Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 2. 2015

GUERLAIN Météorites Compact 4 Doré

Všem nám chyběly presované meteoritky do kabelky. Jen úplné bledulky se spokojily s tím největlejším odstínem ze stálé kolekce. Navíc musím říct, že to těžké luxusní balení Voyage není do kabelky právě nejpříjemnější. Proto jsem nepřemýšlela ani vteřinu a jakmile jsem se dostala ke stojanu Guerlain, koupila jsem nové kompaktní balení mých meteoritek.  


Takhle je nosím v kabelce. Do sametového pouzdra se mi totiž vejde i ten malý kabuki, který sice malinko škrábe, ale zase rychle nabírá poměrně více zalisovaný pudr.


Balení je super. Je totiž oproti Voyage odlehčené a není tak předražené. Tomu se už možná skutečně dá říkat cestovní :).


I odstínově jsem byla jasná, vždycky beru ten nejtmavší.



A teď konečně můj názor. 
Stručně bych řekla, že na zadku nesedím. Kulky jsou pro mne lepší. O moc lepší. Z mnoha důvodů. Jednak se dají vybrat ty korálové kuličky, které z odstínu Doré dělají barvu ideální pro rudošky, což je podstatné pro ty z nás, které máme obecně meteoritky nejraději místo makeupu na celou tvář. (Navíc právě ty korálové kuličky jsou tou nejlepší a nejkrásnější tvářenkou, kterou za poslední dobu mám!)
A druhak je pudřík relativně pevný v lisování. Je velice jemný, ale tou pevností se malinko hůř odebírá. A u cestovních pudrů je potřeba i ve spěchu docílit maxima. Tady musím nosit hrubší štěteček, s mými obvykle oblíbenými sameťáčky bych se asi líčila léta. Anebo bych povrch pudru jen zahladila :).

Pokud ale chcete pouze lehounký závoj a decentní rozjasnění, pokud jako makeup používáte jiný produkt, pak budete asi spokojené na maximum.


Ze swatche vidíte, že odstín je skutečně malinko načervenalý. 



A zde již srovnání s kuličkovou verzí téhož produktu, ovšem již bez tvářenkových kuliček. Vidíte, že rozdíl je velký. A nejen barevně! Kuličky dělají mnohem bohatší vzhled i povrch, lépe matují, mnohem více kryjí.

Takže stručně: do kabelky super! Jsem šťastná, že to kolegům u Guerlain konečně došlo. Ideální pro milovníky úplně nenápadného rozjasnění. Kuličky zase lepší pro nás, které vnímáme meteoritky jako plnohodnotný makeup.

Jsem moc ráda, že v meteorití rodině tyto kompakty přistály a pevně doufám, že se dostanou do stálé nabídky.


18 komentářů:

  1. Ahoj, Nuf :) Už dlhšie tuším, že budeme rovnaké typy a dnes sa to znova potvrdilo - si typ "doré", podobne ako ja. Dnešný článok ma mimoriadne zaujal. Vlastním zatiaľ len klasickú guličkovskú verziu, ale neviem si dať rady. Aj keď mám mierne snedú pokožku, odtieň doré na celú pleť použiť nemôžem. Efekt je jednoducho pritmavý a veľmi trblietavý. Stále nechápem, ako tie guličky používate na celú tvár. Inak, kvôli tomu som si ich vlastne aj kúpila, ale zatiaľ som schopná používať ich len ako krásnu lícenku, pretože obsah zlatých trblietok je na mňa príliš veľký. Uvažovala som nad vybraním tých koralových guličiek, ale v mojej škatuľke ich je len 5 a táto farba mi až tak nevadí. Možno vyberiem tie tmavohnedé, pretože tie obsahujú najviac zlatých trblietok, lenže tých je v škatuľke aj najviac. Veľmi ich chcem milovať, ale zatiaľ je náš vzťah trocha rozpačitý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, to je mi líto, možná by ti seděl líp ten o číslo světlejší odstín. Je totiž boží. Se třpytkami je to složité, někdo může neomezeně, někdo musí velmi opatrně.

      Vymazat
  2. Prosim Ta keby si mala porovnovat tento slisovany pudr s klasickym Voyagem, je v nich velky rozdiel? Dakujem, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to rozdíl veliký. Voyage je bílý, minimum třpytek a pěkně matuje. Na pleti skoro neviditelný. Teda na mé.

