Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 4. 2015

malý tip na odstranění gellaků nebo třpytek z nehtů

Musím se s vámi podělit o jeden zlepšovák, který jsem našla na ebay. Jednorázové polštářky napuštěné acetonem v sáčku určené k odstranění gellaku. A myslím si, že by posloužily báječně i na běžný lak nebo nějaké ty nesundatelné třpytkaté laky.



Sáček nahoře utrhnete, prstík zabalíte tak, aby vnitřní poduška ležela na nehtu, zalepíte kolem prstu a počkáte. Stejně, jako když se motáte do alobalu.




Pokud mohu posoudit, funguje to báječně. Úplně stejně jako roztok od NailPerfectu, který běžně používám. Výhodou je menší počet potřebných serepatiček. Na cesty jen odpočítáte polštářky podle počtu prstů (ne, že bych si myslela, že jich některá z vás má třeba 14, to ne!) a máte sbaleno. Odpadají šustící alobaly a flaška se žiravinou.

Na druhou stranu samotná aplikace je úplně stejně nepohodlá (aspoň pro mne, mě tohle nebaví). Než zamotáte prstíky, chce to si poštářky osahat a naučit se s nimi. Jako s alobalem. 

Nepamatuju si, od kterého prodejce jsem na ebay kupovala. A ani si nepamatuju, co jsem přesně zadala do vyhledávání. Ale rozhodně nebude problém najít tyhle nebo podobné polštářky, bylo jich tam mraky. 
Někoho asi bude děsit ne úplně kontrolovatelné složení. To je ostatně u asijských prodejců obvyklé. Já jsem koupila krabičku, na které bylo jednoduše napsáno, že jde o aceton. Není to nic extra, já vím. Ale neřekla bych, že mívám ruce v horším stavu, než mívám po značkovém roztoku.

Třeba někomu z vás tento tip pomůže. Napište mi, jestli se po nich kouknete :) 





6 komentářů:

  1. Já používám gel lak od naninails (tyhle konkrétně http://www.naninails.cz/136-nani-one-step-gel-laky) a ty jsou slupovací. Na nehtech ani nevím jak dlouho vydrží, protože je po cca 10dnech už sloupnu kvůli odrostům, ale jinak jsou neporušené. Na noze daly skoro měsíc a dolů šly jen kvůli stříhání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slupovací gellak jsem zkoušela od Alessandra a nikdy víc! Po asi půlroce používání mi vysušil a rozloupal nehty. Zpočátku jsem byla taky nadšená, to loupání se začalo ukazovat postupně. Tak si na to dej pozor.

      Vymazat
    2. Dobře, děkuji :) budu to kontrolovat a střídat tedy :)

      Vymazat
  2. Díky za další super tip, gellaky používám, tak se po téhle vychytávce na ebay mrknu.

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, tak tohle přesně jsem taky objevila a jsem s tím stejně nemožná jako s alobalem:-D Prostě jsem to dokonale nezamotala (ani mi to tedy moc nejde, jak je to trochu pevnější) a sklouzávalo to a otáčelo se..jako na třpytky a na cesty na obyč lak určitě super, ale na gellak u mě ne:-(
    Teď se chystám otestovat toto: http://www.naninails.cz/hygienicke-pomucky/2909-bandaz-pro-odstraneni-gel-laku.html

    OdpovědětVymazat
  4. Je to šikovná pomocka, ale bojim se toho složení. Viděla jsem totiž ruce po činském geu a bylo to opravdu strašidelné. Možná toto má lepší složeni ale činským výrobkum nevěřím

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)