Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 12. 2014

TOO FACED Chocolate Bar

Vy, které mě sledujete na Instagramu, víte, že jsem si recenzi téhle tabulky čokolády odpustit nemohla. I když je jí plný internet, já se s vámi stejně o svoje dojmy podělím, zaplavím to tady fotkami a velikým nadšením.


Tohle je totiž paleta pro mne! Víte o mně, že jsem vždycky s paletkami stínů měla problém. Jen málokterá mi opravdu vyhovovala, vždycky bych si vyloupla tak jeden nebo dva stíny, někdy třeba i víc. Ale skoro nikdy jsem nebyla odvařená z celku. A když jsem si svoje paletky skládala třeba u MAC, MUFE nebo jiných značek, chyběla mi jakási "přidaná hodnota". Z monostínů si obvykle poskládáte perfektní paletu právě pro sebe. Pokud jste spokojené s kvalitou stínů, může být vyhráno. Ale já bohužel na ty jednoduché a strašlivě profi černé kazety nějak nejsem (i když jim neubírám praktičnost a jistý styl). Vždycky se pak začnu poohlížet po něčem holčičím nebo vysloveně dámském, zlatý obal, třpytky nebo nějaká parfemace mi začnou chybět. Vůbec netvrdím, že je to normální :), jen popisuju, jak to mívám... 


A pak jsem si ji koupila. TOO FACED CHOCOLATE BAR.

TOO FACED Chocolate Bar
Vůbec jsem ji nepotřebovala, dlouho jsem jí odolávala s tím, že je docela pěkná, ale tak velké palety já nemám ráda. V Berlíně jsem ji držela v ruce hned po jejím představení a nechala jsem ji tam i přes pěknou slevu, která na ni ten den byla (a byla jsem střízlivá!!!!!). Až po nějakém tom měsíci jsem si ji koupila pěkně hezky za plnou, jenom tak bez důvodu, naprosto impulsivně. Znáte takové dny, ne?


A lepší kup jsem dlouho neudělala! Od té doby jsem ji použila denně. Ano. Dokonce i ve dny, kdy jsem se líčit nemusela. Táhne mě to k ní každé ráno, už při čištění zubů si říkám, jestli dneska sáhnu po matu nebo půjdu do perleťového třpytu. Asi si myslíte, že jsem blázen, ale opravdu to tak mám. Celá rodina musí (někteří i chtějí) očichávat stíny, paletu mám položenou na stolku a ani ji neukládám do zásuvky. I psíček si všiml, že mám na víčkách něco extra, a při mazlení mi v nestřežené chvilce ochutnal zlato-zelený odstín s třpytkami přímo z oka (já toho útuláka to olizování snad neodnaučím!).

Palety (a dekorativka celkově) jsou u mne v první řadě o barvách. Abych byla spokojená, potřebuju barvy, které mi sednou. A v čokoládě jsou samé měkké, jemnější a neutrální až teplé odstíny. Nepotřebuju černou, nepotřebuju 3 podobné světlé, jak v paletách obvykle najdete. Naopak ale miluju pocit, že mi malovátka kromě barevného efektu do pleti dávají i něco dobrého navíc. Tady je to všechno dohromady.

Tady vidíte textury stínů. Začnu tím nejhorším. 
Zleva jdeme od těch s největšími třpytkami, které se taky nejhůř nanáší. Myslela jsem si, že je budu ignorovat, ale nemusím! Kromě opadu třpytek při líčení proti nim totiž nic nemám. A třpytky padají ze všech třpytkových stínů, pohyb chlupatého štětce je zkrátka vždycky rozhází. Stačí, když nebudete zapomínat líčit nejdřív oči... Na omak jsou dva z nich celkem hrubé, ale kupodivu v líčení jsou fajn. Slabší pigmentace fialového mě potešila, protože silnější by mi neslušela. Pokud jste taky tlumený typ a i v líčení očí vám nejlépe prospěje nízká míra kontrastu, budete nadšené stejně jako já. Pokud milujete výraznou fialovou, nekupujte. Jemná fialová má našedlý podtón a velmi pěkný multi-barevný třpyt. Se zelenou, hnědou i jemnou růžovou je krásná.


