít, nafotím vám ho extra - stačí napsat do komentářů.





Linky jsou bezesporu fenoménem naší doby. Jsou. Kamkoliv se po světě vrtnu, tam jsou davy slečen i žen s linkami. Fakt. Najdete plno rozdílů, když se koukáte - a já se po světě hodně koukám. Vlasy jsou jiné, kabelky, boty. Ale linky jsou fakticky nesmrtelné a jsou všude. Až je to otrava :).
Já linkám neholduju. To víte. Ale jednou za čas... to se prostě musí :)




Jsem rtěnková. Lesky by skoro nemusely existovat, jestli se mě ptáte. Několik jich mám, ale je to skoro náhoda, pokud nehovoříme o By Terry (ty nejsou náhoda, ale nutnost). Dřív jsem nosila nejvíc výrazné rty. Budu upřímná, už na to nemám. Výrazné rty se musí pohlídat, sebelepší rtěnku máte, ta barva si to vyžádá. A já už na to nemám čas :( Dekadence jedné beautyblogerky :D

Dnes nejraději nosím tyhle krásky. 

Hourglass Fawn

Tohle je konkrétně Hourhglass Fawn, ta nejkrémovější rtěnka na světě. Miluju ji. Značce Hourglass jsem jinak nepropadla, ačkoliv jsem se snažila. Pudry ani tvářenky mě na zadek neposadily. Ale Fawn jo. U té asi nejakou chvilku spočinu. Pokud milujete Rouge Dior Grége, kupte Fawn. Je barevně skoro stená, ale mnohem lepší. A vy, kdo znáte Rouge Dior, víte, že na trhu není mnoho lepších rtěnek.

ráda kombinuju studené a teplé tóny

Rtěnky jsou pro mě dost velké téma, do drogerie mnoho nepáchnu. Ale nové pastelky od Astor jsou povedené. Já teda nechápu, proč je neuvedli na podzim a zimu, ale jinak mlčím a kývu. Chce to pohlídat, pokud máte mluvící den a jednáte, trochu vysušují, ale jinak bomba. Mám odstín Elegant Nude a jsem s ním poměrně spokojená! Není nude, ale je to dobrá rtěnka.


Astor Elegant Nude

Jsem ostuda, ale nevím, co mám na těchto fotkách. To je jedno. Vidíte, že se skutečně pohybuju v neutrálkách, líčím se nenápadně, neustřeluju. Je to nuda, já vím :)



Podle mě to byla taky čokoláda Too faced, ale jistě to nevím.

Následují matná očka. Ta já miluju. Nars Portobello.




Postuju strašně pozdě, ale stále je neděle. Mějte krásný vstup do dalšího týdne a napište mi, jak se nejčastěji líčíte do práce, do školy nebo na běžné denní běhání vy.




21 komentářů:

  1. Byla jsem s Blanchee na cestách, ale ani v Karibiku nenajdeš tak okouzlující kukadla jako máš ty, Hani...a úplně tak obyčná nejseš, to nejsme žádná ***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, fotky Blaničky jsem hltala na IG, muselo to být nádherné! Jste dobrodružky a já jsem vám moc záviděla ty zážitky a to poznávání.
      Moc děkuju za tak krásná slova. Mám pocit, že to ani nemůže patřit mně :)

      Vymazat
  2. skvělý vkus na krásné ženě ;) a to obočí! och! hned bych měnila :) Krása Hani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Zrovna obočí mám takové nedořešené. moc toho s ním nedělám. Ale možná je to i lepší občas :)

      Vymazat
  3. Tak krásné oči ... :) a pleť tvoří nádherný kontrast

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Je pravda, že jsem podivně namíchaná :) Ale zase když jsem nevyspaná, tak už to snad ani žádný kontrast nevytvoří, oči i pleť jsou mile zelené :D

      Vymazat
  4. Nejsi šáhlá, mám to s nehtama úplně stejně! A i to, že mě okolí přesvědčuje nechat si ty delší zapilované do rovna..a jako mají pravdu, když to vidím na fotkách a i u tebe- moc ti ty delší sluší! Naštěstí mi taky rychle rostou, tak můžu tvar i délku měnit podle nálady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě ten rychlý růst občas štve, musím pilovat častěji, než bych si byla přála.

      Vymazat
  5. Nikdy nepochopím, jak fotíš ty oči... :o)) a i to výraznější líčení ti moc sluší!
    S nehty to mám podobně, jak je mám trošku delší, pořád mě to nutí je drhnout, takže buď v klidu, nejsi v tom sama :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to já ti řeknu úplně odborně :) Se postavím proti nějakému oknu, kde je právě trocha světla a nějak se pokouším udržet foťák, aniž by mi umřel biceps. A tak dělám ty fotky :)

      Vymazat
  6. Miluju tyhle články! Pokochám se, inspiruji, načerpám nápady a povzdechnu nad krásou tvých očí a umem líčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát. Mám pocit, že ta krásná slova píšete někomu jinému :) Řekla bych, že na ulici byste mě minuly...

      Vymazat
  7. Taky to mam s nehty stejne.Proste mam taky pocit neumytelnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem jediná.

      Vymazat
  8. To první líčení oka je nádherné. Krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer Hani, máte nádherné oči a zuby! Jinak mi to nedá a zmíním takový postřeh off topic, jste typově podobná mé kamarádce, která je letní typ a nosí zásadně studené oční stíny. Je zvláštní, jak vám ty teplé odstíny sluší a rozzáří oči. Ta typologie je holt věda. Já jsem taky žluťák, ale blond, takže nevypadat jak po žloutence je občas výzva :) S pozdravem Gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc a taky vás zdravím, Gábi.
      Vaše kamarádka je typově jako já a je léto? To je zajímavé, já jsem se sama zařadila jako podzim, ale takový ten blíž právě k létu. Takže je možné, že jsem se úplně spletla...
      Blond žluťáků se světlou pletí je u nás hodně, víc, než se zdá. Myslím, že sehnat třeba v drogerii makeup nebo pudr je asi celkem náročné, ne?

      Vymazat
    2. Makeup v drogerii pro sv. žlutou pleť zatím neseženu, chodím pro Estée Lauder a Chanel. Jinak myslím, že záleží na tom, jak vám určitý odstín sedí a jak se v něm cítíte, než striktně dodržovat barvy daného barevného typu. Já coby chladný typ taky občas sáhnu po teplé hnědé na oči, a sklízím komplimenty. A tím jsem chtěla zmínit, že jste mě nalákala na čokoládku od TF.:) Hezký den! G.

      Vymazat
  10. Krásná nálož fotek... Zrovna ten stín, o kterém si nejsi jistá, co je zač, se mi na tobě hodně zamlouvá. Lesk Estée Lauder Midnight Bloom je nádherný a tvé nehty se mi líbí v dlouhé i krátké verzi, ale teda musím uznat, že ty první delší červené se fakt povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Soni.
      Jméno Soňa mám strašně ráda. Nosí ho moje báječná a celkem neopakovatelná teta.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)