Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 3. 2015

rozjasňovače The Balm - Betty-Lou Manizer, Mary-Lou Manizer

Protože se české zastoupení značky The Balm činí a čile rozesílá blogerkám produkty k recenzím, stal se z některých z nich docela velký hit. Jsem si jistá, že znáte paletky i tyto skoro už legendární rozjasňovače, tak se dvěma z nich podíváme na zoubek trochu podrobněji. Ať víme, jestli stojí za to, nebo jestli jde jen zase o blogerskou infekci :).

Já tu mám rozjasňovače Betty-Lou Manizer a Mary-Lou Manizer.  




Balení je u The Balm obecně love/hate. Je vždycky výrazné, pomalované s nádechem amerického retra, někdy celé papírové, vždycky si na něm trochu počtete. Já papírovky moc nemusím, ale v případě rozjasňovačů to není nutné řešit. Tady mluvíme o pevném a pěkném plastu, krabičky jsou kompaktní a spolehlivé. Dokonce tak spolehlivé, že vám při otevírání někdy až polámou nehty. Vzhledem k tomu, že mám Mary-Lou Manizer již podruhé, můžu říct, že každé balení se dovírá jinak pevně. První bylo učiněný nail-braker, tohle druhé se otevírá pěkně a pohodlně.
Shrnu to - balení se mi líbí, vyhovuje mi, nemám výhrady, je povedené.  



Uvnitř se skrývá pěkně zalisovaný pudr s příjemnými vlastnostmi. Je měkký, snadno se nabírá a jak všechny dávno víte, jeho pigmentace je nadprůměrná. U rozjasňovačů rozhodně není zvykem, že by se dalo hovořit o máslové textuře. V těchto případech to možné je. Otázkou je, zda u takto lesklých a pigmentovaných produktů je tohle všechno plusem nebo minusem.  






Betty je dozlatova opálená krásna, zcela nekompromisní a výrazná. Pokud patříte k bledulkám nebo sněhurkám, ani se po něm nedívejte, protože vám nebude sedět. Barva i pigmentace jsou bohaté a nezapomeňte připočíst lesk jako blesk. 



Tak co říkáte na barvu Betty? Mohly byste ji používat? Já ji miluju. Naprosto spolehlivě mi proteplí tvář v horších dnech - taky znáte ta rána, kdy sedíte u stolečku s makeupem a skoro nevíte, jestli se máte o něco pokoušet? V takových dnech mě zachraňují právě tyto odstíny a korálová tvářenka. Takže u mě ano! Já Betty prostě můžu. Používám ji v minimálním množství v místech, která se obvykle konturují. Klidně i jako druhou vrstvu na matnou konturu pro probuzení vzhledu. Vybírám si velmi jemné štětce, které nabírají méně prášku. A protože všech produktů používám malé množství, tak nějak se rozředí i lesk produktu, tvář působí přirozeně. Pro mě ideální produkt.
Jsem si ale skoro jistá, že budu v menšině a že většina z vás bude horovat za Mary.


Mary je pojem. Má ji každá blogerka, všechny ji chválí a vynáší do nebe za její jediněčnost. Já ji mám ráda za měkkost a moc příjemné vlastnosti. Odstínem už zas tak nadšená nejsem. To je taky důvod, proč jsem první balení brzy poslala dál. Zatímco je Mary-Lou obvykle popisována jako teplounká šampaň, na mé pleti vyznívá poměrně studeně. Teplejší a nažloutlý efekt udělá v silné vrstvě, ale v té se nedá nosit. V nositelné vrstvě je to úplně něco jiného. Abych byla přesná, dělá takový voskově-mokrý vzhled a výrazné odlesky. A já si nejsem jistá, zda to je něco, co si přeju. Myslím si, že to většinou působí až sprostě a vulgárně. Aspoň na mé pleti. A kdo mne čte pravidelně, ten o mně ví, že rozjasňuji ráda, denně, klidně i celou tvář. Ale efekt požaduji sofistikovanější a méně prvoplánový.



Abych shrnula svůj názor:
textura je báječná! Máslovitá, díky čemuž rozjasňovače nepráší. To je obrovské plus, protože jistě znáte prášivé a suché rozjasňovače, které na hrubším nebo chlupatém štětci nedrží a lítají při aplikaci všude možně. Ty pak taky nedrží na pleti. Louminizery The Balm drží pěkně, nepozoruji opad nebo přehnané otisky. Pigmentace je maximální, kdo neumí pracovat se štětci nebo není v líčení tolik zběhlý, může si nadělat víc škody než užitku. V každém případě jsou ta balení nespotřebovatelná, protože opravdu stačí ťuknout prstem a máte hotovo.