Dál ve dvojřadu nahoře mám nanesené všechny matné stíny. A z těch jsem nadšená. Nadšená, nadšená, nadšená! Matné stíny skoro nikdo neumí dokonale, ani nejlepší značky nemají všechny matné stíny skvostné. A v téhle paletě se dokonalosti velmi blížíme. Hnědé a béžové stíny jsou geniální! Spojení perfektně pigmentovaných, ultra-měkkých a jemně mletých barev je pro mne úplně neskutečné. Smetanový a světle růžový stín umí malinko pozlobit ve velké vrstvě, ale v lehkém nánosu jsou opět skvostné. Slyšela jsem, že některé blogerky hodnotily pigmentaci těchto stínů jako slabou, ale já s pigmentací potíž nemám. Na swatchích vidíte, že můj kousek je pigmentovaný slušně. Problém nastane, až když se tyhle dvě barvy pokusím nanést tak, aby věrně přiznaly barvu, kterou vidím v panu, to pak není vrstva dokonale rovnoměrná a mohou vzniknout mapy (což uvidíte na fotkách v detailu). Ano, takhle to fakt zní jako problém s pigmentací. Podle mě ale světlé stíny skoro vždycky vypadají líp nanesené lehčeji. Pokud je nanesete moc intenzivně a silně, oblast pod obočím nebo v koutku oka vypadá přehnaně, uměle až bakelitově. Evokuje mi to tu přesolárkovanou modelku z toho laciného eshopu s hadrami, nemohu si vzpomenout na název, ale snad si vybavíte to podivné přehnané barevné monstrum s oranžovou pletí a bledými rty, s otřesným účesem. Anebo mi to evokuje některé youtuberky, které líčení ženou do extrémů a místo zkrášlené tváře mají obraz s výraznými liniemi (pokud jde o umění, beru, ale na reálný život mi to moc nesedí). 
Každá máme jiný vkus a každá hledáme něco jiného. Mně zkrátka pigmentace těch dvou stínů připadá dostatečná. Navíc - možná je mapování světlých stínů viditelná také díky mé tmavé pleti, víčka mám u řas vysloveně hnědá a mapy mi vytváří i moje oblíbené matné UD stíny. Pojďme ale dál :)


No, a spodní řada dvojřada jsou perleťové stíny. A ty jsou naprosto perfektní všechny. Řadím sem samozřejmě i rozjasňovač z většího panu, který má malinko sušší texturu. Nicméně aplikace, vzhled a všechno ostatní jsou na jedničku. Na lícních kostech a pod obočím je úžasný a při blendění odvádí skvělou práci s decentním výsledkem. Ostatní stíny jsou dokonalé, sedám na zadek, radostně tleskám nebo i zatančím. 


Zde jsou mé nejmilejší stíny, moji největší oblíbenci z palety. Vidíte, že jde o ty světlejší a jemnější barvy, protože to mi zkrátka nejvíc sluší. A samozřejmě jsou tyto stíny i nejvhodnější na denní líčení, nejrychleji s nimi makeup zvládnu a přes den je není nutné hlídat. Kdybych měla být strašně přísná a hledat hnidy, řekla bych, aby mi udělali menší tabulku čokolády jen s touto desítkou stínů. Urvala bych jim ruce!

Všechny mé pocity jsou samozřejmě ovlivněny sladce čokoládovou vůní, která je návyková, a sílí s používáním paletky. Pokud jsem musela k paletce zpočátku čichat zblízka, teď stačí jen ji pootevřít. Ach, ach, ach! Víte, jak dobře dělá kakaový prášek pleti? Víte, jak antioxidanty úžasně pečují o vaši pleť? To potřebuje každá!
S tím souvisí i to, že pod ně vůbec nepoužívám bázi. Chtěla jsem je otestovat pořádně, a taky je mi líto ten antioxidační efekt brzdit složením báze. A výdrž je dokonalá. Kromě opadaných třpytek z hrubých efektových stínů (ty mi ale opadaly při líčení, pak už na víčku sedí) jsem ani jednou nezaznamenala problém. Drží, neslévají se mi, nehnou se. Možná v létě bych měla větší problém, jsem ten typ, který bázi používat v létě musí. Vyzkoušíme (a vážně si myslím, že tuhle paletu ještě v létě budu mít!).

Teď to zaplavím fotkami, nebudu je všechny komentovat, protože je jich prostě strašně moc. 






zde vidíte ve vnitřním koutku u řas mapu světlého růžového stínu, vyfotila jsem pro názornost, na fotkách prvního líčení je růžové přiměřeně a chová se slušně










Shrnu to, protože už je tento post šíleně dlouhý.

