Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 12. 2014

Vánoční obrázky + přání klidu a pohody

Milé čtenářky, milí čtenáři a návštěvníci našeho blogu, 

následující dny patří tomu nejvýraznějšímu a pro mnohé nejdůležitějšímu svátku v roce. Většinou proběhne ve znamení rodinných a přátelských setkání, vzpomínání na blízké i vzdálenější, oživování zasutých vzpomínek i pohádek. Okolo bude samozřejmě spousta dobrého jídla a pití a tohle všechno dohromady od nás všech vyžaduje spoustu organizace, nějakou tu práci v kuchyni i jinde navíc. 

Proto vám už dnes chci popřát co nejvíce klidu, pohody a co největší množství těch nejobyčejnějších a nejhodnotnějších momentů. Buďme všichni po Vánocích bohatší, nikoliv o dárky, ale hlavně o příjemnou energii a zážitky.

U nás zde na blogu je to o kráse a krásných věcech, takže vám naházím jen několik fotek, které se k Vánocům hodí. Inspirujte se nebo mi napište, co se podle vás hodí k svátkům ještě lépe.

Pleť se v každém případě musí blýskat. Pokud nesnášíte větší a přiznané třpytky, sáhněte po produktu, jehož třpyt je velmi nenápadný a pleť je spíš jen oživená. Zde pudry Hourglass Ambiente. Je to velký pojem v beauty světě, chystám recenzi. Zatím ale nemohu říct, že chápu to velké šílenství, které tyto pudry vzbuzují.

Hourglass Ambiente

Já osobně se třpytu nebojím v žádném období roku. Miluju meteoritky Guerlain a letos si užívám limitku Perles D'Etoile. A na lícní kosti používám rozjasňovače The Balm, jsou natolik proslulé, že není nutné je mnoho popisovat.



Vánoční nehty a jiná klišé :). Rozhodně je nutné se blýskat a třpytit. A kdo se nechce třpytit, tomu navrhuju nejklasičtější klasiku v podobě delších rudých nehtů. Já obvykle preferuju krátké nehty, ale díky NailPerfect gellakům dlouhé nehty narostou vážně komukoliv. 



NailPerfect Red Allert
Jako PR vzorek jsem dostala třpytkatý nadlak Rimmel, je skvělý! Schne ihned, drží velmi pěkně. Já jsem ho lakovala přes gellak a vydržel přes týden bez olupování. Takže paráda!




Já mám na samotný hřeb svátků tyto nehty. NailPerfect Lady Like + Silver Flesh. Za fotky se omlouvám, ale jsme na horách a fotím v restauraci kamerou v notebooku. Věřím, že pro inspiraci postačí a lepší fotky najdete na mém instagramu.





Přes den miluju rtěnku Hourglass Fawn, nanáším ji poslepu, zastoupí i ten nejlepší balzám, je bohatě krémová a báječná. Luxusní záležitost, kterou doporučuju moc, moc a moc.


Hourglass Fawn
A na večer nahoďte něco, co si třeba po zbytek roku nedovolíte. Kdy jindy? 





Zde kombinace rtěnky Dior Brun Jungle a lesku Estée Lauder Bloom.

Doufám, že budete s prožitím svátečních dnů velmi spokojeni, že se budete mít krásně.











5 komentářů:

  1. och tie posledné pery.. luxusné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě také krásné Vánoce! :) A pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, veselé a pohodové Vánoce.
    A moc děkuji za vaše články.

    OdpovědětVymazat
  4. Po tej paletke Hourglas pokukujem a vidím, že oprávnene...
    Páči sa mi aj nechtíky s lakom Rimmel. Ten si určite kupovať nebudem, ale páči sa mi.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi tou šťastnou ktere ten gel lak drží. Ja koupila sadu od Sally hansen a bohuzel nedrží :( a shellak od manikerky jen 7 dni :( takze me nikdy nenarostou ;( krasny článek 👍

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)