Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 1. 2015

tělová kosmetika LOVE2MIX ORGANIC


Už jsem se vám chlubila touhle úžasnou zásilkou z Hairbeauty. Přišla před Vánoci, ale samy vidíte, že to byl báječný dárek. Už mám vyzkoušeno, takže jdeme na představování.

Produkty Love2Mix Organic jsou vytvořené pro všechny milovníky přírodních ovocných pecek. Na své si navíc přijdou ty z vás, které hlídají složení. Co balení, to směs intenzivních a bohatých vůní a textur. Jak napovídá název, v produktech jsou míchány různé druhy ovoce a bylin, takže mnohdy vznikají nečekané kombinace a zajímavé vůně.

Jak jsem se opakovaně (naposledy včera) zmiňovala, mám ráda silněji voňavé sprchové gely a klidně i voňavá tělová mléka a másla. Vůně si užívám a jsou pro mne přidanou hodnotou k nutné péči. Byla jsem zvědavá, jak budou dárečky Love2Mix konkurovat mé oblíbené čokoládové vůni sprchového gelu Dermacol. A nejen vůni. I když mi Belgická čokoláda Dermacol nepřipadá chemická, složení Love2Mix organic je bezpochyby jinde - výš, samozřejmě...

Sprchový gel s melounem a eukalyptem je boží! Eukalyptus moc necítím, ale meloun je věrný a úžasný. Kdybych měla radit, nechte si ho na léto. Melouny patří k létu a tuhle opojnou vůni úplně vidím do osvěžující sprchy nebo pro umývání opalovacího krému. Konzistence je lepší než u Dermacolu, který mi kvůli vůním slouží jako srovnání. Je hustší a na pleti komfortnější. Pokud Dermacolí gely stejně jako já používáte jenom kvůli vůni, gely Love2Mix vás potěší. Osobně věřím, že díky přírodnímu složení pleti prospívají víc. Nemám sice problémovou pokožku, ale pocitově je vždycky příjemnější používat "čisté" věci, že? Už to píšu asi posté, ale pocity jsou nezanedbatelné. A samozřejmě ovlivní i efekt kosmetiky.


Sprchové peelingy mám ráda a pořád mám ve sprchovém koutu jeden načatý. Před holením nohou, po cvičení anebo jen tak ráno k lepšímu povzbuzení. Tento je vyrobený z meruněk a třešní. Vůně podle mne není typická ani pro jeden druh ovoce, ale je příjemná. Zdá se mi malinko slabší než u gelu. Obrušující částečky jsou drobounké a nejsou ostré, oproti Freemanům a jim podobným peelingům nebe a dudy. Není mastný, ale pleť je po něm vyživenější. Moc se mi líbí. 


Dostáváme se k mé oblíbené kategorii. Tělová másla poslední dobou vysloveně zbožňuju. Mažeme se jimi celá rodina a rozhodně nešetříme. Tato másla jsou neskutečná! Ale neskutečně neskutečná. Nikdy dřív jsem neměla TAK hutné máslo. To je skoro pasta! Zapomeňte na to, že byste je vykleply z krabice. O nějakém vylití už vůbec nemůže být řeč... Ať máváte jakkoliv, obsah krabice se ani nehne...
Miluju tu bohatou texturu, ale klidně věřím, že někomu by ta hutnost a hustota mohly až překážet. Obě másla jsou tak bohatá, že jejich roztírání trvá. Určitě to není šup-šup dvěma tahy jako u lehkých tělových mlíček nebo emulzí. Na to zapomeňte. Na druhou stranu nejsou nějak přehnaně mastná. Vpracujete je do pleti a můžete se hned oblékat. Do pyžama rozhodně. Pokožka je vyživená a ošetřená, ale nekloužete se, nelepíte, nenaděláte si skvrny. Pro mne naprostá bomba a paráda, klidně si umím představit, že tato másla použiju i v parnu. Rozhodně si koupím další!

Máslo s plody acai a s kaviárem má takovou bahnitě nafialovělou barvu a voní po ovoci. Voní příjemně, tak akorát. Pokožka je po něm velmi spokojená, máslo velmi znatelně hydratuje, i když je hutné a pořádné.