Pokud sháníte kvalitní rozjasňovač, myslím si, že tyhle od The Balm jsou fajn. Stojí za to. Vyberte si barvu podle svého vkusu a odstínu pleti. Mezi mými dvěma najdete ještě třetí odstín Cindy, který je narůžověle broskvový. 

Netvrdím, že všechno od The Balm je tak neskutečně úžasné a že máte blogerské masírce podlehnout za každou cenu. Ale věřím, že si v tom komerčním světě a PR vlnách umíte vytvořit svůj názor.

Tyhle rozjasňovače patří mezi to, co je oslavováno právem. 



15 komentářů:

  1. mám ten MAry a jsem s nim moc spokojena.Betty by na me byla moc tmava:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, myslím, že Betty je pro většinu nepoužitelná.

      Vymazat
  2. Já mám Mary a Cindy a taky jsem spokojená. Chvíli sice trvalo, než jsme se skamarádily, ta pigmentace je až extrémní:) Pak jsem si je ale zamilovala. Momentálně nedám bez Cindy ani ránu, na Mary přijde řada zase v létě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pak někdy na Cindy taky kouknu.

      Vymazat
  3. Mám Mary (úplná spokojnosť) a pokukujem po Cindy. :) Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná bude barevně Cindy ještě lepší než Mary.

      Vymazat
  4. Já mám Mary a uvažuju nad Cindy, jsem bledá, podtón neutrální (nebo spíš někdy si připadám růžová, jindy nažloutlá, je to normální? žloutenku nemám). :)
    V poslední době mi nejvíc vyhovuje nanášet Mary prsty, ač se to nemusí zdát hygienické, přijde mi efekt hezky přirozený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím podtónem to určitě je možné. Můžeš být hodně blízko k tomu přechodu. A strašně moc dělá barva na vlasy. Pokud si barvíš vlasy a změna oproti přírodní barvě je výrazná, pak se pleť takhle chová.
      Prsty jsou v pohodě, nejlíp nadávkuješ a nepřeženeš.

      Vymazat
  5. Souhlas do puntíku. Musí se fakt lehkou rukou, občas vidím fotky přeloumanizerovaných blogerek a vypadá to děsně. Od The Balm mám ještě Sexy mámu pudr, ten je ok a stíny, ty jsou vcelku naprd a půjdou z domu. Profláklou Nude tude jsem po špatné zkušenosti s Balm Voyage ani nezkusila a nezkusím. A Nude Dude mi přijde jako nuda duda, tu taky nechci, i kdyby se PR přerazilo a že teda masírka jede jak zběsilá. Jsem ráda, že poslali i vám, konečně článek, co má hlavu a patu. Což se o ostatních říct nedá ani omylem a výsledek je kontraproduktivní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, asi jsem to blbě napsala. Já jsem od nich nic nedostala, tyhle jsem si koupila za vlastní :) Nejsme pro ně zajímavé...

      Vymazat
    2. To se omlouvám, blbě jsem to pochopila. Nicméně to je škoda! České zastoupení by se mělo chytit za nos. Včera jsem v záchvatu sebemrskačství pustila video s "recenzí", no nedokoukala jsem to, nějak mě rušily flekaté ruce od samoopalováku :( a nejen ty.

      Vymazat
    3. Tak teď se nechytám a nevím, jakou recenzi se samoopalovákem myslíš.
      Ale obecně většinou se firmy spokojí pouze s tím, že podarovaný má YT kanál s jistou sledovaností, neřeší úroveň ani štábní kulturu. Furt je to pro ně levné oproti reklamě jinde, navíc to má mnohem vyšší efekt.
      Já s reklamou nemám problém, je ale škoda, že firmy nevybírají podle úrovně a stačí jim jen sledovanost jako kritérium. Jako v šoubyznysu - špatná reklama, nejlepší reklama :) Třeba se to vyvine a i firmy budou zasílat pouze blogerům, s jejichž stylem chtějí být spojeny. I když z ekonomického hlediska asi ne... :)
      S úrovní výstupů už se musí popasovat každý - jak firmy, tak hlavně divák, který podle blogerů nakupuje.
      Morál blogerů je už něco jiného :) Zeptej se naší společné kamarádky Lidušky, jak některé blogerky fungují a jak si umí říct o "spolupráci" :) Pobaví tě.

      Vymazat
  6. No snad každý týden mám Mary v košíku v jednom PL shopu. Nakonec vždy objednám bez ní. Naposled jsem vzala jen štětce, předtím zas jen tvářenky... Budu se muset asi rozhoupat. Vypadá to, že o něco přicházím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nejsi úplně tmavá, tak ji příležitostně kup. Anebo Cindy, ta bude možná ještě univerzálnější.

      Vymazat
  7. Mne sa najviac páči Cindy, ale váham nad jej kúpou. Rozjasňovačov mám zatiaľ dosť, používam len dva - striebristý v zime, zlatistý v lete - a nikdy ich neminiem :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)