Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 1. 2015

LANCOME Nutrix Nutrishing and Repairing Treatment Rich Cream

Chcete lepší, o hooooooooooooooodně lepší Indulonu?

U nás nasněžilo a vypadá to, že ještě připadne. Děti se hrnou ven a táhnou boby, což je přesně ten moment, kdy já vytahuju tuhle bílou tubu od Lancome.




Přiznávám se bez mučení, že jsem tento ultra výživný krém koupila tak nějak do počtu, abych dosáhla na dárek k nákupu :). Ano, i tak někdy vypadám v parfumerii. Ale jak už to tak bývá, občas jsou tyhle nákupy tím nejlepším překvapením.



Hutný krém, možná bych mohla říct až pasta s relativně silnou vůní jemnější Indulony. A tím bych skoro mohla skončit. Ten popis je totiž skvělý - sama si ho musím pochválit.
Používáme na ruce, na obličej, na lokty a paty. Děti ho vozí s sebou k babičce, měli jsme ho na horách. Hodí se na cokoliv a právě v zimě ho ocení každá rodina. 
Poněkud hůř se vpracovává do pleti, trvá to. Na pleti samozřejmě zůstává mastný film, takže ho ani nezkouším kamarádit s jakýmkoliv líčením. Já se ale na zimní radovánky stejně nelíčím, dětem a chlapům je to fuk. Na noc do pyžam je nám to fuk všem, a zde je velkým bonusem ta bohatá mýdlová vůně. Krásně se s ní usíná. Občas ho použiju jako noční péči i na obličej.

Nejsem si jistá, zda tento bílý krém koupím znovu, protože mám i lepší hydratanty. Ano, nemohu jinak, ale Egyptian Magic prostě hydratuje a hojí mnohem lépe. Lancome Nutrix Nutrishing and Repairing Treatment Rich Cream ale hůř setřete, líp sedí na pleti, delší dobu chrání tvář, na lyžování a sáňkování je to asi lepší parťák už kvůli mnohem mastnější a hutnější textuře.

Tento krém mě baví, je příjemný a po všech stránkách bohatý. Přirovnala jsem jej k Induloně, ale ta mu nedokáže šlapat ani na paty. V textuře a konzistenci je Lancome prostě mnohem lepší, hutnější a příjemnější.

Pokud chcete sobě nebo někomu blízkému udělat radost, tohle je univerzální prostředek a určitě dobrý tip. Tento krém potěší smysly i namáhanou pleť, kdo ho nechce na tvář, vymaže ho stoprocentně na tělo nebo ruce. 

10 komentářů:

  1. Vlajková loď firmy Lancome, která se vyrábí už celou věčnost :) taky jsem ho měla a spokojenost, vůně i konzistence mi nejvíc připomínala Aviril dětský krém, takový ten v červené tubě, co se prodával už před revolucí.

    Je hutnější než Avene cicalfate. A řekla bych, že je i mastnější.
    Prostě výživný extrém.
    Nevím, tu Indulonu tam nějak necítím. Podobný typ krému to asi je,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale Lancome je prostě takový fajnovější.
      Sakryš, telefon - zase se mi to rozdělilo :)

      Vymazat
    2. Ten Avene mi přijde jiný v textuře, jinak se chová na pleti. Ale taky není špatný.

      Vymazat
  2. nemůžu se tomu ubránit, hned jsem si pomyslela "tímhle plýtvat na děti" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D
      Tos mě pobavila. A určitě i ostatní mamky :) Dětem dáš cokoliv, aby jim bylo dobře a nic je nebolelo (a taky aby neřvaly... :D ).

      Vymazat
  3. Musím mazat ruce v jednom kuse a vyzkoušela jsem toho už spousty. Používám mmj. Lancome Nutrix Royal a vracím se k němu opakovaně. Asi vyzkouším i tento postovaný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mastnější, ale rozhodně uleví suché a popraskané kůži.

      Vymazat
  4. Do velké zimy nebo na noc ho mám moc ráda, na běžný den je to moc hutný mastňáček. Kupuju ho pravidelně mámě klavíristce na noční regeneraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodí se mít jeden pořádný hutňáček, a když je to navíc kvalitní a příjemně odprezentované, není co dodat :)

      Vymazat
    2. toto je ten nejdokonalejší krém na suchou plet...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)