Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 1. 2015

Cestovatelské minimum

Chystám se na další cestování, tak vám ukážu, jak se dá skoro kompletní makeupová výbava smrsknout do co nejmenšího balíčku.

Magnetickou paletku seženete všude. A řeknu vám, je to velmi dobrá věc. Věřím, že ji využije úplně každý. Já si do ní dávám všechno, co nechci nebo nemůžu mít v původním balení. 
Dvoudílný bronzer Elizabeth Arden je barevně naprosto dokonalý. Miluju ho, myslím, že jsem nikdy neměla příjemnější bronzující produkt. Bohužel balení mě zklamalo. Ač vypadalo krásně, okamžitě se obouchalo, odíralo se a poškodil ho i obyčejný vlhčený ubrousek. Za ty prachy dost průšvih... 

Tři hranaté matné stíny z paletky Physicians Formula jsou povedené a mám je moc ráda. Paletka sama byla otřesná a čtvrtý nejsvětlejší stíny byl křídovitý. Takhle mi to vyhovuje mnohem líp.

Pískový stín Estée Lauder z edice Michael Kors je naprosto nádherný, úžasný a dokonalý. Tahle barva plus textura jsou pro mě úplně nejlepší na světě. V paletce byl ještě tmavě hnědý stín, ale nebyl nic moc, tak jsem si nechala jen to, co funguje. 
Tři kulaté stínečky MaqPro jsou barevně a texturou super. Není, co dodat. Ostatní moje stíny MaqPro byly mnohem horší, kvalita u této značky evidentně kolísá.  



Tvářenka By Terry je neutrální, barva je velmi přirozená a sedne všem barevným typům. Drží celý den a stačí jí malinko. Mám ji dlouho a jak vidíte, neubývá. Výhodou je, že pan s barvou jde díky magnetce vyndat z plechové krabičky a po návratu z cest ji vracím zpět.

Matující pudr NYC je profláklá záležitost, milují ho blogerky snad všude, kam se podíváte. Já bych ho možná taky mohla milovat, kdyby na mě výrobce myslel u výběru barev. Tohle je prosím pěkně  (nejtmavší???) odstín Warm Beige, k čemuž mám teda výhrady, jelikož není ani warm ani beige. Zesvětluje mě, takže používám velmi opatrně a pouze na některá místa obličeje. A to vám ani nepíšu, jak na mně vypadal ten neutrální transparentní odstín. Smrtka hadr!

Zde vidíte druhou alternativu, místo bronzeru jsem přidala pudro-makeup By Terry, který dělá nádhernou pleť, aniž by se zdála nalíčená. Ten vážně stojí za to. Mrzí mě u něho jen to, že dost rychle ubývá.


Tak já jedu :) 

16 komentářů:

  1. Prý smrtka. :-D Ty jo a já si pudr od NYC tuhle šikovně rozbila (mám a používám už nějakou chvíli), tak jsem si šla koupit náhradníka a jak jsem tak bloumala mezi regály, vzpomněla jsem si u Rimmel stojanu, kterak si bloggerky hojně chválily Stay matte. I zkušeně jsem drapla nejsvětlejší odstín, donesla to domů a při přepečlivým porovnání na denním světle s mým starým rozflákaným chudáčkem od NYC se usnesla, že soudruzi z Rimmelu udělali někde chybu. :-D Jako jo, určitě to budu moct nosit, moje suchá pleť bůhvíjaký nánosy pudru nepotřebuje. Odstínově mi ale NYC sedí mnohem víc. Hlavně pokud si s tím vyhraju a přepudruju zamaskovaný místo, tak celkem schopně barevně poladí i miláčka korektor v peru od Astoru, který je na mě v určitých partiích obličeje tak nějak obligátně pořád tmavší než bych potřebovala. (Jednou za uherský rok se mi udělá pupínek i na tváři, takové ty běžné premenstruační neplechy spíš na hraně čelisti. kde je to ok.) Znova jsem si NYC koupit primárně nešla, protože se mi zdá, že docela práší. To Rimmel mi přijde na první sáhnutí trochu pevněji zalisovaný, což vítám. No, ale přes ten odstín se asi nepřenesu, hlavně v zimě se mi ten křídově bílý pudr prostě hodí, jednak pod oči se světlý odstín unese a jednak teda na ty tváře. (Samozřejmě vlastním nejsvětlejší odstín. Jako u všeho, automaticky si beru nejsvětlejší a pak už se jen modlím, ať mi sedí a není to moc tmavé.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten Rimmel se taky chystám podívat, jestli mi někdy dojdou pudy. Zatím to nevypadá při mě spotřebě

      Vymazat
    2. Já už si ho asi znova teda nekoupím až ho spotřebuju. Sice se mi ta konzistence na první dojem líbí víc, ale smrtkoidní odstín NYC vede. Ještě chci vyzkoušet pudr od Dermacolu (spíš ten klasický s krajkovým reliéfem, než sypký, s tímhle typem produktu to nějak neumím a není mi to sympatické). No a pak uvidím, buď u něj zůstanu nebo se k pudru NYC definitivně vrátím. Sice je pravda, že pudry mi prokážou víceménně všechny skoro obdobnou poměrně dobrou službu a nejsem na ně náročná, ale proč měnit věci, co jsou vyzkoušené, osvědčené, fungují a za každou cenu experimentovat, že. :-)

      Vymazat
    3. Ten krajkový Dermacol je hodně tvrdě zalisovaný, nešel mi nabírat jemným štětcem. Ten sypký je lepší, ale přesto je trochu hrubý. Ale vyzkoušej, třeba na bledou plet budou oba lepší.

