Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 12. 2014

pád jednoho ZLATÉHO GRÁLU? Zdá se... :(

To, co chci říct, bych klidně mohla smáznout jednou větou v nějakém článku o spotřebovaných produktech, případně u recenze nějaké jiné micelárky. Ale ne! Rozhodla jsem se věnovat tomu celý post a pořádně to rozmáznout, protože po celou dobu, co bloguji, vám cpu do hlavy, že Lancome micelárka je tou nejlepší na světě. 


Byla. Věřte mi, byla. Kupuju ji léta, spotřebovala jsem jistě osm nebo deset balení, naučila jsem na ni maminku i kamarádky, které ji u mne vyzkoušely. Byla vždycky dokonalá a najednou... není.

Moje poslední balení je samozřejmě opět originál z parfumerie, padělek to být nemůže. Ale obsah je jiný. Odličuje stále velmi dobře, v tom problém nemám. Ale je nějaká jiná... Jednak cítím lehounký náznak parfemace - tu jsem dřív nikdy necítila. Mám z ní jiný pocit, zní to asi absurdně, ale tahle nová mě mnohem víc studí. Je v ní něco, co je pocitově "mokřejší a studenější".

A to hlavní a zásadní: když nanesu na tamponek větší množství produktu a přiložím na oko, cítím občas lehounké štipkání a musím vymrkat. Neslýchané! A pro mne na hranici použitelnosti. 


Pro úplnost dodávám, že v žádném případě nedráždí moc, není jako klasická červená Bioderma, která štípe a dráždí pořádně. Po vymrkání je oko v pořádku a o ničem už nevím. Přesto nevidím důvod, proč bych nadále kupovala tak drahou micelárku, jestliže seženu úplně neštípavou a navíc levnou.

Právě používám micelárku Mixa, kterou mi dali k nákupu - zatím jsem velmi spokojená. Měla jsem i micelárku Bourjois, která mi sedla. Takže jak vidíte, alternativy zde jsou.

Je to asi konec jedné éry, cítím lehkou nostalgii. Nicméně další balení Lancome Eau Micellaire Douceur si nekoupím a postarám se, abych jí ani z obvyklých zdrojů nebyla obdarována. Za ty prachy...

Co myslíte? Změnili složení nebo mám citlivější oči?

24 komentářů:

  1. Pokojne mohlo dojst k zmene zlozenia, ale niekedy aj samotna plet/oko reaguje inak. Ja mma takuto cerstvu skusenost s micelarkou Collistar. Ked som mala prve balenie, perfektne mi vyhovovala, druhe balenie po cca rocnej pauze bolo, ako keby som pouzivala uplne iny produkt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že najednou cítím parfemaci, sázím na složení. Každopádně s Mixou ušetřím :)

      Vymazat
  2. Já myslím, že změnili složení, je to úplně běžná praxe a pokud člověk nestuduje pokaždé inci jako magor, tak to často ani nezaznamená... Mně to strašně vadí, prostě mi to přijde jako podvod na spotřebitele a to i v případě, že to není nutně k horšímu (ale v 99% případů je, co si budeme namlouvat). Prostě by tam mělo být něco jako "reformulated" nebo "new" nebvo já nevím... Zrovna u tohoto by mi nějaké nařízení nějakého chytrého EU orgánu rozhodně nebylo proti mysli, možná by to bylo užitečnější než zakazování dalších a dalších bylin... A Mixa je moc fajn a měla jsme i dětskou, která vyjde snad i levněji a byla taky dobrá, ale já nenosím voděodolný makeup, takže odličovací sílu moc neposoudím, ale co se týče péče o pleť, tak byla Mixa jedna z nej, co jsem zatím zkusila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, kterou Mixu to mám, jen vím, že je dobrá. Musím se na jejich sortiment podívat. Složení já právě nezkoumám, když mi něco sedne, tak to používám.
      Tady v tom případě sázím fakt na změny, protože najednou voní, dřív nevoněla a nějak víc pečovala.

      Vymazat
  3. To mě mrzí. Mně zase třeba štípala lancome vždy a bioderma nikdy. Ale pokud se to nezměnilo, tak platilo, že pokud výrobce změní složení jen do určité míry, nemusí to ani nikde na obalu uvádět. Ingredience jsou stejné a jen je jich tam třeba malinko jiný poměr. Stalo se mi to s mými oblíbenými odličovači na oči balea i garnier a dokonce i s krémy, které jsem kupovala delší dobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to možné. Já jsem právě nevěděla, jestli jsem já nějak začala být citlivější. Ale na druhou stranu mi oči méně slzí, od té doby, co používám skoro výhradně Egyptian magic nebo jiné úplně přírodní krémy.

