Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 2. 2015

NARS At first sight Palette


Už víte, jak toužím po co nejmenší paletce, kde by bylo naprosto všechno, co potřebuju k jemnému líčení na cestách. Tedy ne všechno, nesnáším v paletkách rtěnky. A nemusím mít ani tužky a řasenky, to je navíc. Bronzer, tvářenky, stíny v mých barvách, ocením i rozjasňovač, ale ten zastoupí i správný stín.
Z tohoto pohledu se mi Nars At first Sight jevila jako naprosto dokonalá. Jak vidíte, velikostně je naprosto skvělá. Já sice ta černá špinivá balení nepreferuju, ale čert ho vem.



Prostorné zrcátko je na cestách bezva a někoho jistě potěší i ochranná fólie. Já ji vždycky vyhazuju.





Z různých úhlů vidíte, že barevně je paletka velmi neutrální, velmi přirozená a velmi univerzálně využitelná. Bronzer Laguna skoro nebudu popisovat, je to klasika všech klasik. Měla jsem ho několikrát, sedí mi poměrně dobře barevně. Ačkoliv obsahuje malé množství třpytek, na tváři o ničem nevím. Využijete ho třeba i rozblendění stínů.

Tvářenka Deep Throat je jednou z nejprodávanějších barev NARSího sortimentu. Chápu, proč. Je velmi slušivá, univerzální a vážně věřím, že sedne naprosto všem, což se o většině barev říct nedá. Deep Throat taková je. 
To, jak na vás působí název a NARSí názvy obecně, nechám plně na vás. Já jsem už stará na to, aby mě nějak uvedly v úžas, extra vtipné mi taky nepřijdou... Barevně je ta tvářenka prostě báječná a díky své univerzálnosti si podle mého soudu zaslouží větší pozornost než odstín Orgasm (který mně osobně sedí ještě víc, ale nevěřím tomu, že tak sedí většině populace). A efekt, který dělá Deep Throat na tváři je spíše velmi jemný, decentní a milý, než jak by se z názvu chtělo odhadovat. No nic, to fakt není důležité.


NARS At first sight

Ke stínům musím říct, že kolekce barev je báječná. Mému typu i mým obvyklým cestovním potřebám odpovídá skvěle, i když kdybych rýpala (no jo, zase rýpu), chtěla bych malilinko teplejší nebo aspoň neutrálnější barvy. Celkové líčení na mé pleti vyznívá hodně šedě, já skutečně preferuju barvy velbloudí, pískové a měkce hnědé.
Přesto se mi moc líbí, jak variabilně jsou odstíny sestavené.

All about Eve je studená a velmi slušivá barva do vnitřního koutku, pod obočí nebo klidně na celé víčko. Stříbřitě tělová až šampaňská? Těžko ji popsat. Není velmi nápadná sama o sobě, ale právě tím studeným odleskem se rozhodně nezapře. Pracuje se s ní velmi dobře, ale vyžaduje bázi. Je využitelná jako rozjasňovač, pokud tedy preferujete studené odlesky. V každém případě je velmi decentní a práci na očích i lícních kostech odvádí moc pěkně.

Nouveau Monde je jediným skutečně barevným záchvěvem celé této paletky. Jemná fialková spíše s modrým podtónem. Odpovídá šedavému ladění paletky a je i sama o sobě moc krásná. Bohužel její vlastnosti jsou horší, drobí se a zoufale nedrží. Dokonce ani s bází nevydrží celý den. Už léta se mi nestalo, že by mi putovaly celé plochy stínu, nejen třpytky, až s touto barvou. A u NARS je to skoro skandální, nemyslíte? Já u barevných stínů poslední dobou preferuji jemnost a lehký vzhled, ale většině z vás by vadila podprůměrná pigmentace odstínu. 

Beltissima je jediným matným stínem z kolekce. Je velmi pěkný, studenější středně hnědý i příjemně využitelný. Hodí se k řasám, do oblouku k prohloubení pohledu a dokonce i na celé víčko. Dobarvíte s ním obočí, pokud nejste vysloveně blond. Jako v ostatních případech to bez báze ani nezkoušejte, do oběda byste měly stíny v linkách.

Cordura je nejtmavší ze všech stínů, jde o pěknou střední hnědou, která v kontextu celé paletky vyznívá spíše tepleji. Báječně doplňuje ostatní barvy a pěkně se s ní pracuje. 
 





Jak vidíte, s neutrálními stíny jsem vykouzlila velmi nositelný vzhled. I když to nevypadá, dá se s nimi i přitvrdit a večer vyrazit za rockerku. Jen ta výdrž... Bez báze nulová. Na tak drahou značku to je škoda. S UDPP bází ovšem nemám námitek, líčení vydrželo celý den. Bohužel jsem rozmazlená paletkou Too Faced Chocolate Bar, pod kterou bázi nepoužívám.



