Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 3. 2015

Pudrové makeupy By Terry, MUFE a Too Faced + novinka Rimmel


Já jsem na klasické makeupy nikdy moc nebyla a naopak jsem a vždycky jsem byla spíš pudrová holka. Poslední dobou je nabídka pudrových makeupů širší než dřív, a to se mi hodí. Konečně je na výběr :).
Mně se za poslední dobu sešly tři druhy tohoto produktu. I když mám většinou tendence selektovat jediný a pro mne a moje aktuální potřeby ten nejlepší produkt v dané kategorii, v tomto případě se nevzdávám ani jednoho kousku. Každý je jiný, každý má svá pro a proti, každý se mi hodí.


By Terry Superior Flawless Compact Foundation mám nejdéle a taky už lížu dno. Kakaové Too Faced se mi sešly dva, protože jsem poprvé sáhla po světlém odstínu. A poslední v řadě je Makeup For Ever PRO FINISH Multi-Use, barevně je unikátní - a to nejen u mne v kolekci makeupů, ale vlastně i v nabídce parfumerií a drogerií. Tak pěknou žlutou, medovou nebo prostě tmavší NEoranžovou barvu jinak nikdo nedělá.

By Terry Compact Foundation 3, Too Faced Cocoa Foundation Medium 

Pudrový makeup By Terry je texturou a finišem nejblíž klasickému pudru. Je velmi sametový a na pleti je hodně lehký. Umí sice i krýt, pokud navrstvíte, ale nejlépe vypadá v lehounké vrstvě. Věřím tomu, že pro většinu dam je sám o sobě málo krycí, a vyhovoval by jim spíš jako klasický pudr pro dokončení líčení. Já ho ale nosím samostatně a jsme docela dobří kamarádi. Nevýhody? Jasně, nějaké má. Cena. Co dodat - je drahý a je ho málo, poměrně rychle ubývá. Na moje poměry se spotřebovává moc rychle. A taky tahle balení nemám ráda na cesty. je sice bezvadné, že jsou kovové rabičky opakovaně plnitelné, ale pan v krabičce poletuje. navíc jsem teda zatím nikde samostatné refilly v prodeji nezahlédla. Musím se na to zaměřit. 


Too faced Cocoa Foundation Medium Tan
Kakaové pudry od Too faced jsou nyní mými největšími miláčky. Ta vůně! Ach ach ach. Věřím v blahodárnost čistého kakaového prášku, kterým je složení obohaceno. Textura je příjemná, aplikace je příjemná, krytí je variabilní a dobře regulovatelné. Jako minus bych zde vypíchla jistou těžkotonážnost, která může při neopatrné aplikaci vytvořit mapy. Já osobně používám měkké a kvalitní štětce, abych měla výsledek lehounký. Krásně matuje.
Pro mě osobně jsou malinko slabším místem i odstíny. Uvítala bych více nažloutlé ladění barev, pak bych taky nemusela lavírovat mezi více odstíny. Na swatchích dole uvidíte, že oba moje odstíny jsou na ruce v silné vrstvě až narůžovělé. Na tváři naštěstí nic takové nepozoruji, to bych je nemohla používat.


MUFE Pro Finish 153

A konečně poslední můj oblíbenec. MUFE mě tímto konkrétním produktem moc potěšili. Nejen barvou, ale i lehkostí, kvalitou a finishem. Ze všech mých pudrových makeupů umí tento MUFE nejtenčí vrstvu, nejhladší finiš podobný druhé kůži. A to i nasucho. Je báječný. A velmi pomaličku ubývá.


By Terry 3, TF Medium, TF Medium Tan, MUFE 153
Na swatchích jsem se pokusila zachytit nejen odstíny, ale hlavně texturu pudrů. Snad uvidíte, že Too faced pudry jsou takové víc "hrrr", jsou hutnější a umí být v některých momentech křídovější. Přesto při správné aplikaci vytvoří dokonalou pleť.
Oproti tomu vidíte, že poslední a nejžlutější MUFE perfektně nasedá na pokožku a nijak se na ní nehloučí a nevrství. By Terry je tak trochu mezi nimi, není neviditelný, ale nemá žádné zlobivé momenty. S jakýmkoliv štětcem udělá krásnou pleť bez map. Dal by se nanášet i nějakou houbičkou, což bych nasucho u TF asi neriskovala, protože by pak nános byl na můj vkus už nemožně silný a nerovnoměrný.




Po setření přebytku prášku už ve všech případech zůstává hladká pokožka.


A jako drogerkovou alternativu vám dneska tak trochu ukážu novinku Rimmel Lasting Finish Powder Foundation. Bohužel vám ji skutečně mohu ukázat jen tak trochu, což mě velice mrzí, protože jsem OPĚT dostala odstín pro dceru ředitele vápenky. Já fakt nevím, zdá se, že PR Rimmelu se soustředí pouze na to, aby produkty rozhodilo blogerkám, ale na zpětnou vazbu kompletně kašle. Opakovaně zde píšu, že bych jejich produkty moc ráda vyzkoušela pořádně, protože si fakt myslím, že bych je dokázala zrecenzovat pořádně a smysluplně. Ale ani přesto, že jsem byla kvůli hnusné nemoci skutečně bledá, takhle světlé odstíny prostě neotestuju. Neznám barevnou škálu produktu, ale skoro bych odhadovala, že jsem dostala nejsvětlejší možný odstín - 001 Light Porcelain. Na to, že zde furt dokolečka píšu o tom, že rozhodně nepatřím k bledulkám... A ani moje parťačka Nik není žádná sněhurka. No, zdá se, že je to jedno. Taky informace :).