Miluju ji! Je milionkrát lepší než všechny Naked (kromě Basic2 jsem měla všechny...), protože je pro mě líp seskládaná.

Ano, najdu slabá místa. Stíny trochu práší, což přičítám jemné textuře, a nijak mi to nevadí, protože mám dobré štětce a umím s tím pracovat. 

Možná téhle paletě odpouštím i některé drobnosti, které bych jindy neodpustila. Na druhou stranu kvalita matných a saténových stínů je výborná. 
Rozhodují vůně a barvy, které jsou k mému typu zkrátka ideální. A jak říkám pořád dokola - je to o barvách! Ty totiž musí hrát pro vás. Sebelepší stíny, které vám přidají léta nebo tvrdost, nemá smysl používat.

Je to subjektivní a v tomto případě je potřeba si to uvědomit ještě víc. Recenzi jsem totiž psala s čerstvými swatchi na ruce, tedy jistojistě omámená bohatou čokoládovou vůní a dokonale pod vlivem :).

Moc a moc se těším na vaše komentáře. Taky ji tak milujete nebo moji posedlost nechápete?


33 komentářů:

  1. Ach! Ach! Takhle pohromadě je to přenádherné! Až opadné to šílenstvi v obchodech pujdu ji pořádně prozkoumat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, Liduš, Ty si počkej na nějakou vysloveně kakaovou, studenější. Tady v té půlku barev nepoužiješ. Ale rozhodně koukni a očichej!

      Vymazat
  2. Taky ji miluju...ty barvy a tu vůni...za to se dá i něco odpustit:-D Je to jedna z mála paletek u které jsem dlouho neváhala už kvůli ceně..Jinak naked nemám třeba ani jednu a ani nechci...Prostě krása a radost...

    OdpovědětVymazat
  3. Od vcerejska ji mam doma.A to jen diky sledovani tveho IG.Nevydrzela jsem a objednala si ji.Ta vune je fakt nadherna.A dokonce jsme se po pul dni odlicila.abych mohla zkusit dalsi kombinaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mám radost, že inspiruji :) A taky jem některé dny odličovala a měnila kombinace. To je fakt závislost :D

      Vymazat
  4. Je krásná. Jen si říkám, jestli pro mě není moc teplá. Chtěla jsem ji omrknout v Sephoře a neměli ji a zas v tom předvánočním mumraji a davech se mi nechtělo obíhat Sephory celé Prahy. Snad na ni časem narazím.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to dá nakombinovat tak, že ty teplé barvy se namíchají s neutrálními a výsledek vyjde skvěle. Třeba ta oranžovohnědá je nejdokonalejší barvou na rozblendění tmavých kontur oka. A sedí i studenému typu, když se s ní blendí tvrdší a tmavá barva.

      Vymazat
    2. V Pátek v Palladiu jsem jich viděla tak osm kousků, zavezli je😉

      Vymazat
    3. Já bych k ní potřebovala ještě nějaký Tvůj manuál na líčení nuf ;) Např. jak vypadá to rozblendění tmavých kontur oka oranžovohnědou :)

      Vymazat
    4. Vytvořím po svátkách :)

      Vymazat
  5. Nuf, naprosto parádní viď? :-)
    Já právě po ní koukala taky už od začátku a furt jsem si říkala, že spěchat s nákupem nebudu :-D Pak jako zákon schválnosti věčně nebyla :-D

    Ale zadařilo, měsíc ji mám doma a furt se kochám.
    Co se týče kakaového prášku :-) Ten najdeš i v bronzeru a pudru :-) Doma zrovna bronzer mám a někdy v dubnu jsem k sobě na blog dávala článek, jak dopadne kosmetika, když voní a zmerčí ji malé dítě :-D
    Mé mladší dceři chutnal kakaový bronzer natolik, že ho mám luxusně okousanej :-D

    Jinak se do prodeje chystá čokoládová paletka ve verzi semi-matte :-)

    A mám to podobně jako ty... naked mne nikdy neuhranuly :-/ Navíc já mám problém, že díky mastnějším víčkům mi prostě UD pořádně nedrží :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. Mám bronzer i pudr, samozřejmě jsem podlehla a mám v tom kakau všechno....

      Vymazat
  6. Moc Vám sluší! Vidím správně na některých fotkách fialovou řasenku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to fialová Avon. Jsem s ní docela spokojená.

