Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 4. 2015

ASTOR jarní novinky

Vím, že jsou jich plné blogy. A vím, že u některé z vás u mě drogerku vidět nechcete. Ale já ji sem stejně budu zařazovat, protože pokud je někdo kosmetický fanda, sleduje i tu drogerku. Tohle není o penězích, o značkách nebo třídní příslušnosti, to je o vášni. A ta je nám společná, pletu se? :) :) :)

Dostala jsem k recenzi velký balíček kosmetiky Astor a nebudu lhát, byla jsem nadšená. Kdo by nechtěl okukovat balíček šminek. 

Představuji vám stíny. Zde vidíte osmičku stínů v barvách z celé škály. Barvy se mi strašně líbí, i když nejsou všechny vhodné právě pro mne. Balení je dost velké, ale je fajn, že neotravuje plastem navíc a štětečkem. Nadšená jsem byla hlavně z matných stínů, ale ty mě bohužel zklamaly. Doporučím je pouze těm z vás, které milujete nenápadnost a chcete je především na ztrácení a roztírání jiného stínu. Na to budou fungovat slušně, ale na pěknou krycí vrstvičku s nimi nepočítejte. O poznání lepší jsou stínky s perletí, jsou měkčí a pay-off je na drogerku pěkný. Rozhodně nesrovnávejte třeba se stíny Urban Decay, těm se tyhle hranaté krabičky ani z dálky neblíží. Nicméně na běžné denní líčení bych si vzala šampaňskou nebo bronzovou. Mimochodem ten bronzový stín je z horní řady nejlepší, v dolní řadě jsou slušné zelený, modrý a bělavě narůžovělý, u těch je pigmentace povedená. Stíny kupodivu skoro nepráší. 
Vyhněte se tomu nejsvětlejšímu matnému, ten je skoro neviditelný. A potom taky nekupujte ten nádherný světle šedavý taupe, barva je nádherná, ale pigmentace bídná. Ten byl pro mě velkým zklamáním, protože když jsem ho uviděla, úplně jsem se zamilovala. Na fotkách uvidíte, že pigmentace je velmi slabá. Těmi skutečně tak maximálně rozetřete tmavší stíny v ohybu.




Co říkáte? Líbí se vám barvy? 

Miluju pudry a jsem celkově pudrově závislá. Když jsem viděla tuhle krabičku, srdečko mi plesalo. Odstín navíc hlásal cosi o zlatu (Golden Beige 102), to mi znělo dokonale. Bohužel barva je neskutečně bledá a světlá, nic zlatého to nezahlédlo, pudr tedy otestovat nemohu, ačkoliv mě zajímá. Dala jsem ho bledé kamarádce, ale jelikož tato není právě kosmeticky náročná, dostala jsem z ní pouze lakonické "jo, já ho používám a dobrý asi". Už jsem psala přímo do Astoru a napíšu to i veřejně: prosím vás, jestli skutečně chcete kvalitní recenze, posílejte mi tmavší barvy. Já si věcí k recenzi velmi cením, recenze beru vážně a dělám je poctivě. Nepadnoucí barvy ale skutečně neposoudím, značce neprospěju, naopak jí uškodím, i když je třeba produkt podařený.
A to je právě ono. Ten pudr je klidně možná super, ale když je na mě světlý, tak vám akorát napíšu, že je strašně moc vidět a že je křídový. A to může být blbost. Vážně netuším. 



Moc ráda vám napíšu o matných pastelkách na pusu. 



Když Astor přišel s prvním máslem na rty, moc jsem se nenadchla. Máslo mě vysušovalo pod klouzavým povrchem, necítila jsem se s ním dobře. Ovšem tato nová matná másla jsou jinde. Já používám nejobyčejnější odstín Elegant Nude, který mi velmi sedí a líbí se mi. Na rtech vypadá bezvadně, matný sametový povrch je skutečně moc pěkný. Ohledně vysušování mám tu zkušenost, že když mám nenáročný den, je to pohoda a rty jsou v kondici. Když mám jednu schůzku za druhou a hodně mluvím, vysušování trochu pozoruji. Ale abych byla fakt fér, v náročných dnech se mi občas uprostřed rtu sráží i drahé značkové rtěnky. Ono je to i mluvením, pitným režimem, stresem z jednání... 
Rozhodně jsem s touto pastelkou spokojená, v drogeriích toho mnoho lepšího asi nekoupíte, pokud hovoříme o matném povrchu. 
Parfemace je sladká a vanilková, mně se osobně líbí. Můžeme debatit o tom, zda je ten můj odstín nude, podle mě je to spíš výraznější barva, ale to už šťourám.
Jedinou věc nechápu - proč tyhle rtěnky Astor neuvedl na podzim a zimu? Proč je tlačí na jaře, když většina z žen spíš sahá po svěžích a lesklejších odstínech, aby shodila tu těžkost zimy a přivítala lehkost jara?




