Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 12. 2014

TALIKA Eye Detox Contour Gel

Z instagramu vím, že se docela těšíte na recenzi mé aktuálně používané oční péče. Tak jdeme na ni.

Talika Eye Detox Contour Gel

Pokud náš blog znáte, víte o mně, že já a gely - to moc nejde k sobě. Já to obecně nemusím, textura mi obvykle nevyhovuje a tak nějak nemám pocit, že by mojí pleti cokoliv dávaly. U gelu Talika jsem ale podlehla. Značka Talika je pro mne jakýmsi synonymem odborníka přes oči. Pokud registruju, byly produkty této značky prvními na oči specializovanými věcičkami u nás na trhu. Jejich péče o řasy, obočí, masky a umělé chloupky do řas i obočí jsou bezesporu legendární. 

Když mi prodavačka tento gel začala nabízet, poslechla jsem si ji. Znělo to všechno docela dobře, navíc mi z testeru plácla štědrou dávku produktu na ruku a po rozetření se nedostavilo žádné drhnutí, lepení ani pocit vysušení, na což jsem dřív byla u gelů zvyklá. 
No tak jo, vyzkoušíme.


Balení vypadá dost dobře a krásně. Aplikátor je měkký a gumový, asi by se dalo nanášet produkt ihned napřímo na pleť. Já to nedělám, přijde mi to hnusné. Jsem posedlá tím, že mám všechno čisté. Gel dostanete z pera pomocí klasického klikacího mechanismu. Jako když zapínáte propisovačku.


Já ale s balením spokojená nejsem, ani když je na první pohled pěkné a drahé! Vikle se to celé, je to nedomyšlené a použité materiály jsou lehké a působí levně. Prostě je to vergl. Když cvaknete na konec pera, gumový aplikátor vepředu povyleze - vidíte to na fotce? Kliknout se dá pouze úplně - polohy jsou nula a jedna, nic mezitím. To je na prd, protože vyleze moc a moc gelu.


A když pak po kliknutí čudlík na konci pera pustíte, vyletí z aplikátoru ještě tak poloviční dávka gelu. Když to nečekáte, letí to kamkoliv do prostoru nebo na zem. Odhlédnu od toho, že si naděláte binec. Ale navíc si myslím, že u takhle drahého pečujícího produktu už je potřeba mít dávkování a aplikaci zmáknutou hodně jinak. Prostě když si za skoro patnáct stovek koupím krém na oči, má to perfektně fungovat. Tady fakt to balení a aplikace kulhá na všech dvacetsedm končetin....


Gel sám o sobě je fakt fajn. Je to bleděmodrá transparentní záležitost, která překvapí. Není to klasický gel, je to opravdu o kousek bohatší, než jsem u gelů zvyklá. Velmi rychle se vstřebává a z mokrého pocitu na začátku jste ihned suché - to je mi, panečku, věta! Tu vám tady nechám, abyste věděly, jaký jsem poeta :).

Já přesto z Talika gelu nejsem nijak nakřivo. I když to je skutečně lepší než ostatní gely, cosi to do pleti kolem oka dává, pro mne to není dost. Prosím, rozumějte, nemám suché oční okolí, nemám nedostatečně vyživenou pleť. Ale ani nejásám blahem a necítím se dost opečovaná. Prostě tak nějak nula, nula, prd. Není to průšvih, ale ani to není hit. Obal (který jsem zapomněla vyfotit) hlásá, že gel minimalizuje otoky a kruhy - to jako vůbec nepozoruju. Nepozoruju prostě nic.

A protože jde o drahý produkt v pitomém balení, tak celkové hodnocení za mne vyznívá nepříznivě. Je samozřejmě možné, že jsem kápla na vadné balení. 

Klidně si to kupte, pokud milujete lehounkou oční péči, máte rády gely nebo jste mladinké. Pak budete nadšené. 

Za mne prostě ale ne. Talika, neTalika, za tuhle cenovku to je spíš debakl než hit. Našla jsem sice světlé body, ale rozhodně si ho znovu nekoupím.

Znáte ho? Mám jen špatný kousek? Dejte mi vědět :)


5 komentářů:

  1. Měla jsem od nich par věci a ani jedná z nich mě nějak nezaujala, nefugnovaly na mě

    OdpovědětVymazat
  2. V poslední době mi asi nejvíc vyhovoval lehký REN, střední 100%pure kofeinový, těžký Hádek a co se sér, rollonu a krému týče, zaujalo mě, že BioAroma (od které testuju balzám, jakože místo Decléoru) má všechny tři v nabídkce a vypadají víc než lákavě. Já mám tedy na oči vždy jen jeden (žádný spešl na ráno a na noc, ráno jsou nejlepoší nerez lžičky vytažené z mrazáku - stačím jim tam minutka ;-) ) a leckdy mi na noc stačí, když "přetáhnu" nějakým príma přírodním olejovým sérem i blíž k očím.

    OdpovědětVymazat
  3. Já gely nemůžu, přijde mi, že to nedělá vůbec nic. Trochu lepší je čistý aloe vera, to aspoň hydratuje, to nepochybně...Já mám pod oči nejraději hutný krémy, teď tam patlu lecitinovou masku od Hádka a střídám s Weledou pro věk 56+ :-) Sice to občas rozmaže řasenku, ale raděj budu vypadat jak panda než jako stoletá stařenka :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Talika mě nikdy neomráčila. Cokoliv jsem měla, bylo zapomenutelný. Žádný průšvih, ale nic, co by mi utkvělo, pro co bych se třeba znovu vrátila. ..a už ani nehodlám nic dalšího zkoušet.

    OdpovědětVymazat
  5. Opět mi nejde odpovídat jednotlivě, to mě tady štve. Poslední dobou to je skoro pravidlem.
    Děkuju za reakce, vidím, že jsem Taliku asi přecenila. V každém případě se na mě směje nové balení avokádového Kiehls, takže stará dobrá jistota :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)