Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 4. 2015

BENEFIT Gimme Brow - Medium/Deep

I když plánuju souhrnný post o všech aktuálně oblíbených věcičkách na úpravu obočí, což jsme si na Instagramu odsouhlasily, dneska to bude jen o tom nejpříjemnějším. Profláknutá řasenka na obočí od Benefitu vás jistě nepřekvapuje.


Balení je super, drobné, řasenkovité. Co bych dodala?


I odstín byl u mne jasný. Nemůžu mít tmavší ani světlejší...


Co všichni milujeme a oceníme, je rozhodně kartáček. Tenhle drobný a kratší kartáček je totiž naprosto dokonalý a sedne každému obočí. Koupíte plno různých gelů na obočí, ale většinou jsou ty štětečky dlouhé a pro úsporu převzaté z řasenek na líčení řas. A to se holt k obočí nehodí a pro rychlé líčení to nefunguje.

Řeknu vám, proč miluju Gimme Brow. Oproti všem ostatním gelům na obočí je tohle konečně fakt lehká barva. Jsem zvyklá na gely, které mnohdy jen namočí obočí. Nanesete a nevíte, co to jako má dělat. Štětka je velká, jako by byla na řasy, a obočí je mokré, ovšem barevně jste na začátku. A to jako podle mne nikdo nepotřebuje. A právě proto mám ráda Benefití Gimme. Obarví, nenamočí a lehounce zvýrazní.

moje nahé obočí

po použití Benefit Gimme Brow
Vidíte, že efekt není extrémní, nedokonalosti jsou stále vidět. Líčení s Gimme je spíše lehké, zvýraznění je hodně přirozené. A to já právě potřebuju. Řekla bych to tak, že pokud máte svoje vlastní obočí pěkné a hustší, pokud nepotřebujete vysloveně dokreslovat díry, určitě vám Gimme sedne. 
Lehce dobarví vlásky v obočí, dotvoří a maličko zvýrazní. Ovšem neudělá něco, co nenarostlo. Hodně dam nejprve dokreslí na kůži to, co není, a později pomocí Benefit Gimme Brow zafixuje a doladí. To nemám ozkoušené, ale věřím, že to funguje, protože tento produkt je zatím to nej a nej a nej, co jsem zkusila, pokud hovořímě o barvení vlásků v obočí. 
Mám i jiné báječné zkušenosti se stíny nebo krémem na obočí, ale v této formě a se štětečkem je zatím Gimme nejlepší. Zde chci podotknout, že ještě nemám ozkoušenou alternativu od L'Oréal ani od Essence, ale na obě se chystám. Přinejmenším kvůli ceně. 

Zde se chci jen zmínit o tom, že všude slyším o tom, že Benefit Gimme Brow velmi rychle vysychá. Já to zatím fakt nepotvrdím. Mám druhé balení v průběhu zhruba roku, protože první tubička mi byla jednoduše odcizena dámou, která necítí potřebu nakupovat, ale chodí za mnou (a ty mě čteš a ty to víš! :D ). Nicméně ani jedno z balení, která jsem měla, mi nijak extra nemizela. Všude slyším a čtu, že Gimme vysychá, já nevím. Podle mě spíš už od začátku není moc mokrý, prostě je takový, aby barvil a nemokřil. Nebo je to tím, že jako u všeho ostatního mám minimální spotřebu. To mi napište vy zkušenější, které tu spotřebu máte obvykle větší.


V každém případě je to tak, že tohle je velká pecka. Pokud máte svoje obočí dobré a jste spokojené, pokud chcete jen lehce dobarvit a utíkat do práce nebo do školy, rozhodně vás Gimme nadchne a budete s ním spokojené. 
Pokud potřebujete vysloveně vytvořit nebo namalovat obočí z ničeho, tohle vám nepostačí. Benefití Gimme báječně obarví a přirozeně zvýrazní vlásky, které máte. Nic víc. 
A to já chci.

Obočí je velké téma, je vysloveně v módě. Napište mi, co bych měla se svým obočím udělat podle vašeho názoru. Já jsem sice spokojená, ale vím, že dokonalé není.

6 komentářů:

  1. U řasenek ti vždycky věřím , ale tohle mě vůbec nepřesvědčílo.

    OdpovědětVymazat
  2. Také můj oblíbenec.Mám ho od konce ledna a zatím nemám problémy s vysycháním apod., a to ho používám dennodenně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ještě jednou - technika, zase to sežral virtuální prostor!
    Mám a má ráda, ráda, ráda... S vysycháním potíže zatím žádné, mokrý je na mě až až! S obočím nedělej nic, co už neděláš (prostě nic dalšího speciálního :) ) anebo si ho nechej chlupatější...! Neznám celý obličej, takže?? :) Moc zdravím K.

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasim s tim,ze je nejlepsi, ovsem cena se mi vubec nelibi :(

    OdpovědětVymazat
  5. S obočím si určitě nic nedělej. Je hezké tak, jak ho máš.
    Gimme Brow mám taky a je to můj každodenní pomocník. Mám ho od listopadu? a zatím vysychání opravdu nepozoruji. Bohužel patřím k těm, které musí i dokreslovat, takže samotný Gimme Brow je pro mne opravdu málo. Dříve jsem nejdřív obočí doplnila tužkou a poté zafixovala Gimme Brow. Ale posledních 14 dní to dělám přesně naopak. Nejdříve obarvím obočí, a poté jen doplním místečka, kde chloupky chybí. U tohoto postupu nejspíš už zůstanu, výsledný efekt se mi zdá přirozenější.
    Gimme Brow mám hodně ráda, ale jeho cena mi přijde dost přes čáru...

    OdpovědětVymazat
  6. Take ho pouzivam samotny je super

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)