Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 3. 2015

RIMMEL Brow this Way 003 Dark brown

Jako spousta jiných blogerek jsem dostala k ozkoušení a prezentování nějaké jarní novinky Rimmel, za což děkuji. Vždycky se moc ráda povrtám v tom, na co přišli významní drogerkáři, mezi které Rimmel rozhodně patří. 


Kromě pudrového makeupu, který jsem vám ukázala už v minulém postu, mě nejvíc zaujal nový produkt pro líčení obočí Brow this way. V drogeriích je toho na obočí zatím celkem málo, a to, co je k dispozici, není pro každého. I proto jsem byla moc zvědavá na to, jaký obsah se v té hranaté plastové krabičce skrývá.


Ta krabička mě moc nebaví, působí levně a křehce. Při otevírání pozor na nehty. Rimmel umí i hezčí balení.



Obsah se mi ale docela líbí. Zbarvený vosk a ladící pudrový stín. A víte co? Dokonce i ty štětečky jsou použitelné a pro mě překvapivě povedené.


Velmi chválím to, že vosk je překrytý tuhou fólií, která jde nalepit opakovaně zpět, aby vosk nevysychal a nepadal do něho pudr. Nevím, kolikrát ho půjde lepit zpět tam a zpět, ale rozhodně můžete odlepit jen cíp fólie a odebírat postupně.


Na vosku se mi navíc moc líbí pigmentace. Nikdy jsem nepoužívala bezbarvé vosky na obočí, bere mi to čas a efekt na sobě skoro nepoznám. Většinou mi to připadá spíš jako špinění obličeje. Tento vosk můžete použít i samostatně bez dalších malovátek a na obočí vypadá celkem přirozeně. 

Stín je velmi silně pigmentovaný, ale hodně měkký a prášivý - to uvidíte i na detailu všech fotek. To je u obočí trochu na škodu a chce to opatrnost při nanášení. Když si nedáte pozor, pěkně si zaneřádíte obličej. Stín je nutné otírat, než se dotknete tváře, a i tak je pigmentace hodně silná. Možná to ocení dámy s velmi tmavým obočím. 

Rimmel Brow this Way Dark brown 003

I na této fotce uvidíte, že stín poměrně dost práší, s tím je prostě nutné pracovat. Myslím si, že to je škoda a že to většině průměrně běžných a průměrně uspěchaných žen znemožní zamilovat si ho.
Ohledně odstínu mám taky problém. Nevadí mi, že je odstín 003 Dark brown hodně teplý. Všimnete si toho hlavně na swatchi kolmo pod čárkami štětečkem, kde jsem rozmázla pouze to, co mi odpadlo od štětečku. To je asi dostatečný důkaz silné pigmentace i prášivosti stínu :).
Fajn zpráva je, že vosk je malinko neutrálnější než stín. Ale na mne je tato kombinace příliš tmavá. Což je ale jen můj problém a neshazuje to produkt jako takový.

Můj souhrnný názor je ten, že vosk je super! Velmi dobře si s ním poradím, i když je tmavší. Stín bych použila spíš na oční víčko jako linku. Štětečky jsou výborné na cesty, postačí vám. Krabička je děsná :). V každém případě je super, že se i v drogeriích začínají množit produkty na úpravu obočí.

Kdyby Rimmel prodával jen samotnou malinkou krabičku s těmito vosky, rozhodně bych si ho koupila. 

Co na tento produkt říkáte? 

16 komentářů:

  1. mám niečo podobné v tubičke od mur.chce to trochu viac treningu ako s ceruzkou.inak super vec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ty barvy v tubě vyžadují tréning i víc času. A je to i jiný efekt.

      Vymazat
  2. Nejdřív jsem propadla Catrice paletce na obočí (mám jí snad rok a půl a ještě další vydrží ;-) ), a když jsem ho konečně sehnala, tak Alverde blond "řasence" - obočence ;-), ta je pro mě super. Mám hnědorezavé vlasy a šedomodré oči, tohle by pro mě bylo úplně nepoužitelné.
    Jinak by se mi hnědošedý (světlejší a chladnější hnědá) vosk taky líbil, i když Alverde asi stačí, jakžtakž fixuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice je jen stínová, ne? Podle mě ty stíny tam jsou lepší. Alverde jsem neměla, ale obecně ty "řasenky" dělají jemnější efekt.
      Koukni na další odstíny, jistě budou i světlejší. Aspoň doufám :)

      Vymazat
  3. Škoda té barvy, strašně tmavá a zbytečný červený podtón. Ale jinak hrozně chválím kroky drogerkových značek k rozšiřování sortimentu správným směrem.

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby to mělo chladnější podtón, tak fajn a klidně by mi stačil taky jen ten vosk samostatně. No a jako to balení, tak s tím si taky mohli dát trochu víc práce, jak píšeš - i Rimmel umí hezčí obaly.
    Ale jinak jsem taky ráda, že i v drogérce se objevují takové produkty jako jsou na úpravu obočí, nebo pudrové MU atd ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vosk bych taky využila samostatně, je velmi povedený! Obočí je nyní obecně v módě, tak se firmy přizpůsobují, to je dobře.

      Vymazat
  5. Skoda,ze je to iba v takomto tmavom prevedeni :-( ...zatial pouzivam ceruzku a az "skonci", tak by som chcela skusit vosk a tajne dufam, ze bude fungovat lepsie
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že bude v nabídce víc odstínů, tak si třeba vybereš světlejší.

      Vymazat
    2. Na oficilnej stranke a aj e-shope maju prave iba tento jeden odtien. Snad casom pochopia a ponuknu aj svetlejsi odtien.
      Jana

      Vymazat
  6. Já mám sadu taky a jsem s ní spokojená, ani mi nepřijde moc teplá, předtím jsem měla sadu od Famous a ta byla rozhodně červenější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle sada bude výborná pro tmavé obočí, já mám obočí spíš jemné a chloupky tenounké. Proto ho nemůžu zazdít takhle nekompromisně :) Podle fotky u tvého profilu si myslím, že tohle je pro tebe trefa! :)

      Vymazat
  7. Nelíbí se mi moc provedení a prášivost toho stínu. Jsem zvyklá na produkty od Benefitu. Mám třeba něco podobného - obsahující stín a vosk a nejsem schopná se dokopat k používání toho vosku :-D Njn, asi to ke svému životu tolik nepotřebuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jistě, Benefit je obecně značka s vymazlenými produkty. Je ale u nás hodně drahý i se slevou v Sephoře. Kdo nechce nebo nemůže tolik utratit, bude hledat alternativy v drogerii. A tam toho prozatím mnoho není.
      Ale je super, když skončíš u názoru, že toho tolik nepotřebuješ :) Já taky tohle vím, ale v obchodě to pak záhadně zapomenu nebo co! :D

      Vymazat
  8. mně by tmavý odstín nevadil, naopak, ale vadí mi právě ten teplý podtón :-/ nicméně vosk je super, používám ho k paletce od Catrice :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)