Balení je docela fajn. Samozřejmě nešlape na paty high-endu, ale docela se mi líbí a působí na mě funkčně a sympaticky. Asi se bude odírat, to nevylučuju. Ale na mě celkově tenhle produkt působí moc fajn.


Ve spodním chlívku bydlí houbička, která je docela použitelná. Hodnotím hranatý tvar balení i houby, protože tím zaobleným rohem se báječně dostanete kolem nosu nebo i pod oko. Líp než běžnou kulatou hubkou.


Až po nafocení jsem si všimla, že v dolním oddělení je i zrcátko. Je vlastně ze spodní strany pudru, nejsem si jistá, nakolik je jeho umístění praktické a jak se bude používat, když je vlastně nutné překlapovat mezi pudrem a zrcátkem. Ale asi lepší, než aby bylo balení bez zrcátka.


Pudřík je úžasně měkký, jemně mletý a zalisovaný lehce. Velmi dobře se nabírá a má vysokou pigmentaci. Dost práší, ale to je daň za měkkost a příjemnost. Určitě se s tou prášivostí dá naučit a sžít. Pudr ale bude hodně rychle ubývat, s tím počítejte.


Vidíte tu pigmentaci? A vidíte tu (pro mne) nemožnou barvu?
I po mokré aplikaci vytvoří tento pudrový makeup moc krásný finish, krásně přilne k pokožce a je vysloveně tenounký. Krytí je podle mého názoru poměrně vysoké, ale víte jak - copak já to s touhle barvou poznám? Neposoudím ani výdrž a chování přes den, to je asi pochopitelné.

Jestli mě vůbec někdo od zastoupení Rimmelu čte, pošlete mi, prosím vás, nějaký normální odstín. Jsem více než nakloněná věřit tomu, že jde o báječný produkt, ale přestávám mít chuť stále dokola psát o bílých makeupech, které ani při nejlepší vůli nedokážu otestovat a tím pádem doporučit nebo nedoporučit. 

Napište mi, jak to máte s pudrovými makeupy, zda je máte rády, zda s nimi umíte pracovat. A který byste si vybraly?
Krásný víkend všem!




7 komentářů:

  1. Taky mam nejradsi pudrove makeupy.A jsem rada,ze nehlede na tebe mam too faced a mufe.Ja vim,ze ti je asi dedinske,ale mam radost,ze to mas obdobne jak ty.Jinak ja nejradsi pouzivam houbicku.Jako prvnich 5minut vypadam prepudrovane,ale pak se to vsakne a jsem spokojena.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc mě lákají ty kakové věci, ale makeupy používám JMP minerální, tak se budu muset zaměřit na jiný výrobek s tou úžasnou vůní a složením s kakaem :-). Jo a moc by mě zajímalo, kde že by mělo být v Pze to By Terry - v Písečné v Kobylisích u sídliště asi ne, Na Pískách v Dejvicích? Fakt nevím, nikde jsem žádnou informaci nenašla :-(.

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem bledulka a žádný make-up mi nesedne, takže jsi mě rozhodně nalákala na ten rimmel, dík za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. Po té, co jsem se fakt neskamarádila s minerálním MU, tak jsem trochu pudrové MU opomíjela. Před časem jsem koupila Dermacol a vcelku mě na drogérku i mile přikvapil.
    Poslední týdny tekutý MU prakticky nepoužívám, spíš jen T-zónu přejedu pudrem, nebo lehce Dermacolem, takže bych dala zase pudrovým MU šanci obecně...
    Docela mě láká něco od Too faced kvůli tomu kakau :)

    OdpovědětVymazat
  5. TF mám, používám ho ale v pidi vrstvě vlastně místo pudru na nízkokrycí makeup. Pak mám Hello flawles od Benefitu, to je moje dovolenková stálice. Jinak nemám nic, víc mi sednou tekuťáci .

    OdpovědětVymazat
  6. Klasické make-upy teda nenosím, ale ten pudrový Rimmel by se mohl hodit. Na běžný pudr zvyklá jsem, takže jestli to alespoň trošku kryje, ve dnech, kdy nemám ideální pleť by to mohlo být fajn. Na výrazné nedokonalosti úplně netrpím... Jenom by mě zajímalo, jestli je ten odstín fakt tak neúnosně bílý, že by i mně seděl. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. haha, my si Rimmelu stěžujeme, že nám posílá make-upy moc tmavé a ty zase naopak :D teď už to srovnali, aspoň co se nás bledulí týče, ještě by mohli vychytat tebe :)

    jinak mi pudr přijde moc fajn, make-upy ze stejné řady mám moc ráda, takže mě to vůbec nepřekvapuje.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)