Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 3. 2015

NEW KID i-glow mini Coral Crush + Sirocco

Po prací vynucené pauze se vám konečně ozývám s dalším postem, ve kterém vám radostně ukážu své dva oblíbené rozjasňovače. 


Koupila jsem je bez větších očekávání hlavně proto, že jsem nutně potřebovala nějaké kompaktní a malé balení na cestování. Mám sice oblíbené rozjasňovače i tvářenku, ale bohužel jejich balení nejsou zrovna travel-friendly. Buď jde o velké a těžké zdobené kazety, anebo třeba přímo skleněná dózička. 



Malé plastové krabička v jednoduchém a úplně hranatém tvaru se mi líbí. Sice to není zas úplná nádhera, ale právě na cestování jsou mi tyhle jednodušší a levnější obaly milejší. Aspoň je neroztřískám...


Po otevření jednoduchým vyklopením víčka se zrcátkem vevnitř najdete učiněný poklad! Vidíte ty vypouklá sluníčka v osvěžujících a hřejivých barvách? Zamilovala jsem se do nich do obou vlastně ihned.
Naštěstí se ukázalo, že i kvalita a pigmentace stojí za to. Prášek je jemný, pěkně sedá na pleť. Pigmentace je u zlatavého Sirocco silnější, lehkým přejetím prstem dostanete docela pořádnou dávku lesku. Odstín Coral Crush je v pigmentaci o něco slabší, řekla bych, že dělá takový transparentní nádech. Používám ho jako velmi svěží a lesklou tvářenku, která naprosto spolehlivě probudí tvář. Hlavně teď zjara si ji maximálně užívám. 
A opravdu strašně moc se mi líbí tahle barva. Kdo by neměl rád svěží růžovo-korálovou? Navíc, když pěkně sedí na pleti, neobsahuje hrubé třpytky ani nezvýrazňuje póry pleti.

New Kid i-glow Coral Crush, Sirocco

Jak vidíte, jsem moc a moc spokojená. Jestli na tyhle mini krabičky někde narazíte, rozhodně je kupte. Ač jsou to mini balení, určitě vám vydrží daleko za důchod.




13 komentářů:

  1. to zlaté vypadá krásně, kde jsi na ně narazila ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čoveče, já si nepamatuju přesně. Buď feelunique nebo lookfantastic.

      Vymazat
  2. Travel friendly balení v super kvalitě má za mě Artdeoco, minimalističtější balení už si nedovedu představit :) Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Artdeco samozřejmě, zase si to po sobě neumím přečíst.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to nádherné odstíny, přesně pro mě, oba dva. Ale u nás je asi neseženu co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nas asi ne, ale byly za pár liber.

      Vymazat
  5. Ja jsem od teto znacky zkousela jenom chubby balzam/lesk na rty. A byl teda pekelnej. Treba jsem jenom chytla nejaky prosly, zas tvarenka a rozjasnovac vypadaji dobre na fotkach...

    Nový článek na blogu Small Everyday Joys - skvělá výdrž a úžasná barva od Estee Lauder

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to neposoudím, mám zatím zkušenost jen s pudrovými produkty této značky. Tyhle rozjasňovače jsou zatím to nejlepší, co jsem od nich zkoušela.

      Vymazat
  6. Ahoj, navnadilas mě. :-) Mám objednáno.
    I když nevím, já jsem o chlup starší než ty.....jestli si to ještě mohu dovolit...
    Když tak dám o dům dál.:-)

    aangie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to můžeš dovolit! Oba dva jsou použitelné a nejsou nijak sprosté :)

      Vymazat
  7. Raz som už kúpu zvažovala, ale nebola som si istá odtieňmi. Teraz vidím, že ten koralový by sa mi hodil :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)