Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 4. 2015

BY TERRY Rouge Terrybly 104 Bimbo Brown


Ano, koupila jsem si další. Trochu jsem odpustila značce to příšerné chování k zákazníkům, kdy dokážou poslat balík po třech týdnech od zaplacení, něco do něho nepřidat, potom neodpovídat na emaily, pak poslat špatné zboží, následně nepřijmout zásilku s vráceným zbožím, ke které sami předtím poslali průvodní papíry a adresu... To vše zhruba v průběhu čtyř měsíců, protože častěji oni zkrátka nekomunikují. No, evidentně jejich bohémskou francouzskou náturu nepochopím a ani se o to nebudu pokoušet :)
Nicméně rtěnka v barvách srnečky je spokojeně doma a po měsících testování vám můžu říct, že je špičková.


By Terry Rouge Terrybly Bimbo Brown

Barva nebude pro každého. Určitě patří do skupiny tmavších rtěnek a nezaujme odpůrce hnědé. Asi nebude slušet sněhurkám a majitelkám pleti s růžovým podtónem. Je pro nás žluťáky nebo pro neutrální typy. Na světlejší pleti bude pravděpodobně vyznívat poněkud tmavě a temně.
Já hnědou miluju, sluší mi, hodí se ke mně a dlouho jsem chtěla kvalitní rtěnku v barvě mléčné čokolády. Bimbo Brown je vhodná na každý den i večer, obrovskou výhodou je to, že se s ní dá nalíčit i bez zrcátka.



By Terry Rouge Terrybly Bimbo Brown 104
Je neuvěřitelně krémová, báječná, hydratační a příjemná. Pigmentace je více než slušná, jedním lehounkým tahem dostanu všechnu barvu, co potřebuju. Oproti jiným krémovým a hodně výživným rtěnkám drží i na mé už ne dokonale pevné kontuře rtů a nerozpíjí se. To je důležité. Tužky na rty moc nepoužívám, i když bych už měla. Nějak se mi totiž líbí víc rty bez tužky, vždycky vypadají lépe a přirozeněji. Bohužel s věkem už si tolik vybírat nemůžu a jsou rtěnky, které přes den prostě utíkají do vrásek kolem pusy. Jsem šťastná, že tahle hnědka to nedělá.

Výdrž hodnotím dost vysoko s přihlédnutím k tomu, jak je rtěnka příjemná a výživná. I po jídle jí na rtech trocha zbývá a ten zbytek se dá celkem pohodlně rozprostřít. Já ale přes den klidně častěji rtěnku nanesu, obzvlášť, když se to dá provést poslepu. Takže jsem spokojená moc.

Nějak nevím, co bych víc napsala, což je vlastně nespravedlivé. Tahle rtěnka je naprosto dokonalá a neskutečně příjemná. Jindy napíšu plno textu o věcech, které mě nenadchly nebo mi až tak báječně neslouží. 

Život není fér...


Jakýpak typ článku byste si přály o víkendu? Napište mi, pokusím se vám vyhovět.

6 komentářů:

  1. Neviem ci vies, ze nedavno zacali predavat By Terry aj na e-shope feelunique, tam je podla mojich skusenosti zakaznicky servis vyborny, otazka je, ze ci sa to oplati financne a ci maju adekvatne siroku ponuku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jasně. Plno eshopů prodává By Terry. Ale tím, že nakoupím jinde, podporuju značku úplně stejně, jako když nakoupím přímo u nich. Jen si ušetřím čekání a překvapení ohledně toho, co vlastně pošlou :) :) :)
      Měla jsem důvod nakoupit přímo na oficiálním eshopu.

      Vymazat
  2. Hlasuji za článek na téma Vy a ona čínská meducína :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to potřebuju větší přípravu. Zatím o tom přemýšlím, protože i pro odborníka (kterým nejsem) je to téma na hodně dlouho :) Ale nějak to sepíšu, slibuju.

      Vymazat
  3. Ach ByTerry! A barva je pro tebe Top!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však víš... A pro tebe byla ta Cherry cherry.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)