Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 2. 2015

The Balm Instain Pinstripe

Kupovala jsem vánoční dárky a tak nějak jsem nedokázala nepřikoupit i něco sama pro sebe :). Tyhle nové tvářenky od The Balm mě nadchly. Obaly a pigmentaci pudrových produktů na tvář známe s holkama z MUB už asi tisíc let a bylo mi jasné, že tyhle tvářenky budou stát za to. A musím říct, že se mi líbily hned tři barvy z kolekce. Tu úplně nejkrásnější barvu dostala pod stromek Nik a sama jsem hrábla po té druhé nejkrásnější. Tady ji vidíte :).


K obalům se nebudu moc vyjadřovat. Jsou krásné a roztomilé, to se všeobecně ví. Já teda papírové balení nijak extra nemusím, přijde mi náchylné a méně praktické, ale líbí se mi moc. 


Mnou zvolený odstín Pinstripe je rozhodně krásný a zajímavý. Není úplně snadné koupit takto zbarvenou tvářenku, navíc ještě při tak skvělé pigmentaci. Myslím si, že v tomto je tvářenka The Blam Pinstripe skoro unikátní (podobná tvářenka od Sleek byla v limitované kolekci, Chanel ji měl slabě pigmentovanou a tvrdou, vím o podobné Estée Lauder, ale nenadchla mě, drogerkové značky kvůli děsné pigmentaci nezmiňuji, ačkoliv některé se o tuto barvu pokoušely). Jestli mi nějaká slušně dostupná tvářenka v podobné barvě a kvalitě utekla, prosím, napište mi. 


Jak tu barvu popsat? Lesní ovoce? Bobule? Tmavá slézová? Tak nějak ji vidím. Na oficiálních stránkách The Balm ji popisují jako švestkovou, a s tím teda moc nesouhlasím. Asi nám rostou modřejší a fialovější švestky :) :) :). To je fuk, fotky to uvedou na pravou míru.



Jak vidíte, pigmentace je báječná - u tvářenek je otázkou, zda je pigmentace na takové úrovni nutná. Rozhodně je potřeba si dát pozor a nanášet lehkou rukou, přece jen je to poměrně tmavší a výraznější barva a její přebytek by nadělal víc škody než užitku. Nicméně při použití s lehkým a měkkým štětcem (lehký swatch vidíte hned vedle toho intenzivního) a správném umístění produktu jsou výsledkem krásná zimní líčka. Myslím si, že tahle barva je nejkrásnější na bledulkách nebo na studeném typu žen. Já osobně se s ní nedokážu úplně sžít, i když ještě před několika lety mi strašně slušela. 
Ale přesto se mi tvářenka moc a moc líbí.
Textura je skvělá, nepráší, není ale ani přehnaně máslová. Báječně přilne k pleti a skutečně skvěle drží. Snáší i následné míchání s krémovým rozjasňovačem a netvoří mapy, což hodnotím.


Pokud vaší tváři a barevnosti sluší mauve a fialové odstíny, rozhodně se na tuto báječnou tvářenku podívejte. Je skvělá, kvalitní, má krásný obal, drží celý den. A podobnou budete hledat těžko...

Líbí se vám tak jako mně?


29 komentářů:

  1. Tvářenka je krásná! Jak barvou tak balením.
    K tomu podobnému odstínu - mám Elizabeth Arden, odstín Plum Perfection 03. Je barevně velmi podobná, práší minimálně na pudrovou tvářenku, středně měkkým štětcem se nabírá dobře, po lehkém zapudrování celého make-upu vydrží i celý den a u toho odstínu jsem si také říkala, že u EA musí mít úplně jiné odrůdy švestek než my tady:-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně EA? Ta mi unikla, děkuji, kuknu :)
      Švestky, že :D

      Vymazat
  2. Odstín je překrásný. A přiznám se, že u the Balm se mi asi jako jediné líbí obaly u téhle řady tvářenek, zbylé mi připadají vyloženě hnusné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi spíš vadí ten papír. Ono to nevydrží. A spravte lihem cokoliv, když líh ten papír rozpije...

