Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 1. 2015

CHANEL Camélia de Plumes - zapeklitý chameleon

Kdo mě sledujete na IG, určitě čekáte na fotky a moje hodnocení limitovaného rozjasňovače Chanel Camélia de Plumes. 
Je to malý fenomén - všichni po něm touží, nikde není k sehnání...


Já jsem po něm netoužila, protože studené rozjasňovače nenosím. Měla jsem jasno, swatchů bylo dost a vypadal na nich stříbně až šedavě. Nic pro mne, i když kytičky mě jinak berou zcela spolehlivě.

Jenže pak jsem ho úplně náhodně a nečekaně zahlédla na cestách. Není stříbrný!!! I když i na mých fotkách pod horním denním světlem vyšel díky foťáku bělavě nebo stříbřitě, na vlastní oko je vysloveně zlatavý. Tohle barevné a studeno/teplé dohadování mě strašně baví. I na mém instagramu se rozpoutala podobná debata. Úžasné :)


Jak vidíte, balení je báječné. Chanel vytvořil ještě příjemnější a do kabelky praktičtější balení. Dosud mě ta sametová pouzdra obecně nebavila. Co s tím... Ale když je zavírací a má samostatné pouzdro na štěteček, tak to je jiná! 



Mimochodem štěteček je skvostný! Zapomeňte na ty hrubé a nepřesné štětky, co dávají do tvářenek. Tohle je jiná liga. Měkký přírodní vlas, dobře seskládaný. Perfektně se hodí k textuře produktu i k zamýšlenému použití. Kamélii štěteček posouvá ještě o kousek výš.



Jak jsem říkala - fotka na denním ostřejším světle. Ovšem nevěrná... Jenže takových je plný internet :D.

Chanel Camelia de Plumes
Tohle je ale jiná. Takhle květinka vypadá v reálu. To už není tak jednoznačně stříbrné, co myslíte?


Na pořádném swatchi i na jemném rozetření vedle něho vidíte, že se na pleti ve skutečnosti prosadí obě složky. Stříbrná i zlatá jdou jaksi ruku v ruce, jsou navíc doplněné drobounkými částečkami, které nenápadně blýskají ledově modrými odlesky. Ty jsou vidět hlavně na umělém osvětlení nebo na rozostřených fotkách.


Textura je velmi příjemná, pudřík je jemný a skvěle se s ním pracuje. Přesto znám ještě jemnější pudry. Nicméně zde je nutné podotknout, že díky různým rozjasňujícím částečkám prostě dokonalou jemnost čekat nelze. A to je také důvod, proč budete mít krabičku posypanou právě těmi většími částečkami. Tohle asi nemůžeme vnímat jako neduh, to je fyzika :).



Tato nelichotivá detailní fota nemám ráda. Nicméně zrovna toto ukazuje, jak na mé pleti Camélia de Plumes vypadá. Lesk je na světle výrazný, ve stínu naopak velmi decentní. Zajímavé... Stejně jako to studeno-zlatavé ladění produktu. 

Já vám teda řeknu, že i když rozjasňovač není vysloveně a jednoznačně stříbrný, nejsem si jistá, že je to moje barva. Obecně bych rozhodla, že je univerzální. Ale já jsem asi už moc žlutá a tmavá, takže se mi na mé tváři i přes zlatavý tón, který na mně převládá, nějak nelíbí. I přes zlatavé odlesky mi v jednom úhlu dělal světlejší mapy, což mi přidávalo únavu do tváře. Mám zkrátka produkty, které se mnou splynou lépe a cítím se s nimi jednoznačně vyladěná. Chci ale zdůraznit, že majitelkám světlé pleti se žlutým podtónem by sedět mohl!

Níže si dovolím malé srovnání různých blyštidel, abyste pochopily, co mám na mysli.


Nalevo je natřený stín By Terry Créme Brulée, který je prostě skvostný. Nosím ho i jako tvářenku nebo rozjasňovač a dělá mi neskutečnou službu. Rozsvítí a osvěží.
Dále tu máme jeden z mých Guerlain miláčků D'Or Voyage, který nosím přes celou tvář v lehkém nánosu. Je neskutečný!
Můj milovaný broskvovo-narůžovělý Elizabeth Arden v celkem neotřelém odstínu, který jen tak snadno neseženete, je další v řadě. 
Pak tu mám dvojici rozjasňovačů The Balm, které jsou velmi oblíbené a proslavené. Nechci být zase za blázna, ale za mne jsou až přehnané a díky té těžkotonážní pigmentaci mohou vypadat až sprostě. Proto je mám taky už podruhé a občas po nich sahám, že ano :). Zleva je to Betty-Lou Manizer a Mary-Lou Manizer. 
A nakonec samozřejmě dnešní star Camélia de Plumes od Chanel.