Můj naprostý favorit a největší miláček z celé krabice: makadam a bambucké máslo. Barevně byste možná neřekly, že je to taková pecka. Barva je opět bahnitá, taková typická taupe, což je u tělových produktů asi netypické. Manžel zkoumal, zda jsem tu krabici nepoužila už několikrát na kdo ví co... Ale kašlu na barvu! Jsem nadšená a miluju ho. 
Konzistencí tuhá pasta, roztírání je zase fuška. Ale vůbec mi to nevadí a tu chvilku navíc si najdu vždycky. Pleť po něm není ani viditelně namaštěná, je "jen" dokonale v pohodě. Špatně se mi to popisuje, ale oproti jiným máslům nemám po použití těchto másel pocit mastnoty ani klasického nátěru. Asi to musíte vyzkoušet...
Vůně tohoto másla je nasládlá, patří do kategorie těch bohatých vanilkovo-čokoládových. Rozhodně neurazí ani náročné čichače.


Z pro mne nové značky Love2Mix Organic jsem nadšená, všechny produkty, co jsem vyzkoušela, fungují a překvapivě pěkně voní. Másla rozhodně vyzkouším všechna, co jsou v nabídce, a chystám se na sprchový gel z okurky a máty. To jsou takové moje oblíbené vůně. 

Za ceny od 99 korun do 150 se rozhodně můžeme bavit o dobré koupi nejen pro každodenní péči o tělo v organické kvalitě, ale určitě i o skvělém dárku pro kohokoliv.
Jediné, co bych pro sebe ocenila, jsou popisky. I když ještě azbuku z paměti vydoluju, uvítala bych angličtinu na etiketě. Úplně by mi stačily anglické názvy toho, že čeho je kosmetika vyrobena. 

Za PR vzorky velmi pěkně děkuji eshopu Hairbeauty, který je prostě nepřekonatelný ve vyhledávání zajímavých značek a produktů. Velký palec nahoru za "zdravé, čisté a přírodní" produkty :). I když zatím nejsem striktní uživatel přírodní kosmetiky, zjišťuju na sobě, že mi dělá lépe, než některá klasická kosmetika nebo kosmetika s kombinovaným složením.

Znáte tuto značku? Vyzkoušíte?  

16 komentářů:

  1. Značku neznám, ale zaujala mě. :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt mohu doporučit! My ji milujeme.

      Vymazat
  2. Tak to zní skvěle :) Hlavně žádné SLS a podobné věci, na to já u tělové kosmetiky dost slyším, takže už jsem si objednala- sprchový gel a lehký tělový krém.
    Přihodila jsem k tomu tělový peeling z rakytník.řady od NS, bezsulfatový šampón L'Oréal, který miluju a nikde nejde už delší čas koupit. A od NS ještě krém na dekolt, protože teď v zimě už fakt nevím, co s ním - svetry, šály, zima, horko.
    Takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, člověk se moc neorientuje, ale tohle je zase cosi nového a zdravějšího. Já mám tento eshop ráda :)

      Vymazat
  3. mě docela láká tělové suflé a šampon na vlasy a tělo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty neznám, ale už mám objednávku :)

      Vymazat
  4. Musim rict ze znacka me opravdu zaujala, takove ovocne vune ja muzu a ze je to prirodni je velke plus :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak fakt zkus ten meloun, Já to vždycky dávám po cvičení pod paže a ihned se cítím svěže, ta vůně je věrná a dostanu hlad :)

      Vymazat
  5. Značku neznám, ale hodně mě zaujala. Snažím se teď kupovat produkty s lepším složením, takže se určitě na eshop podívám :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě složení moc nerozumím, bohužel...
      Ale když vidím, že to má být lepsí, je to takové velké plus.

      Vymazat
  6. Značku jsem nedávno zahlédla v jednom ruském eshopu, když jsem hledala něco jiného, a jsem ráda, že je dostupná i u nás, protože e-shop www.4fresh.ru (jak jinak) k nám nezasílá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eshop neznám, nicméně sama můžu říct, že ty výrobky jsou velice fajn. I jako dárek jsou bezva, navíc to nikdo nezná.

      Vymazat
  7. Po značce Love2Mix Organic jsem se nedávno na Hairbeauty dívala a dokonce si stránku s jejich kosmetikou založila právě kvůli těm máslům. Děkuji za recenzi, určitě je někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já děkuji za zpětnou vazbu :)

      Vymazat
  8. Wow, děkuji za tip, určitě jednou objednám :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)