Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 1. 2015

DERMACOL a já

Mám ráda české značky, to musím říct na úvod. Jako každý, kdo se někdy o něco snažil, velmi oceňuji práci, píli a snahu ostatních lidí. A v legislativně, byrokraticky a taky konkurenčně ne zcela příznivých podmínkách naší země dvojnásob. Dermacol má navíc tradici a historii, na to všechno já slyším.

S jejich dekorativní kosmetikou bohužel moc kamarádi nejsme. I kdybych nakrásně chtěla, odstínově si většinou nevyberu. Makeupy jsou na mne růžové a světlé, takže ani nemohu testovat jejich další vlastnosti. Proto rovnou říkám, že je neznám. Stojan projíždím pravidelně, nedostatkem zájmu nebo předsudky to není. Ale prostě se mnou zatím nepočítali (i tmavší odstíny jsou barevně úplně jinde, než potřebuju). Mám vyzkoušené řasenky (ani průšvih, ale ani velké nadšení), tužky na oči (spokojenost), oční stíny (doslova průser, pardon...) a rtěnky. U rtěnek bych byla asi nejspokojenější, ty mi připadají poměrně povedené. Jen mně osobně nijak extra nelahodí odstíny, vyberu si sotva jeden z každé řady. Ale to vlastně stačí :).

Z péče o pleť jsem zkoušela jen vzorky, proto nemůžu hodnotit. Možná někdy vyzkouším některý z očních krémů. A občas mám jednorázovou pleťovou masku, ty mne zatím nepřesvědčily. 

U Dermacolu mě ale docela baví tělovka. Pořád dokola kupujeme jejich voňavé sprchové gely, miluju ten čokoládový, který je povedený, vůně není syntetická a je mi moc příjemná. Ostatní vůně jsem jen zkusila, ale nenadchly mne zdaleka tolik jako ta čokoládová. Jak vidíte z momentek pořízených u nás ve skříni, s Dermacolem do sprchy se u nás počítá :). 



Tělová mléka ze stejných řad jsme zkoušeli, ale už je nekupujeme. Efekt nic moc, konzistence moc tekutá a malinko lepivější. Neměla jsem pocit, že pokožce něco dávají. Ale nakoupila jsem je do sad s gely a peelingy pro manželky zahraničních obchodních partnerů. Musím říct, že i díky krásným růžovým dárkovým krabicím byl z těchto sad doplněných právě některou ze rtěnek velmi pěkný ryze český dárek. 

V nějaké slevě jsem koupila i dva výrobky z modelující řady Enja. Říkala jsem si, že to jistě bude pecka. Chladivý tělový sprej Cryo je strašný :) Ale fakt strašný. Nedělá nic. Vlastně dělá - štípe v nose a ulepí kůži. Ten už nekoupím. Není mi příjemný a ani ho nespotřebuju. 




Tělové máslo ze stejné řady je fajn. Já obecně másla miluju, mažeme se jimi teď v zimě všichni poměrně bohatě. Neřeším nějaký hubnoucí nebo modelační efekt, to celkem u kosmetiky ani nehledám. Ale vůně i konzistence jsou fajn, takže ok. Jestli koupím znovu, netuším. Mám teď ve frontě ještě lepší másla, která vám brzy představím.

A nesmím zapomenout na jeden z nejlepších produktů, které jsem od Dermacolu vyzkoušela. Nyní nemám fotku, ale už jsem o něm mluvila. Je to tělové mléko s Tea Tree olejem. Má být na akné, které naštěstí nemám. Ale je báječné, krásně pečuje o pokožku, dokonale voní, má výbornou konzistenci.  Ideální po holení, ale i po každodenní sprše, pokud milujete tyhle vůně stejně jako já. To si asi zase někdy koupím.

Takže jaký máme výsledek? Myslím si, že poměrně pozitivní. Čokoládový sprchový gel a čajovníkové mlíčko miluju a ostatní produkty zvědavě obhlížím. 

Jak to máte s Dermacolem vy? A kterou rtěnku považujete za nejpovedenější? Mám rtěnkové období a nějakou bych přikoupila :).




mango bylo strašné, ta vůně mi nesedla, ale čokoláda je mojí stálicí už asi rok!

14 komentářů:

  1. Mám to podobně, pořád koukám do stojanu co mají za novinky, ale pořád prostě nějak ne a ne něco koupit... Mám mastnou pleť a z jejich makeupu jsem si zatím nevybrala, ale třeba na to někdy přijde. Zkoušela jsem jediny matt control nebo tak nějak a sice nevím jestli to bylo tím, ale měla jsem ho dvakrát a pleť se mi přes noc zhoršila. Poslala jsem ho dál kamarádce a té zase sedl...Nicméně jednu rtěnku mám, ale pravidelně kupuji sprchové gely, ta vůně je prostě božská.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni se s těmi makeupy asi trochu víc zaměřují na zralejší pleť. Možná cílí na jinou skupinu zákaznic. Fakt nevím, díky odstínům prostě nemám možnost ozkoušet.

