Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 1. 2015

SHISEIDO Natural Finish Cream Concealer - 6 Honey Miel

Mám asi trochu korektorové období, protože za posledních několik měsíců jsem si koupila hned tři. Dřív jsem tyhle věcičky skoro nepoužívala, ale konkrétně dnešní recenzovanec (je to slovo???) mě přesvědčil, že to byla chyba.


Sháněla jsem něco skvělého pod oči. Kroužila jsem kolem profláklého NARSu, obligátního Chanelu, Heleny Rubinstein a Clinique. NARS je dost hutný, Chanel je super, ale už jsem ho měla a chtěla jsem nějakou novou zkušenost, HR mi připadala světlá a hutná a Clinique už jsem taky měla. Všude jsem navíc hledala žlutý nebo lososvý odstín. A pak mé zraky padly na Shiseido a paní prodavačka mi ukázala naprosto úžasný žlutý odstín. Bylo jasno. Já už prostě vím, jaké odstíny potřebuju. A řekněme si otevřeně, u nás ty vysloveně žluté odstíny zas až tak běžně nekoupím. Natural Finish Cream Concealer od Shiseido se prodává i v odstínu 6 Honey Miel, který je relativně tmavý, ale báječně žlutý. Tyhle barvy udělají tu nejlepší službu těm z nás, které mají pod okem tmavé stíny nebo dokonce fialové kruhy. 


Černá a nenápadná tubička se mi líbí. Já obecně tubičky preferuju, tím spíš, pokud mají tenké hubičky. Z těch dokážu odebrat jen úplně malinké množství produktu, víc nepotřebuju. A udržím balení snadno čisté, což je mojí posedlostí :).


Konzistence je i přes název tekutější, není vysloveně krémová. Velmi rychle se vpracuje do pleti a zasychá. Nejsem si jistá, zda by vysloveně suchou pleť malinko nevysušoval. Ale nezdá se mi. Ten pocit mám z toho, že konzistence opravdu není krémová. 
Musím říct, že se s tímto korektorem naprosto úžasně pracuje, jsem z něho nadšená. Skvěle splyne s pletí a velmi pěkně kryje, pokud vrstvíte. Já nevrstvím, naštěstí mám jen běžné kruhy, nic hrozného, nic hlubokého a i přes tmavší pleť nemám ani fialové kruhy. Zatím... Ale jsem si jistá, že by si tohle Shiseido s nimi v nejhorším poradilo. Zkusila jsem to naznačit překrýváním vínové konturky na rty. Nevím, nakolik je to fér vůči korektoru, ale pro vaši informaci to snad poslouží.


Jedna vrstva ve větším množství, kdybych ťupla ještě jednou, krytí by bylo dokonalé.

Je to můj jediný korektor, který jsem kdy používala jak pod oko, tak i na nedokonalosti! Na pupínek nebo stopu po něm stačí jen dotek. A super! Celodenní krytí, neviditelné (já tu žlutou vážně ztratím jenom lehkým zapudrováním).



Takže si to shrneme:
- výjimečné krytí i v malém množství? - ANO, rozhodně ano.
- snadná aplikace? - ANO, ťupnu na ukazováček, druhým rozplácnu, oba ukazováčky otisknu lehce pod oko a rozklepu. Tečka.
- nedusí pleť, odolný vodě a oleji - pleť nedusí, tedy zde ANO, odolnost neposoudím, nicméně drží celý den běžného provozu
Nic mi neucpává, tedy i nekomedogenitu potvrzuji.

Takže výzva pro žluťáky: koukněte se po něm. Je boží!

9 komentářů:

  1. Toto je moj najmilovanejsi korektor uz hadam treti rok, lepsi som este neobjavila, ani co sa tyka krytia, ani efektu na pleti. Len pouzivam podstatne svetlejsi odtien, dvojku

    OdpovědětVymazat
  2. Znamenám si, až dojde obligátní Chanel, resp. spíš se zkazí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chanel mi připadal při nanášení víc hydratační, ale Shiseido se líp a rychleji vcucne do pleti.

      Vymazat
  3. sheseido znacku jsem jeste nikdy nezkusila ale chtela bych ji nekdy vyzkouset :)


    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  4. hmm hodně mě zaujal, mám kruhy velmi výrazné tak by mě zajímalo jak by si poradil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, podle mne si poradí fakt dobře.

      Vymazat
  5. Moje mega kruhy se jen tak něčeho nezaleknou,takže jdu zkoušet.Snad mají i světlé odstíny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají, ten můj odstín je až několikátý v řadě :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)