Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 4. 2015

NAOBAY Soft Tolerance & Eye Contour Cream + Renewal Antioxidant Cream

O krémech Naobay jsem vám už psala. Jejich hydratační krém mě nadchl už z prvního vzorečku, takže jsem se nadšeně vrhla do nákupu plných balení. Obvykle si dražší péči bez vyzkoušení nekoupím, mám trochu vymyšlavou pleť a nerada pak drahé krémy vymazávám na lýtka.... Nicméně tady jsem to riskla.
Onen hydratační krém na biooo.cz neměli, ale vybrala jsem si i tak.
I když jsem nakoupila víc věcí, zatím jsem otevřela pouze tato dvě balení. Krém na oči Soft Tolerance & Eye Contour Cream jsem potřebovala nutně, protože avokádový Kiehl's mi přestal vyhovovat. No, a Renewal Antioxidant Cream jsem načala, protože jsem potřebovala změnu od Egyptian Magic. Egypťana sice miluju a na noc používám i nadále, ale znáte to. Změna je potřeba a všechno se omrzí. Navíc Egypťan je mastný a ráno není tolik času, takže jsem se líčila do trochu mastnějšího podkladu. A to pak vedlo k nutnosti, prát štětce skoro denně. Což mě fakt nebaví...

Určitě vás nadchly dřevěné obaly, které ještě víc umocňují přírodní složení krémů. Je to rozhodně efektní a líbí se mi to. Ale přiznám se, že ještě víc bych uvítala obyčejnou plastovou tubu. Jednoduchou, lehkou, přiznávající i zbytky krému.... 


Dávkování krémů probíhá prostřednictvím pumpičky, která funguje perfektně a dávkuje moc pěkně. Pokud nepotřebujete plné pumpnutí, což já kolem očí nepotřebuju, stačí stisknout lehce a vyjede vám menší množství produktu. Takže tohle je taky fajn.




Soft Tolerance & Eye Contour Cream je hodně lehký, tekutější a pocitově až vlhký. Do pleti se vsakuje krásně, tempo zcela přiměřené. Nenechává pleť nijak extrémně vyživenou a naducanou, spíš jen lehce hydratovanou. Je velmi příjemný, ani trochu nedráždí a stačí mi. To poslední je pro mne u krémů na oči to nejzásadnější. Stačí mi, ale mohla bych mít i těžší kalibr, co se výživy a oné naducanosti pleti týče.


Renewal Antioxidant Cream je o fous hutnější než kolega výše. Stále je to ale lehký hydratační společník na každý den nebo i noc. O pleť se stará úplně nenápadně, nenásilně, ale velmi spolehlivě. Mám ho moc ráda. 
Někdy mám přes den pocit, že potřebuju přidat, ale netuším, zda za to může krém nebo moje poslední dobou dost šílené tempo. To, jak trávíte den, velmi ovlivňuje nároky na pečující i dekorativní kosmetiku. V každém případě já osobně ho kombinuju s hutnější péčí, kterou mi dává právě Egyptian magic. Mastnější pleti ale bude určitě stačit samotný na den i noc.

Oba krémy jsou bílé, neparfémované, mají velmi příjemnou texturu a jsou celkově takové nenápadné. Nenápadné, ale funkční. Proto je miluju. Používám je teď denně a jsem spokojená. Netvrdím, že vidím nějaký omlazující efekt nebo že mi zázračně přeměnily pleť z ošklivé na krásnou. 
Jejich přínos vidím spíš v tom, že absolutně nedráždí, pleť je vyrovnaná a každý den stejná i bez ohledu na počasí nebo cyklus. A tohle mi umí zajistit právě jen Egypťan nebo teď Naobay.



Krémy jsem koupila na eshopu biooo.cz. Kdo mě sledujete na Instagramu, víte, že jsem využila slevové akce, která na tuto značku probíhala. A dobře jsem udělala.

Umím si představit, že u Naobay péče nějakou dobu zůstanu. Funguje, je mi sympatická a příjemná a vyhovuje mi pocit, že se díky přírodnímu složení aspoň trochu šetřím.
Na druhou stranu o sobě vím, že jsem kosmeticky nestálá, takže určitě budu zkoušet dál :)

4 komentáře:

  1. Naobay mě lákala jako značka moc a moc dlouho - uznávám, že dost zásluhu na tom měly i ty pěkné obaly (na mě tohle funguje) ;)

    Takže jsem taky využila akce a dokoupila, co jsem potřebovala. Aktuálně používám peeling a tenhle týden jsem vytáhla na den krém, koupila jsem anti-age, protože se mi zdálo, že by bylo dobré pleť trochu nakopnout.

    Naprosto s Tebou souhlasím, že výběr kosmetiky moc ovlivňuje, jaký má člověk den i to celkové životní tempo.
    Taky ho mám teď divoké a tak sahám jen po věcech, co pracují na 100%, hlavně kvalitní, funkční péče je u mě základ, tak jak píšeš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na peeling se taky chystám. A anti-age taky mám v záloze :) Uvidíme.
      Snap nám tahoe péče zajistí dobré výsledky :)

      Vymazat
  2. Člověče, to vypadá dobře. Až půjdu okolo tak se podívám, mám to skoro u domu. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? To se máš. Já jsem nakupovala skoro naslepo, ale jsem fakt moc spokojená.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)