      Vymazat
  2. Taky od Deramacolu kuouji prevazne telovou pecujici kosmetiku a sprchove gely Aroma Ritual me zaujaly, chtela bych prave vyzkouset i nejaky ten peeling :-) Jinak co se tyce rtenek, tak ja mam rada ty od Essence :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky Essence mě moc nelákají, ale kouknu na stojan, třeba překvapí. díky :)

      Vymazat
  3. Já Dermacol tak moc neznám, nemám ozkoušen - nejčastěji asi dostávám Yves Rocher jako dárek od kamarádek. Sama si nejvíc kupuju Alverde a moc mi vyhovují pěny a sprcháče od Natura Siberica - voní nádherně a složení je lepší, jsou levné. Taky sprchovací olej od Hádka, potíž je, že je vlastně používám dost málo a spotřebuju maximálně 3 ročně. Když se chci rozmazlit, koupím si tak 1x do roka něco od LUSHe - z loňska nedodělaný RubRub, letos za 50% koupený The Olive Branch - to je stále moje srdcovka a jednou do roka si nějaký dopřeju, teď mlstně koukám i po jejich tělovém krému, ten jsem si nekoupila víc jak rok a miluju jemnou vůni jak Dreamu, tak Sympaťáka, i dřív milovaného SkinSinu. Ach, už to dlouho nevydržím! :-)
    Joia rtěnky, no to mě zajímá - dnes jsem po dlouhé débě zas okukovala a zas nic nekoupila, já si vystačím s 1 - 2 kusy, mám Diorsérum Peach a chci něco červeného, zde je mé dilema (už se po ní ohlížím a recenze sbírám - jak vidno - dlouho, asi celý podzim a zimu ;-) ): Guerlain Kiss Kiss Le Rouge 326; L'Oreal Color Riche 377 Perfect Red; Sephora – R04 The Red Cream; Chanel Rouge Coco Gabrielle 19; Rouge Volupté Shine YSL 4; Topshop RioRio
    S nedočkavostí budu čekat na názory ostatních! ;-) Hezký den, Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji za spoustu tipů :)
      Se rtěnkami ti neporadí nikdo, protože jsi vyjmenovala poměrně různé konzistence. Třeba ta Lorealka je taková hodně hydratační, pečuje pěkně, ale zase je vysoce lesklá a výdrž je průměrná. Chanelka je oproti ní sušší a matnější, ale líp drží. Barevně jsou dost podobné, ale díky lesku vypadá asi Chanelka luxusněji. Na druhou stranu Lorealku můžeš nosit denně bez vysušení rtů, Chanelku si musíš pohlídat. Guerlain Kis Kiss je podle mne někde mezi nimi, ale zas ten odstín si nevybavuju přesně. Sephora R04 jsem nezkoušela :)
      Ty rtěnky si někde vyzkoušej, nech se jimi nalíčit a pak s nimi vždycky půl dne běhej. U výrazných rtěnek nezáleží jen na odstínu, ale právě na tom komfortu. Pokud to budeš muset hlídat, upravovat nebo celé přeličovat, nebudeš tu rtěnku ráda nosit :)

      Vymazat
  4. já mám k Dermacolu neutrální vztah :) čokoládový sprcháč je moje vánoční klasika, jinak z pečující kosmetiky asi nic, pleťovku jsem si odvykla v drogerii kupovat, to určitě chápeš :D co se týče dekorativky, tak občas něco koupím, třeba jejich neonové laky na nehty mě v létě bavily :)
    chtěla jsem se zeptat, co jsi studovala za vysokou školu? občas když něco zmíníš o práci, tak mě to hrozně zaujme :D jestli to není moc osobní otázka tedy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, já už nepracuji plnohodnotně v oboru, který jsem vystudovala. Už jen přicmrndávám na univerzitě :(
      Práce mě velmi zajímá a baví, občas mě velmi vyčrpává a štve. Myslím, že bych měla sama velice studovat o tom, jak optimaliovat tyto vstupy. Musím hodně věcí změnit. Vlastně i plánuju post na pracovní téma, třeba tě zaujme :)

      Vymazat
  5. Ahoj, já od Dermacolu můžu třešňový sprchový gel, tělové mléko mě zdaleka tak nevyhovovalo - kupované kvůli vůni - a ee, nedá se to srovnat. Sypký pudr je moc fajn a tmavý pudr s krajkou je nejlepší bronzer, jaký jsem kdy měla.
    Pokud se rtěnkové období vztahuje i na lesky, což asi ne :), tak rozhodně a určitě vyzkoušel nové lesky od Dermacolu 16 hodin. Dám ruku do ohně, že NIC ti na rtech nevydrží déle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Já nejsem velmi lesková, ale kuknu na ně, když myslíš. Děkuju!

      Vymazat
  6. České a tradice, tak to jsou stejné důvody, proč stojan Dermacol kontroluju i já občas.
    V létě mě baví neon laky, pak mám ráda fixační pudr, krajkový pudr a bronzer. Rtěnku mám jednu, odstín z hlavy nevím, ale připomínala mi trochu L'Oréal Freida nude, je škoda, že mi ale na rtech dělá kapku jakoby nános, tak ji moc nenosím.
    Z tělové kosmetiky zatím nic, ale láká mě ten kokos a ananas. Na tu moji "vymýšlavou kožu" je to občas složité...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky mám vymýšlavou kožu. Přesně vím, o čem hovoříš. A ještě k tomu přidávám stravu.

      Vymazat
  7. Já miluju ten třešňový sprcháč:) Rtěnky mám Lip Seduction ve 4 odstínech, dost se liší odstín od odstínu, 04ka je suchá, naopak 05ka krásně krémová, strašně ráda nosím 06ku, která je fialová a pak mám ještě 02ku, která je taková světle růžová... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, fakt jsou ty odstíny tak rozdílné? Koupila jsem jeden a nejsem úplně odvázaná... Zas mě tady budou napadat, že jsem rozmazlená mrcha - ale jako toto není dobrá rtěnka, v tomto případě klidně rozmazlenou mrchou budu...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)