Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 4. 2015

LANCOME Blush Subtil Palette 02 Nectar Lace


Moje posedlost cestovními paletkami se zde probírá už nějakou dobu. Skoro bych ale mohla říct, že je ukojena. Kosmetiku Lancome jsem nějakou dobu v parfumeriích míjela, v minulosti jsem nebývala zas až tak spokojená s poměrem ceny a výkonu (hlavně u očních stínů a některých tvářenek).
Touto poměrně malou krabičkou se ale mezi Lancome a mnou všechno mění!


Miluju už jen to balení. Strohé, kvalitní, krásné, neplýtvá prostorem a neobtěžuje mě žádnou nepoužitelnou štětkou, které beztak ihned vyhazuju. Černý plast se špiní, to je prostě fakt.


Zleva vidíte ten nejměkčí konturovací pudr, který je barevně naprosto dokonalý, pak slušivou korálovou tvářenku s jemným třpytem a konečně šampaňský rozjasňovač.



Na men by mohly být barvy klidně i malinko výraznější, protože jsme malinko tmavší než průměr, ale zase to alespoň nelze přehnat.


V bronzeru už mám dokonce prohlubeň, protože po něm sahám opravdu ráda. Vypadá na tváři neskutečně přirozeně, udělá opravdu jen úžasně uvěřitelný stín. Neuděláte s ním ostrou linii. Nebo alespoň já ne, na to je světlý. Musím vyzdvihnout měkkost a máslovost této barvy. Moc bych chtěla tento prášek sehnat v plném balení. Nevíte, zda ho Lancome vyrábí samostatně?


Tvářenka patří do Orgasmí množiny - korálová se zlatým nádechem. Je malinko sušší a je docela jemná. Ale nositelná a slušivá je moc. Na každý den, každou příležitost. Rozjasní a rozzáří. 


Rozjasňovač je pro mne osobně nejslabší. Na mé pleti není skoro postřehnutelný. Ale je pro mě skvělým očním stínem. Takže opět křičím hurá - víte, jak to je při cestování. Šampaň píchnu na víčka, lehce dokonturuju oko bronzerem, dokončím řasenkou. Můžu jet jen s touto krabičkou, řasenkou a meteoritkami. A to jsem přesně chtěla. Mise splněna. No, to raději nebudu moc vykřikovat, známe to, že... :) :) :)

Jsem okouzlena a nadšena. Tahle krabička od Lancome není žádnou novinkou a všechny ji jistě znáte. Pro mě je ale jedním z nejbáječnějších objevů za poslední dobu.


4 komentáře:

  1. Ty barvy vypadají jako trefa do černého pro velkou část populace. To se značce povedlo:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ji a mám i její růžovější verzi, jelikož jsem napíchnutá na parfumerku, a za sebe ano za barvy, ale za výdrž a roznesení třpytek po celém obličeji (a okolí) volám vzápětí o něco hlasitěji NE. Kdybych si jí sama koupila, tak asi vyletím z kůže. Za sebe doporučuju podobně koncipované paletky Naked od UD, ty na mě drží i 16h šichtu jako přibité (na stejném podkladě).

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám podobnou posedlost, co se týče kosmetických produktů&cestování ;)
    Nad touhle svatou trojicí od Lancome už nějaký čas vzdychám, právě pro tu konzistenci, barvy a je asi hlavním důvodem, proč jsem si ještě nekoupila konturovací Chubbysticky.

    Prostě se nedokážu rozhodnout, které vybrat, víc se mi odstínem líbí Lancome, ale zase "pastelky" jsou milé a rychlé, krémová konzistence...hezký odstín hlavně u rozjasňovače... je to boj.. :)

    Takže poslední návštěva v parfumérce nakonec končila nákupem rtěnky "Cecilky" z jarního Chanelu.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tyhle veci na cestovani. Skoda, ze moc necestuju... :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)