      Vymazat
    2. Tak nejsem sama. Jsem ochotná na svém stolku akceptovat maximálně tyto obaly a jiné od Balmu rozhodně ne :) Na druhou stranu možná ale o hodně přicházím, hlavní je přeci produkt...

      Vymazat
    3. Není :D Já osobně delší dobu nemůžu mít produkt v hnusném nebo poškozeném obalu. Asi trochu na hlavu, ale vždycky to pak vyhodím.

      Vymazat
  3. Mám ji spolu s odstíny Houndstooth a Swiss Dot. Houndstooth nosím skoro pořád, tuhle tolik ne, ale přijde mi z těch tří nejzajímavější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! Mám stejné oblíbence. Máš vkus jako já :) Zvolilas ty nej barvy :)

      Vymazat
  4. Tieto som este na blogoch ani v e-shope nevidela. Vyzeraju zaujimavo, ale ostavam pri mojich overenych obycajnych Rimmelackych tvarenkach :-)
    //kaviareň//

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kukni i na lepší pigmentaci i výdrž, budeš překvapená :) Děkuji ze milou reakci.

      Vymazat
  5. Zrovna jsem přemýšlela, že potřebuju nějakou pořádnou tvářenku. Jenom jsem neměla představu jakou. Teď mám návrh:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvol dobře barvu, mají dobré. Já už bych šla raději do meruňky nebo broskve, protože jsem tlumený typ. Nicméně tahle je nádherná.

      Vymazat
  6. Je nádherná! Snad ještě víc než to je! Je prostě úžasnááá. Po téhle se rozhodně poohlédnu a nejspíš nemusím říkat, jak to dopadne... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ty jsi taky studená, že :) Koukni, je fakt hodně krásná.

      Vymazat
  7. Ta je fakt pěkná, mám ted pro theBalm slabost. Bohužel jsem ji ale nenašla na stránkách českého eshopu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, český eshop nemám prozkoumaný. Nicméně si myslím, že pokud mají oficiální zastoupení, mají jistě všechno.

      Vymazat
  8. Dlho na ňu pokukávam, možno neodolám.:) Môj favorit je Sin od Narsu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je trochu jiná, řekla bych, že The Balm je jemnější, ale barveně mi Sin dělala malinko hnědší efekt. Ale líbí se mi obě. Pigmentací bych řekla, že je lepší The Balm, ale zase na tváři v takto výrazném odstínu tu pigmentaci nepotřebuje nikdo. Mně dřív NARS neseděl, je drahý, hrubý, práší a poletuje. Zkusím je znovu po několika letech, pleť se mění. Ale zatím bych si myslela, že The Balm jde do pleti líp. Ta konzistence je báječná, NARS je sušší a práší.

      Vymazat
  9. Tak ta barvicka je opravdu nadherna :-) Po tvarence v takovem odstinu se budu muset porozhlednout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to zkusit. Je lepší na bledulkách, působí velmi krásně.

      Vymazat
  10. Taky mi připomíná Nars Sin - možná říznutý s Rockateur od Benefitu plus trochu těch švestiček z Hujerovy zahrádky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Na Sin jsem zapomněla, vidíš to. A ještě Illamasqua má takovou barvu, ale matnou a ještě brutálněji pigmentovanou.

      Vymazat
  11. První věc od Balm, o které bych uvažovala...ale mám podobně vyznívající odstín od Inglotu (AMC 88), ale je teda tekutá. Za to ovšem drží jak blázen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tekutou bych se asi skoro bála pracovat :)

      Vymazat
  12. Krásná. Zatím mám od theBalm 2 tvářenky arozhodně jich bude víc. Hot Mamu mám už skoro 2 roky a i když ji používám minimálně jednou týdně a pořád ji s sebou někam tahám, tak nejen že skoro neubývá, ale ten papír je taky pořád jako nový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super. Mně došel bronzer Bahama Mama už rozbitý :(

      Vymazat
  13. já bych si vybrala jiný odstín, tento je na mě moc tmavý, ale to balení je vážně božský :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná bys byla překvapena, ten odstín je pro bledulky moc krásný, když se nanese jemně.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)