Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 4. 2015

BY TERRY Ombre Velouté 104 Goldy Honey


Já jsem vás trochu přestala otravovat se značkou By Terry, protože jejich zákaznický servis mě tak nebaví, že tam skoro nenakupuju. Nicméně nedá se nic dělat, tahle značka umí.

Kdysi jsem si od nich koupila první stín a tehdy mě moc nepotěšil. Nicméně mám pak ještě další dva a oba jsou neskutečně skvělé. I ten, co vám ukážu dneska.



Vidíte, že barevně je to naprostá klasika, základovka, denní nutnost a miláček. Já třeba tyhle stíny prostě potřebuju k životu. 


Je báječně jemný, měkký, sametový a k tomu i máslovoučký. Myslím, že to i na fotce musí být znát!
Tehdy ten fialový byl mnohem sušší, sypal se tak. Tento je lepší než ta nejlepší kolečka od Urban Decay. Navíc je bohatý, pigmentovaný, luxusní...


Doufám, že to nebyla limitka. Přiznám se, že mě Francouzi natolik otrávili, že už ani nesleduju novinky této jinak neskutečně skvělé značky. Pokud ten stín někde uvidíte, kupte ho i naslepo. Nakombinujete ho, je nádherný na střed víčka nebo i na roztírání stínů. Já ho ale nosím klidně na celé víčko jen s řasenkou, na celý den je to prostě báječný společník. Drží, sedí a lichotí. Nemusím používat bázi, i když s UDPP je to samozřejmě jistější.

A já navíc oceňuju, že jde velikostně přesně do MAC palety. Přece jen - mono stíny v tak velkém a hamatném obalu (i když je kvalitní a krásný) nejsou to nejpraktičtější. Paletky jakékoliv užijeme všechny líp.

Mějte krásný celý týden a napište mi, jestli taky máte nějaké barvičky na každý den, které nalíčíte klidně po tmě, poslepu, při řízení auta a tak :).


4 komentáře:

  1. Krásný stín! Pro mě je teď přesně takový na každý den NARS Dione, který naprosto miluju a od té doby co ho mám, používám fakt skoro neustále:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná barva, doufám, že se k téhle značce taky někdy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný ;) Já asi ještě takový ten ideální dokonalý stín hledám. Jinak jsem věrná často stínům od UD, vydrží mi na oku v perfektním stavu maximální dobu a i když nevím co by, tak s nimi vždy něco vymyslím a nebo vlastně nemusím ani příliš vymýšlet.... :)

    Hodně od podzimu sahám i po mono Clarins, nebude to můj životní objev, ale taky si hodně vyhovujeme a mrzí mě, že jsem si nekoupila i ty světlejší, ale šla jen do těch "tmavších taupe" a spol.

    Jsem ráda, že jsi napsala nějaké postřehy zase o By Terry :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)