Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 3. 2015

DR. BRANDT BB Cream Flexitone

Už jsem několikrát psala, že jsem pudrová. A ještě jsem taky psala, že celá bublina BB, CC a BŽBŽ krémů mě míjí a zcela mě odpuzuje. 
Jenže kamarádka, která má suchou pleť, mi začala klást otázky, zda se nebojím, že pleť bude vysušována stálým zapudrováváním. To mě dostalo :) 

I když pudry miluju a nikdy mi nic nedělaly (což je zajímavé, protože moje pleť rozhodně není mastná...), začala jsem špekulovat. 

Nejmladší nejsem TEČKA 
péči nepřeháním TEČKA 
stresu se nevyhnu TEČKA 
jsem relativně často v letadle nebo v klimatizovaných prostorách TEČKA 
občas ponocuju TEČKA... 

Mohla bych pokračovat a výsledkem je vždycky to, že bych měla pleti dávat co nejvíc. A pocitově krémová textura prostě dodá víc než pudříky. Nebo to necítíte?

Náhodou jsem koukla značku Dr. Brandt, kterou jsem v minulosti docela ráda používala a věřím jí. BB Cream Flexiton vypadal prostě a jednoduše dobře. 



Slibuje péči, ochranu, omlazující efekt, korekci skvrn, rozjasnění a ochranu proti slunci. Zní to fajn a díky minulým zkušenostem se značkou Dr. Brandt jsem se tímto BB krémem nechala zasvětit a uvést do vod dříve odmítaných písmenkových krémů. 


Tubička dobrá. Netvrdím, že je nějaká extra vymazlená a úžasná, ale já mám tuby obecně nejraději ze všech balení.


Zavírání a odebírání mohlo být lepší. Tento velký otvor je děsný! Nedá se udržet čistý, což je pro moji Sheldonovskou obsesi dost namáhavý problém. Skutečně denně tu lochnu, co vidíte na fotce, poctivě čistím.... U takhle drahé značky mi to přijde smutné.  



Textura krému je moc příjemná! Není hutná, spíš velmi hydratační. Roztírání je snadné, krém se vpíjí do pleti skoro sám. Ihned přilehne, zvětšiny se ztratí a vytvoří efekt druhé kůže.


Barva je na mě super! Na fotce asi vyjde hodně tmavá a vlastně i tmavá je. Nerozumím tomu, ale sedí fakt asi všem. Moje kamarádky z množiny bledých tváří ho mají, používají, doporučily mi ho - a sedí jim. Já to nechápu. Prostě na mně se vybarví až skoro oranžově, dokonce v něm roztírám hnědé tečičky, a na nich je taky optimální, i když jsme barevně naprosto odlišné. No, chápete to? Napište mi, jak je tohle možné.

Jedním z důvodů, proč se moc nevrhám do klasických makeupů, je to, že se po nich lesknu, i když mám spíš sušší pleť. Fakt to nechápu, ale mám to tak skoro po všem. Pudrové makeupy mi to nedělají a nemusím je hlídat. Ráno dám, přes den se sobě líbím, večer umyju. Optimální. A tento BB mi to nekazí. Nelesknu se po něm, nepřidělává mi práci. 

Takže v souhrnu musím konstatovat, že jsem u vytržení. Dávám pleti cosi v krémovo-tekuté textuře, což znamená pro můj pocit to, že dávám cosi dovnitř - tedy to musí zákonitě být dobře :) :) :) Nelesknu se. Barvu mám lehce opálenější, rozhodně svěží a zdravější. Finish nepopíšu, protože nelze popsat něco, co nevidíte. Prostě mám jen osvěženou a sjednocenou pleť. Jo, tohle všechno je hodně dobré!
Negativum??? Hmmmmmmmmmmmmm, jedině to, že je nutné roztírat pečlivě a koukat ze všech stran, aby někde nezbyla nerozetřená tmavá částečka nebo přechod. Když to matlu rukama ještě se zalepeným okem, klidně by se to stalo... 
No, a ten aplikátor by mohl být jiný. Jinak nemám výhrady, naopak jsem moc spokojená.

