Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 3. 2015

CLINIQUE Chubby Stick Sculpting Contour


Určitě jsem už zaregistrovaly, že Clinique po velkém úspěchu svých čubiček ze rtěnek a očních stínů rozšířil jejich záběr i na tvář. Protože nějaké konturovací pero nebo tužku jsem právě sháněla, byla volba jasná.


Balení je fajn, silná tužka je vhodná k velmi rychlému umístění produktu, pěkně drží a s kvalitou nemám problém.


Uvnitř silné tuby je krémová náplň v relativně měkké a teplejší barvě. Sice vůbec nejde do oranžových tónů, ale je taková příjemně teple hnědá, oblíbeným růžovým nebo šedým podtónům je na míle vzdálená. To si myslím, že některým bledým nebo vysloveně studeným typům bude na škodu. Mě osobně se odstín líbí moc a jsem s ním velmi spokojená.
Konzistence je nesmírně příjemná, tužka je vysloveně měkká a nanáší se snadno. Není nutné vyvíjet žádný tlak.


Velice rychle a snadno načmáráte dvě čáry pod lícní kost, třeba i na křídla nosu, pokud to máte rády. Skutečně jedním tahem. Pak stačí jen nějaký vhodný štětec a dílo je hotové. Konturovací tužka jde velmi dobře roztírat. Díky měkkosti a krémové konzistenci je nutné dát si pozor, abyste nerozetřely vytvořenou konturu tak dokonale, že na pleti skoro nic nezůstane. Anebo je tohle jen můj problém a u vás světlejších se neprojeví.
Výborné je to, že se krémová tužka velmi pohodlně kombinuje s dalšímu produkty. Nemá problém ani s pudrovými. Já ji vesele nanáším na pudrové makeupy, což by teoreticky mohl být problém, ale je to bezvadné. Není problém na vrstvu krému nanést ještě nějaký pudrový bronzer nebo konturovací pudr, pokud je na to někdo zvyklý. Clinique se s tím porovná beze skvrn a map.


Ačkoliv si s Chubby Stick Sculpting Contour od Clinique strašně ráda hraju a baví mě její pohodlnost a rychlost použití, nejsem si úplně jistá výdrží. S pohodlnou měkkostí a krémovostí souvisí to, že se snadno odmaže a přes den se z pleti ztrácí.
Já se ale přiznávám, že poslední asi měsíc mám celkově problém s výdrží produktů na tvář. Nevím, co se to děje, ale nějak se mi na mně nelíbí nic a nic mi nevydrží. Proto, prosím, berte moji nejistotu ohledně výdrže s velkou rezervou. Jsem si ale skoro jistá, že tuhé korektorové konturovací krémy, které vyrábí např. MAC nebo MaqPro, vydrží mnohem lépe. Mají ale taky mnohem méně příjemnou konzistenci a nejsou tak uživatelsky přátelské.

Na nové čubinky od Clinique se určitě podívejte, s konceptem i vzhledem a odstínem Chubby Stick Sculpting Contour jsem moc a moc spokojená a používám ji ráda. Clinique v ní přiblížil konturování o kus blíž obyčejným ženám, uspěchaným a taky těm ne úplně zručným. A to se rozhodně počítá a i snazší roztírání zde potom dává smysl.

Užívejte konec týdne. Já vám na víkend připravím povídání o všech mých pudrových makeupech :)

9 komentářů:

  1. Na tuto recenzi jsem byla velmi zvědavá, po Chubby contour moc toužím :). Vypadá vcelku dobře, asi si ji pořídím i spolus rozjasňovačem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je to velmi fajn záležitost, snadná na používání.

      Vymazat
  2. Chubby Sticky na tvář má moc ráda moje maminka, ona má totiž hodně suchou pleť, takže jí pěkně vyživují a nevytrácí se. Takže tolik k cílové skupině, řekla bych :)

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ohledně té výdrže zatím právě nechci hodnotit. Dneska mi zas vydržel nádherně celý den. Mám prostě poslední dobou i po nemoci rozhozenou pleť a nedrželo mi nic.

      Vymazat
  3. Já nevím no, tak omrknu spíš ten rozjasňovač. Ale asi z nich taky nejsem paf. V poslední době se mi zdá, že žádná pecka na trh nepřišla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zas zatím neoslovil ten rozjasňovač. Ono to konturování je individuální. Třeba už máš nějaké svoje osvědčené konturovací produkty :)

      Vymazat
  4. Ja ho mam od vcerejska, takze dnes poprve a zatim jsem nadsena minimalne z barvy. Opravdu je to poprve kdy jsem si u konturovaciho produktu rekla: to je ono!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem z barvy nadšená, je taková přesně akorát.
      A i ta výdrž asi není tak špatná, dnes mi seděl krásně celý den.

      Vymazat
  5. Mám ráda tu rozjasňovačku, pro mě ideální odstín. Ale ta výdrž celodenní není. Jenže já to stírám hlavně, když telefonuju. Pudrové produkty to u mě nenahradí, ale je to příjemná změna. Poslední dobou Clinique jede, těším se na jarní rtěnky.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)