Ačkoliv já sama tento sváteční poklad používat nebudu (jsem zkrátka žlutý exot), musím mu vyseknout poklonu. Věřím, že kdyby mi barevně seděl, mohl by to být na dlouhou dobu jediný rozjasňovač v mé kosmetické výbavě. Sahala bych po něm denně a ráda. 
Podle mě stojí za to a stojí i za tu cenu. Ne všechno se dá zvážit a přepočítat na gram :) :) :)

Napište mi, co si myslíte vy. Jakou barvu nakonec hodil na vaší tváři? Chameleon jeden...





14 komentářů:

  1. asi to bude znít divně, ale asi ho umělci v Chanelu vytvořili přímo pro mě :D Protože ve swatchi na ruce vypadá vysloveně žluto-zlatě s inimini nádechem stříbrné ale když si ho dám na tvář, tak kromě projasnění a "rozsvícení" - to není úplně nejlepší pojem, ale lepší mě momentálně nenapadá, nevidím žádnou převládající barvu. Zázrak! Nelesknu se jak disko koule, ale je to takový zdravý, odpočatý jas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je vlastně fakt, že on je takový nejednoznačně barevný :D

      Vymazat
  2. Nikdy jsem ho nechtěla, mně prostě přijde nazelenalý. Chápu, že jsem asi barvoslepá, ale prostě se mi ta barva nelíbí :)) Každopádně reliéf je mňamka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale víš, že jo? On je někdy i našedlý, i tu zelenou jde zahlédnout.

      Vymazat
  3. Dobrý večer, po téměř ročním anonymním navštěvováním Vašeho blogu bych Vám ráda sdělila, jak se čtení blogu projevilo u mne v životě:
    1) díky Vám budu adoptovat pejska z útulku /brněnského, a to konkrétně pinčí slečnu /
    2) během jednoho měsíce jsem nakoupila rovnou tři rozjasňovače
    3) začala mi závislot na Guerlain Meteoritkách / děkuju pěkně! viděla jste již jarní kolekci?:) /
    4) máte úroveň, styl a dobré srdce, moc ráda k Vám chodím.
    S pozdravem Gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D slušná bilance!

      Vymazat
    2. Strašně, ale strašně moc děkuju za tento komentář, Gábi! Úplně mi hrkly slzy do očí a i přes ne moc povedenou noc budu mít díky němu super den :)

      Vymazat
  4. Člověče tak to je nespravedlnost, nechceš ho máš ho,já po něm pátrám a mám prd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale neboj, ono se to vyrovná. Taky většinou neseženu to, co chci. Třeba dodnes smutním po Cruel Gardenii od Guerlain.

      Vymazat
  5. Tak v Douglas v AT byl sice v klidu k dostání, ale asi tak po půlhodinovém "stepu" kolem něj a meditaci, jestli ano, nebo ne, jsem odešla bez něj, protože teď jsem opravdu vyloženě studená a vím, že jakmile se začnou zlatavé odlesky překlápět jen lehce na teplý podtón, tak to na mojí tváři vypadá divně.
    Ale jinak krásný je - celkově - zpracování i barva, prostě vše, jen není pro příliš barevně vyhraněné typy mi přišlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to souhlasím. Já v něm taky vidím jak zlatou, tak i stříbrnou. A taky tu modou a zelenou a šedou. Sice mě překvapuješ, že studenému typu nesedí, ale věřím ti. Každá jsme jiná :)

      Vymazat
  6. Túto nádhernú srandičku sa mi nepodarilo zohnať, ale teraz vidím (pri porovnaní s inými), že mi to nemusí byť až tak ľúto. Kozmetiku síce nakupujem aj kvôli krásnym obalom a prevedeniam a toto by bol kúsok "do zbierky", lenže teraz vidím E. Arden a som v koncoch. To je ale prekrásna farbička! A ani Guerlain nezaostáva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, pořád víc vidím, že nejde o značku ani odstín jako takový. Musí to sednou konkrétní tváři.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)