Astor Elegant Nude

není tohle vysloveně podzimní barva???


A poslední věc, kterou vám mohu představit, je řasenka. Kartáček možná děsí malé děti a lekavější dámy, ale já mám tyhle velké zatočené chlupáče ráda. Mým řasám docela sedí. Musím říct, že z mých slaboučkých řas cosi vytvoří. Musím si dávat pozor, aby mi velký kartáček neumazal při líčení víčko, ale to bych asi nedávala za vinu kartáčku...



Za vzorky, které jsem dostala k recenzi velmi pěkně děkuji zastoupení Astor. Mám radost, že jsem si je mohla osahat. A mám taky radost, že v některých ohledech je drogerka zase o kousek dál.

Nekupujte si všechno, to samozřejmě nedoporučuji. Koukněte se na matné pastelky, třeba najdete fajn odstín. A pokud máte spíš pitomé řasy (jako já), možná vám sedne tahle řasenka.  

Napište mi, co se v drogeriích líbí právě vám. 

12 komentářů:

  1. Másla jsou pro mě perfektní, mně nepřijdou jako podzimní odstíny, ale každá to vnímáme jinak Elegant Nude je prostě na každý den, já ten odstín žeru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, tyhle rtěnky utaháme kdykoliv. Jen jsem asi tak nějak zvyklá, že tyto berry barvičky a matné finishe se hodí víc na ta zimní období. Ale taky to nosím i teď...

      Vymazat
  2. Já s Tebou naopak souhlasím, ty pastelky na rty jsou krásné, ale barvami i finišem jsou pro mě podzimní a zimní.

    OdpovědětVymazat
  3. Já Astor nemám ráda, ale díky tobě se půjdu podívat na tu řasenku. Mám totiž asi podobné řasy jako ty a obvykle nám vyhovují stejné řasenky. Ráda ušetřím. Lída

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ji, Lído. Podle mě je fakt fajn.

      Vymazat
  4. To mi připomíná moji ségru, které jsem věnovala jeden krém na obličej. Byla jsem zvědavá, jak jí sedne a dostalo se mi odpovědi "jo. dobrý". Když jsem se snažila dostat z ní něco víc, řekla "no krém prostě". No jo, někdy zapomínám, že ne každá ženská dokáže o jednom kosmetickém produktu hovořit 10 minut.
    Stíny vypadají na první pohled pěkně, té taupe je teda velká škoda. Pudr jsem si naopak pořídila ve tmavším odstínu než bych potřebovala, ale ještě mu dám šanci, snad v létě. Z této řady mám od Astoru ještě korektor pod oči a ten nejsvětlejší je úplně bílý, z toho jsem byla v šoku. Tak jsem vzala ten tmavší a i tak je světlý až až. Není nejhorší, ale Fit Me od Maybelline je mnohem lepší.
    Matná pastelka vypadá na Tvých retch krásně, na ty se určitě podívám. Ale taky bych produkt tohoto typu čekala spíš na podzim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten korektor od Maybelline se všude propírá, věřím, že se povedl. Možná ho zkusím :)

      Vymazat
  5. Nejvíce mě oslovily stíny a poté i řasenka. Musím se na to jít podívat zblízka.
    Děkuji moc za zajímavé tipy.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, s tim uvedenim "podzimnich" odstinu to casto byva tak, ze mozna puvodne byly v planu na podzim, ale pak se mohlo neco zvrtnout ve vyrobe - chybejici komponenty apod. A ten casovy skluz uz proste nedozenes, nehlede na to, ze jsou tady porad vetsi trhy nez Ceska rep. takze prvni varka vyrobenych produktu jde tam. Proto se z puvodne podzimniho launche mohl stat jarni....neverim, ze by v Astoru nepremysleli nad barevnou skalou a sezonnosti, vim, jak to chodi 😉

    OdpovědětVymazat
  7. Ty stíny jsou parádní. Mají pěkný barvičky a vypadá dobře i pigmentace :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)