Ve fialkovém líčení s Nouveau Monde a All about Eve (v koutku byl dotek Cordury) jsem sklidila nespočet komplimentů, vytáhlo mi zelenisko z oka a volalo jaro, které všichni už tak očekáváme. Na fotce vypadá moc leskle, v reálu bylo mnohem klidnější. Bohužel však vysloveně teklo a trhalo se. Je mi to líto, ale na mně holt NARS věci asi nedrží.

Musím totiž říct, že ani Laguna a Deep Throat mě nenadchly výdrží. Je to už nekolik let, co jsem si NARS tvářenku a bronzer nekoupila. Už jsem si tak dobře nepamatovala, proč NARS nemám ráda. Navíc v poslední době jsem si koupila dvě úžasné věci z limitovaných edicí, které mi sedí i drží. Nádherný a výrazný stín Dione je kvalitou úplně jinde a drží taky dobře.
No, tak jsme zpět na začátku. NARS mi nedrží. Bronzer i tvářenka už kolem oběda na mé tváři nejsou, stíny bez báze tečou - a to já nemám mastná víčka.

Takže hledáme dál :) Moje ideální cestovní paletka ještě nenašla cestu ke mně :) Ale znáte to, ono na tom hledání taky cosi je...

Přesto ale musím říct, že tahle záležitost je vysloveně k pomazlení. Nápad, složení barev (i když já chci trochu teplejší), velikost, kompaktnost. To vše je super. 

Seženete už asi jen na ebay, ale další edice jsou ke koupi na eshopech. Aktuálně je tam paletka LA, která obsahuje moc pěknou džínově modrou barvu. Jestli zrovna vám NARS pudrové produkty drží, pouvažujte o něčem takovém. Na cesty za prací, na přespání u přátel, na dovolenou, do kabelky na nalíčení po cestě v autobuse. Zkrátka ji využijete.

Já si bohužel i nadále myslím, že značka NARS je předražená na to, co produkty umí. Mluvím o tvářenkách, bronzerech a klasických stínech, krémové jsou naprosto tragické. 
Ale znáte to, však já zase něco vyzkouším :) 

Mějte krásnou neděli!

15 komentářů:

  1. Paletka vypada moc pekne, i kdyz bych taky spise uvitala nejake odstiny hnede :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony hnědé jsou, ale na mně vyjdou šedé. Věřím, že na jiné pleti budou správně hnědé a taupe.

      Vymazat
  2. A co Naked on the Run? Ta je hnědohnědá a pro teplé typy přímo dělaná. Já jsem z ní právě kvůli tomu trochu rozpačitá, ale tobě by sedět mohla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o ní přemýšlela, ale zatím mi tam vadí lesk, řasenka... Kdyby tam toho bylo méně :) Jsem hrozná! Ale možná na ni dojde :)

      Vymazat
    2. Hehe. Ale ta řasenka je fakt povedená a lesk taky. ;)

      Vymazat
  3. Jooo, nějakou takovou paletku bych taky chtěla, ale brala bych jiné stíny - více přirozenější, do hněda. Ale touto paletkou bych určitě nepohrdla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevypadá špatně, mně se líbí. Dobrá kombinace odstínů. Deep Throat je pro mě suprová tvářenka, určitě bych ji zařadila do mých top tři, no raději top pět :D Drží mi super a přijde mi i pigmentovaná, ale asi jsem světlejší.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta vydrž u Narsu je fakt tragická! Kdyby držely vybrala bych u ních

    OdpovědětVymazat
  6. Barvy jsou to skvostné a tvoje líčení jako vždy naprosto peffektní. Miluji ho. Už pár týdnů nosím jen linky a zase jsi mě přiměla to napravit. Díky za to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Osobně příliš nechápu modré oční stíny v jinak neutrálních paletkách. Já modrou nepoužívám a je mi tam na nic:-).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je paletka jako stvořená pro mě, škoda, že už se nesežene. A líčení opět bezchybné a krásné!

    OdpovědětVymazat
  9. Hmm nasedla, zeby :-D Mne zase nesedi narsissist s dual Intensity- výměna?

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné líčení! Deep Throat mám z Nars odstínů tvářenek nejradši, je to takový univerzál "když nevíte, co by". Drží mi bez problémů. Stíny mi drží taky.

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka je krásna, ale mňa ich vyhlásený bronzer Laguna absolútne neoslovuje. Líčenie je opäť dokonalé, to je taký skvelý pohľad na tie tvoje krásne oči :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)