      Vymazat
    2. Ale ja som to skor myslela v texture, efekte na pleti, ja som svetla, takze by som si kupila 2 alebo 3. Len neviem ci je lepsi Mythic Voyage alebo tento typ slisovanych meteoritiek v odstinu 2 alebo 3. A to ze je jedno balenie lahsie nebo tazsie je mi jedno. A je mozne refilovat aj tieto slisovane meteorit. pudry, pretoze Voyage refilovat jde. Pop. kupit si tieto slisovane meteoritky a potom do nich dat refil od Voyage?

      Vymazat
    3. Tak já kromě osahání v testerech kompaktní 2 a 3 neposoudím, na tvář jsem je nedávala. Ale podle té mojí 4 soudím, že Voyage dělá trošku něco jiného. Má větší podíl bílého (ve výsledku) pudru a minimum třpyteček, je takový bohatší. Pro mě je Voyage neviditelný matující pudřík s tím lehounkým rozjasňujícím efektem, v silnější vrstvě dávám někdy na cestách na lícní kosti nebo lehce kolem očí místo korektoru.
      Nevím, zda kompakty budou refilovatelné, ale když si koupíš refill Voyage, dá se nosit třeba v lehounké pudřence od Guerlain matujícího pudru - tak to nosím já, protože ta obří kovová nádhera je fakt vhodná na stoleček, ale do kabelky ne.

      Vymazat
  3. Hrozně moc se mi líbí ty obaly - celkově :-) Jestli si ale něco pořídím, budou to spíše kulky než lisovaný pudr.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si je pořídila, odstín Medium. Jsou to moje vůbec první méteoritky, ale jsem spokojená, nanáším je velkým štětcem z veverky, který je hodně hebký, takže jich nenanesu příliš mnoho. V kabelce zatím nosím jen MAC Blot pudr na občasné přepudrování během dne, ale zamyslím se nad výměnou :-). Každopádně balení je povedené a krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se ale s Blotem nedá srovnat v žádném ohledu. Zas tolik to nematuje a rozhodně to tak nesedá na pleť.

      Vymazat
  5. Já miluju oba, kuličky i compact(mám dva odstíny 2 i 3) kuličky na doma a comapct do kabelky. Ale musím s tebou souhlasit, že klasické kuličky vedou, lépe se s nimi pracuje:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Nicméně za cestovní balení jsem vděčná i tak. Já s sebou totiž klasika kuličky skoro nikdy nikam nevozím.

      Vymazat
  6. Můžu se zeptat, jaký štětec používáš na klasickou kuličkovou verzi (pro nanášení na celý obliče)? Mám je asi týden nové a pomalu se s nimi seznamuji, tak bych ráda typ od profíka :) díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéda, za profíkama musíš jinam :) A co se štětců týče, tak já používám různé podle toho, o co mi jde. A taky podle toho, které kuličky si beru. Když chci vyšší krytí místo makeupu, beru si nějaký kabuki. Když chci jenom neviditelný závoj, beru řidčí a hladší stětec s měkkým vlasem a jen tu pleť pohladím. A když chci jen rozjasnit některé partie, tak jakýkoliv menší, klidně i nějaký chlupáč na oči. A někdy taky beru klasický velký pudrový štětec, když jen dolaďuji makeup. Obávám se, že neporadím. Já s kuličkami zacházím prostě blbovzdorně. A nikdy se mi to nevymstilo :)

      Vymazat
  7. Mám dvojku a ja ho mám radšej ako guličky..:) Každej žene by som dopriala čokoľvek z meteoritiek, každej podľa chuti.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě teď půjdu s dřívím do lesa, protože to určitě víš. Ale Voyage balení je prý ručně vyráběné kus po kusu, tedy každé jedno balení je originálem. Proto jsou tyto meteoritky tak drahé a balení tak těžké.
    O těchto kompaktech jsem na X zahraničních blozích četla, že budou zařazeny do stálé nabídky, stejně jako Baby Glow. Tak jen doufám, že to bude platit i pro nás.
    Klasické kuličky mám v odstínu 4, ale kompakt jsem vzala 3. Nevím jak je to možné, ale odstínově mi sedí oba, i když na pleti dělají samozřejmě jiný efekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko, jo jo, tohle vím. A mně se to balení samo o sobě moc líbí. Mám ho pěkně mezi ostatními poklady v šuplíčku pod zrcadlem. Ale do kabelky je těžké, klechtá a mám o něho strach :) To jsem tím chtěla říct.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)