      Vymazat
    4. Sypký asi nechci, bojím se právě takového "moučného" efektu. Tvrději zalisované pudry mi co do konzistence vyhovují víc. Mně stačí pudru fakt malinko, takže mi vyhovuje, že i ráno poloslepá ve spěchu sáhnu do pudru a naberu pro sebe úplně akorát množství produktu, aniž bych musela štětec oklepávat. (Pokud musím, rozčiluje mě navíc plýtvání produktem a uťapaná krabička. :-) Ve volné chvíli mrknu na swatche, jestli je Dermacol tmavší než NYC, tak ho nejspíš ani vyzkoušet nechci. Nenazvala bych Rimmel teda tak nesnesitelně tmavým, že ho nebudu moct nosit. Pokud v tom nebudu vysloveně připomínat bronzový metál, unesu se svou potřebou se pudrovat ledasco. :-) Snad to z mého komentáře nevyznělo jako úplný průšvih, to ne. Svou roli tu určitě sehraje i podtón, přijde mi žlutý. NYC je takový neutrálně bílý, což mi sedí víc. Já mám pleť dorůžova, což výběr těhle produktů (korektory/pudry) v českých drogeriích ještě zhoršuje, neb dovozci si asi myslí, že všechny máme žlutooranžovou pleť blízkou barvě pomeranče. :-) Odstín tudíž pro mě hraje dost zásadní roli a skoro si v sortimentu běžné drogerie nevyberu.

      Vymazat
    5. Ha, a já zas miluju měkké a bohaté pudry, do kterých jen otisknu štětec. všechno je individuální

      Vymazat
    6. Pravda je, že na pudr nejsem nějak extra náročná, tudíž se v pudrech moc nevyžívám a netroufám si tvrdit, že jsem expert, co může směle hodnotit, Ale NYC mi vždycky přišel jako hodně měkký v porovnání s pudry, co jsem kdy měla. A tím mě štval. Zpočátku jsem se s ním musela naučit. Trvalo mi si chvíli zvyknout na to, že nemůžu štětcem přejet, jen se lehce dotknout. Jinak jsem si vyrobila na obličeji nános a hlavně ráno ještě pod umělým světlem nemám nejmenší chuť líčení složitě ladit, prostě se chci namalovat a jít. :-) Všechno musí spolehlivě fungovat i když si nedávám až tak pozor, nesoustředím se, jednou rukou si pudruju nos, druhou čistím zuby a třetí se češu.. (Nadsázka. :-) Na každodenní rutinu potřebuju produkty, co mě nezradí, ať do nich hrábnu, jak mi přijdou pod ruku i kdybych se líčila poslepu. :-) Nicméně když nenajdu lépe zalisovaného dvojníka ve stejném odstínu, koupím si ho zas. Pudr pro mě teda není až tak něco, od čeho bych očekávala se svou pletí viditelné ohromující výsledky, jakože mi x hodin udrží pleť beze stopy lesku. Jen taková pojistka pro můj lepší pocit na podržení korektoru.

      Vymazat
  2. Tak přesně na tohle jsem si koupila Naked on the run. Už jen přiberu bb krém a fixační pudr a mám s sebou všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, na tohle je skvělá. Pokud sednou barvy, je to paráda.

      Vymazat
  3. Ta paletka je sikovna vec :) Jinak ja pudr od NYC jeste nezkousela ale az mi dojde ten co ted pouzivam tak ho teda asi taky zkusim kdyz ho vsichni tolik chvali :) S barvou mit problem snad nebudu, ja beru vzdycky to nejsvetlejsi v nabidce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to šikovný věc a půlrok zkus. Netvrdím, ze neexistuje lepší, ale za ty peníze je velmi povedený. Matuje dost.

      Vymazat
  4. Ja nakonec dosla k tomu, ze se mi ty paletky libi a je mi lito rozebirat puvodni baleni, i kdyz je treba nehezke (viz ten NYC pudr, to je des). Radeji s sebou beru vzorkove a testovaci baleni. Ale ja vlastne ani nikam moc nejezdim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava - melo byt nelibi. Jako ty magneticke paletky. Nejak mi vadi ta ruznorodost tvaru, kolecka, ctverecky....

      Vymazat
    2. Veru, mě se taky vzhled nelíbí, přesně jako ty nemám rada nesoulad. Ale hlavně na cestách a jednáních opravdu potrebuju svoje ověřené odstíny a textury a co nejkratší čas na líčení. Navíc když nevíš, jaké světlo v hotelu bude, v kolik musíš běžet na taxikář... Proste jde o spolehlivost při výsledku. A pak je lepší jít do toho takto, i když vzhled palety není na jedničku...

      Vymazat
  5. Máš to perfektně uspořádané. Funkční a nezbytné. Po příjezdu domů se pak můžeš zase kochat i krásnými obaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen u těch By Terry, ostatní je opravdu vyloupnuté. Určitě to není nejkrásnějí, ale fakt mi to funguje.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)