Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 2. 2015

By Terry Laque de Rose

Vůbec, ale vůbec nemusím lesky na rty. Nějak mě vlastně nikdy nebavily. Jsem holka rtěnková a jako taková po lescích vlastně ani nekoukám. Ovšem tohle je něco naprosto jiného. Tohle je totiž kombinace barvy, lesku, ale především velmi bohatého a pečujícího balzámu plné růžových výtažků. O těchto lescích jste už ode mne četly několikrát. A musím je sem zase vecpat, protože jsou unikátní. A teď, když se dají koupit i v kamenném obchodě, je to pro vás určitě fajn tip na nákup.


By Terry Laque de Rose 2, 7 a 6.

Balení je jako u všeho od By Terry pořádné, kvalitní až luxusní. Žádný aušus, což by taky za ty prachy člověk očekával. Závit perfektně doléhá, tyhle lesky se vám do kabelky nevyplknou, pokud je dobře dovřete.


Jak vidíte, mám aktuálně tři odstíny z kolekce. V tubách vypadají hodně barevně, ale pigmentace odpovídá leskům. Na rtěnku by byla slabá, na lesk je průměrná až nadprůměrná.

By Terry Laque de Rose Rose Péche, Rose Nude a Rose du Diable

Z fotky by se zdálo, že budou barvit rty velmi výrazně, ale není to pravda. I když se dá s barvou do určité míry kouzlit a vrstvením měnit výsledné zabarvení, pořád se bavíme o jemném tónování.

Laque de Rose Rose Péche
Odstín 2 Rose Péche je nejméně výrazný, na rtech skoro neviditelný. Přesto moje tmavé rty osvěží a tváři dodá šťávu. Tahám ho v kabelce místo balzámu a miluju ho.

Další dva odstíny jste už jistě na blogu viděly. Nafotila jsem je najednou, horní ret dostal fialovou 6 Rose du Diable a dolní ret je potřený mým největším oblíbencem 7 Rose Nude
Jak vidíte, barvy jsou nositelné. I v tubě výrazná fialová je vlastně skoro jemná. Na rtech vyjde spíš jako jemný vínový odlesk. Nude tubička mi slouží k mírnému zesvětlení rtů a nejraději s ní doplňuji šedá nebo tmavší očka.




Ale čert vem barvy, odstíny a cokoliv dalšího. Nejlepší je to, co dělá tento krém s pokožkou rtů. V tuto chvíli totiž jdeme k tomu, co Laque de Rose odlišuje od ostatních lesků. Ta bohatá hydratace a péče je neopakovatelná. Rty dokonce i hojí, přinese úlevu ihned po nanesení. 
Stačí mi nanést na rty jednou za den. Když ráno při líčení natřu, ještě i po jídle cítím, že jsou rty napuštěné péčí. Barva sice mizí relativně rychle (resp. běžnou leskovou rychlostí), ale rty zůstávají nabušené. 
No, a nesmím zapomenout na bohatou vůni pravé růže, kterou značka By Terry tak skvěle umí.

Nemám slov a víc vám toho dnes nepovím. Za tento produkt dám krk, jak mám jenom jeden. Cena je sice skoro nehorázná, ale i tak za to stojí. Raději jeden skutečný klenot než skládku drogerkových plasťáků za padesát korun. Ono to nakonec stejně nevyjde levně, nemám pravdu? :)

Krásnou a slunečnou neděli!


13 komentářů:

  1. Tou pigmentáciou som prekvapená, v tubičke vyzerajú veľmi výrazné! Ale aj takéto jemné odtiene človek využije a keďže tu ide hlavne o tú starostlivosť, tak dávam palec hore! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navíc já mám fakt tmavé rty. Něco mezi hnědou a mauve. Některé odstíny, které mají blogerky jako středně výrazné, mě zesvětlují nebo jsou mi nude.

      Vymazat
  2. Taky lesky nejak nemusim a cekala jsem vyraznejsi odstiny podle tech tubicek, ale ta pece o rty me opravdu prekvapila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. By Terry v kamenném obchodě?! Něco mi muselo uniknout!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze v Písečné ulici, pokud se nepletu :)

      Vymazat
    2. děkuji za info, nikde nic takového nemůžu dohledat - to jako v Kobylisích? To mě překvapuje ještě víc, celkem vystrkov...

      Vymazat
  4. No, přesně - kamenný obchod? Nějaké bližší informace pro nás, co zaspaly... :)
    By Terry je mi moc sympatická, takže by to byla fajn zpráva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Písečné ulici v Praze, když jsem tam byla, neměli všechno, ale jistě doplňují. Tyhle lesky se ale teď vyprodávaly na eshopech i za polovic.

      Vymazat
  5. Vypadaji chutne :-) Musim se kouknout!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ti závidím tú možnosť nakúpiť si výrobky byTerry v kamennom obchode. Ja sa k ich veciam nie a nie dostať, i keď pár výrobkov si viem objednať z rakúskeho Douglasu. Lenže buď tam nemajú to, čo by som práve chcela, alebo len divné odtiene, do ktorých sa bojím ísť aj podľa swatchov na nete.
    Nejaké lesky doma mám, ale používam ich málo. Z týchto tvojich ma zaujal ten nude odtieň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, já se taky nedostanu... Jen v cizině. Do Prahy jezdím občas, ale vždycky pospíchám a nestíhám ani kávu s kamarádkou... Takže jsem závislá na eshopech.

      Vymazat
  7. Tohle mě už vážně a konečně utvrdilo v to, že když od BT nic nemám, o něco přicházím. Jdu pátrati :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)