Jestli mi tohle BB zachraňuje pleť a omlazuje mě, to nevím a taky tyhle informace beru obecně dost s rezervou.
Ale i tak jsem spokojená a tohle BB jsem zařadila do své rutiny. Po krému ho dám dva špendlíky na pleť a potom třepnu meteoritky nebo kakaový pudr Too Faced. Líbí se mi to, jsem spokojená, pocitově i pohledem.

A víte co? I když jsem byla skoro BB alergik, i když jsem měla málem BB averzi - zkusím nějaké původní asijské BB. Jestli zdroje na netu nelžou, mohly by být pro mne naprosto skvělé.
Já to tak mám s módními bublinami vždycky - buď mám hity osahané dopředu z doby, kdy ještě o hity nešlo, anebo je odmítám a jsou mi k poblinkání, abych na ně sama došla s velkým zpožděním. Uvidíme, zda to bude tentokrát opožděný sukces :) 

Napište mi, které značky dělají i tmavé odstíny. Budu moc ráda, protože dosud jsem opravdu celou tuhle módní vlnu ignorovala. 




5 komentářů:

  1. Jo, asijske bb kremy asi pozadavek na tmave barvy nesplni. Ja jsem takova normalni, ne moc bleda, a jejich nejtmavsi odstin muzu mit maximalne tak v zime.

    Muzu doporucit francouzsko-korejsky bb cream Erborian, maji ho v marionnaud za celkem lidovou cenu za male baleni, dobry na vyzkouseni. A maji odstin Dore, ten je dost tmavy. Psala jsem na neho i recenzi http://www.smalleverydayjoys.cz/2014/12/erborian-bb-creme-5-in-1-light.html

    A levny evropsky Garnier bb cream pro smisenou a mastnou plet (uzka vyssi tuba) je prekvapive super a ma taky tmavsi odstin.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem chtěla napsat, že asijská BBčka jsou dost světlá. Akorát Missha Perfect Cover se dělá tuším i v "evropských" bronzových odstínech, jenže ty už jsou možná tmavé až moc + mají prý dost silné krytí, takže by mohly dělat masku...

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem byla odmítačem všech BB krémů. Pak jsem se loni přehlédla a místo UD make-upu koupila BB. 2 měsíce jsem ho ignorovala a nakonec jsem ho používala celé léto místo make-upu. Já jsem bledá, takže barva mi přišla moc tmavá, moc žlutá, prostě moc všeho a přitom po rozetření na pleti splynul.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla totální odpůrce všech těch bíbí, sísí, pípí....:-) prostě konzerva makeup plus pudr, přes to nejede vlak. A pak se mi přes odpor dostal do ruky CC krém od Mary Kay a bác - překvápko. Má ochranný SPF 15, tak akorát kryje a hydratuje. Jelikož jsem vizážistka tak se mi velmi osvědčil při líčení velmi suché až šupinate pleti. Klasický makeup, byť hydratačni ty šupiny akorát zdůraznil. Ten CC krém obsahuje méně pigmentu tak ty nedostatky tak nevytahne. Další pro mě nepochopitelná věc, stejná co píšeš ty. 4, respektive 3 odstíny ( čtvrtý stahují, pač je brutálně tmavý a u nás se neprodává, použila jsem ho jednou při líčení mulatky ;-) pokryjí celý český trh. Krém obsahuje údajně mikropigmenty, takže je tam dobrá přizpůsobivost pro každý odstín pleti.Takže ano, i v této kategorii existují poklady.

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Clarins, tak muzes kouknout, jestli na tebe bude Medium akorat. Mne pasoval v lete na opaleni. Akorat je hutnejsi, coz mi vyhovuje (pocit vetsi pece) ale k veceru se uz trochu leskne celo...tak ja mozna zkusim sehnat tento ;)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)