      Vymazat
  4. Hani to bys opravdu musela precist a porovnat inci abys tu zahadu rozlustila...nekdy je to take tak, ze pro ruzne trhy se slozeni lisi, tak me jen napada ze ji mohou mit z jineho zdroje..ale spis to zavani tou zmenou formulace :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné, já tomu složení obvykle moc nedám, měla bych to možná změnit. Zatím jsem se řídila jen pletí a reakcí, stačilo mi to a pokud bylo přírodní složení,byl to pro mne spíš takový pocitový bonus. Docházím ale postupně k tomu, že ta chemie mi fakt asi tolik nesedí...
      V každém případě už to zkoumat nebudu a na chvilku budu věrná Mixe :)

      Vymazat
  5. Ja jsem ji na zaklade tve recenze koupila a porad jeste trochu mam, i kdyz uz ji dodelavam. Me az tolik neocarovala, ale moc se mi libi baleni. V ocich me stipe kazda, i tato, proto ji na oci nepouzivam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, ta Mixa a Bourjois mě neštípe, a tahle mě neštípala asi 5 let v kuse. Moje mamka má přecitlivělé oči, navíc jí jaksi divně rostou dovnitř řasy, takže skoro nic nemůže, tuhle v pohodě snese. Každý to má jinak, ale prostě něco se změnilo...

      Vymazat
    2. Zkoušela jsem ji a štípe v očích, proto jsem do plného balení nešla. Stejně tak mi nevyhovuje Avene i La Roche Posay. Zajímavé je, že mě zase neštípe vůbec ta Bioderma:).

      Vymazat
    3. Já mám celkem ráda i tu Avené, celkově mám Avené ráda. Asi je to opravdu strašně individuální.

      Vymazat
  6. Po pravdě nevím, je možná změna složení jako taková, ale stalo se mi, jak píšou i holky, že z jiných zdrojů, byť originál, se může produkt lišit.
    Já tuhle měla, milovala jsem ji právě pro její i dost silnou parfemace, mj. Koupila jsem ji začátkem roku 2013 ve Francii. Odličovala super. Takže teď přemýšlím... Když ta Tvoje nevoněla.
    A ještě vzpomenu, co se mi stalo s Bioderma, z jejich oficiál obchod mi dorazily dvě lahve růžové, které skončily vylité do WC. Já růžovou nemusím, ale vzala jsem ji po letech v akci na zkoušku, zda moje pleť nezměnila názor :) . Prostě bylo to jen vadné balení, tzv. páteční kus. Smrdělo to jako okena, prošlé to nebylo, porušení obalu žádné. Tož tak.
    Těžko říct, který kosmetický šotek to byl u Lancome.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak teď už tomu nerozumím vůbec. Voní? Nevoní? Voněla dřív nebo ne?
      S červenou Biodermou souhlasím, taky mi připadá jak čistidlo řízlé odlakovačem.

      Vymazat
    2. Čistidlo řízlé odlakovačem??? Vždyť má nádhernou jemnou vůni, jakoby po soli, jako mořská voda nebo vincentka! :) Já naopak nic než Biodermu nesnesu, po Mixe mi například vždy vyraší minipupínky...

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Lancome mi fakt voněla a celkem dost, neštípala a oči mám citlivé dost. V ČR koupenou jsem ale neměla.

      K té Bioderma, myslím, že se jednalo o vadný kus, byla to síla, ale ona mi neseděla nikdy, já ji jednou za pár let zkusím, když se moje pleť změní, ale lásku k ní nesdílím, v době těžkých mj i kožních problémů to bylo i peklo.

      Vymazat
    5. Medvidatko, omlouvám se za to přirovnání, mojí pleti prostě červená Bioderma nevyhovuje. Každá jsme jiná :)

      Vymazat
    6. A mám za to, že Lancome voněla vždycky.... kupovala jsem ji ve Francii nebo Belgii....

      Vymazat
    7. V pohodě :) Ta bioderma má asi vážně každou várku úplně jinou. Teď k vánocům jsem dostala nové balení, a to nevoní pro jistotu vůbec :D Tak nevím zda to předešlé "vincentkové" bylo zkažené, prošlé, nebo prostě zase změnili recepturu :) Kdoví co to bude příště.

      Vymazat
    8. Jako ale mě to vadí, když jsou pokaždé jiné šarže. Obecně, jedno jaká značka. Já se chci spolehnout, že to je furt stejné...

      Vymazat
  7. Vím že třeba výrobky pro vychod(Arabie, Rusko) mají trochu jiné složení a také to klidně muže byt i velice kvalitní padělek. V Emiratech jsou tovarny na tyto věcí a padělek kolikrát není možné rozeznat. Manžel letá používá jeden parfem od Kenza a poslední roky ho kupuje výhradně v Německu, Rakousku protože pouze tam ten parfém voní tak jak má. Srovnávaly jsme to se stejným parfemem tady v Sephoře a Douglasu a vůně je úplně jiná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to mi ani neříkej... Co si pak máme myslet? Kde teda nakupovat?

      Vymazat
  8. Před 4 dny jsem načala novou a přijde mi stejně výborná jako těch x minulých. Ještě mám jednu další v zásobě, kterou Ježuch koupil přímo v Lancôme institutu, tak doufám, že to nebude nějaká zrada v podobě další nevyvedené inovace.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)