      Vymazat
  7. Ach, jsem milovníkem tvých očí,to je nádhera, Hani *** Navíc se momentálně nezmůžu,prostě pecka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubáčku, ty jsi vždy tak milá, až se cítím blbě. Měj nádherné svátky! A vůbec všecko...

      Vymazat
  8. Achjo. Já v žádném případě nepotřebuju vůbec žádné nové stíny...
    No dobře, píšu si jí na seznam...
    Prostě všechno krásné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím! Je to prostě strašné. :) Ale pro nás jemné typy je to must have :)

      Vymazat
  9. vypadá moc krásně....zařazuji do užšího výběru. S paletkama to mám přesně jako ty. Nejradši bych si sestavila custom paletku, ale aby "vypadala" tak jako tyto krásně nadesignovaný. A na naked apod. vždycky najdu minimálně jeden dva stíny, který vůbec nevyužiju, což nějak nedokážu zkousnout, vytáčí mě to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě potěšila, Dáši. Protože když sleduju YT a videa, mám pocit, že všichni si to všechno nechávají, i když použijí dva stíny, hrabou se v tom jako krtek, užívají si to. Já to neumím!
      Určitě dělám chybu, ale prostě je to tak :)

      Vymazat
  10. Hezke :) mne by bohuzel barvy vubec nesedly a co jsem k ni cichala, tak mi dost pachne plus neverim, ze povrchove nanesene kakao ma antioxidacni ucinek, vyrobci si s nami pekne hraji :) jinak ale se priznam, ze byt stejny barevny typ, tak vune-nevune pro ni po tvych odach asi bezim :D
    Preji krasne Vanoce a do roku 2015 at se dari a tesim se na dalsi prinosne recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ti páchne? To by mě nenapadlo. Ale samozřejmě každý jsme jiný :)
      S tím antioxidačním účinkem tomu klidně věř, právě takhle povrchově to je prokázané. I kakaové a čokoládové masky jsou super věc. takový čokoládový zábal po peelingu celého těla je neskutečná slast! Ale to jsem odbočila.

      Vymazat
    2. No ta vune v Sephore nic moc, prislo mi to jako Nivea :D ALE vzdycky si u divnych testeru rikam, ze to treba jen je zkazene..? Protoze to jejich nasviceni vytvari vysokou teplotu a vzdy se divim, ze v tom tu kosmetiku takhle maji. Ono jim asi nic jineho nezbyva, ale urcite to tem testerum nesvedci :(

      Vymazat
  11. Já ji mám, a je to moje nejoblíbenější paletka. Ježíšek přinese too faced everything nice paletku, tak jsem zvědavá, jestli ji trumfne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je taky dobrá... Budeš řádně vybavená :)

      Vymazat
  12. Mám jí též a musím souhlasit, je na mě jako dělaná!:) Plus ta vůně je fakt pecka!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Páni! tak ta teda vypadá skvěle!!! Já to nechápu, jakákoli paletka se mi sice líbí ale nejsem schopná z toho pak vytvořit takové líčení jako máš Ty! To neni ani poznat že to je z jedné paletky! :( Ty joooo :D

    blog.jana-mei.cz
    www.instagram.com/randomm_beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Podobne ako ty sa aj ja z paletky vytešujem už pár mesiacov. Používam ju skoro každý deň a tieň mi vyhovuje pigmentácia aj tých akože menej pigmentovaných tieňov. A sama by som nechcela, aby napr. White Chocolate farbila viac, je to predsa odtieň podobný farbe pokožky, takže s ňou má splývať, nie ju meniť.
    Teraz uvažujem aj nad Semi-Sweet, i keď si nie som istá, či mi farebne až tak sadne. Mám však pocit, že som dosť variabilný typ, tak možno aj áno :D
    Sama žasnem, koľko líčení s čokoládkou dokážem vytvoriť a potvrdzujú to aj tvoje fotky...

    OdpovědětVymazat
  15. Miluji tuhle paletku. Byla to neplánovaná koupě, ale jsem s ní spokojená. Vlastně ji teď používám skoro pořád :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja jsem nad cokoladovou paletkou hodne dlouho vahala. Rikala jsem si, ze ji nepotrebuju. Ted uz je na ceste ke mne a nemuzu se dockat az ten poklad rozbalim a ocicham :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)