Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 12. 2014

NYX Eyebrow Gel Chocolate

Obočí mě poslední dobou baví. A jak tak koukám na YT, líčení obočí je plošně celkem velký hit. Občas si myslím, že je snaha o dokonalé oblouky až přehnaná, někdy dámy vypadají udiveně až zrozeně, nicméně úprava obočí je v každém případě potřeba skoro v každé tváři.

Pokud máte obočí husté, roste vám tak nějak rozumně, postačí jen malinko upravit tvar, vytrhat jen několik chloupků. Takové obočí pak ani moc upravovat nemusíte. Hůř jsou na tom dámy, ke kterým příroda nebyla štědrá, kterým z jakéhokoliv důvodu obočí moc neroste, nebo také ty, které výrazně změnily barvu vlasů. 
V těchto případech se určitě hodí mít při ruce dobrého kamaráda. A tenhle gel na obočí od NYXu se rozhodně hodí do party!


Balení je super. Praktické, skladné, zobáček je maličký, takže se skvěle reguluje množství barvy. Nemám ani jeden malý problém. Pro mne osobně by balení mohlo být mnohem menší - při mých  minimálních spotřebách čehokoli je tuba obrovská. 

NYX Eyebrow Gel Chocolate

Vybrala jsem si příjemnou měkkou střední hnědou, moc se mi líbila. Musím ale říct, že se mi líbily i ostatní odstíny - klidně bych si poradila i s odstínem Brunette, který je studenější a fakt nádherný. A dokonce bych si možná mohla poradit i s podstatně světlejším odstínem Blonde. Mám celkem štěstí, s obočím nemám problém a protože ho jenom lehounce dolaďuji, na barvu nejsem tak náročná. Mně osobně se nelíbí a mé tváři ani nesluší precizně a tvrději vymalované obočí s dokonalými liniemi začištěnými korektorem. Ale pokud si právě takové obočí líčíte, rozhodně se na tyhle gely podívejte. Jsou pro tento účel naprosto ideální.

S gelem se opravdu pěkně pracuje. Malou kapičku si vymáčknete na paletku nebo hřbet ruky, zkoseným tenkým štětečkem ji pořádně rozpracujete a můžete nanášet. 
Já si gel krátkými tahy nebo jen dotyky zlehka nanáším dovnitř obočí. Opticky jen zahušťuji chloupky. Moc se mi líbí, jak vypadá, když štěteček na pokožku jen přiložím - hned je na světě nový chloupek v místě, kde nikdy nenarostl.
I když to já sama nedělám a s obočím se příliš nepářu, je snadné s takto pigmentovaným a lehkým přípravkem obočí vymalovat skoro z ničeho. V takovém případě bude klíčový právě jen odstín. Barve se dá skvěle regulovat a ztmavovat, chce to jen trochu cviku.


Výdrž je na mně výborná, ale zdůrazňuji, že to mnohem lépe posoudí právě ta, která obočí vytváří úplně. Takže raději ještě koukněte na další recenze. A pokud nevybíráte přímo ze stojanu, pozorně si nastudujte swatche odstínů. 
Pak už ale klidně vesele nakupujte. Cena je rozumná (alespoň v zahraničí, kde jsem nakupovala já) a i když jsem s dražším a "značkovějším" gelem MUFE nesrovnávala, myslím si, že tento gel od NYXu je slušným pomocníkem. 

Jediné minus, které spatřuji na tomto produktu, je potřeba delší doby na aplikaci. Zatímco s tužkou nebo stínem udělám dohromady šest rychlých tahů, s gelem je té práce maličko víc. A taky je potřeba pokaždé očistit štěteček, aby vám do druhého dne nezatuhl. 

Takže abych to shrnula - pro mne stále vedou stíny nebo dobrá tužka. Ale gely jsou super pro "méně obdařené" a "větší malířky". Značku NYX nijak extra neprožívám, většina (hlavně krémových) produktů je na blozích mnohem víc vychválená, než si zaslouží, ale tahle věcička funguje. 

18 komentářů:

  1. Mas neskutecne krasnou barvu oci a vlastne i cele naliceni.
    Velmi inspirativni, dekuji.Gel na oboci se chystam vyzkouset:-)
    Preji hezky den!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já jej mohu srovnat právě s Aqua Brow od MUFE, a NYX nad ním vyhrává na plné čáře. Výdrž je větší-večer si musím dát práci s odlíčením, lépe se s ním pracuje-lépe se roztírá a nezasychá tak rychle jako MUFE, a cena je třetinová... Mám odstín Blonde (NYX) resp. Light Blonde (MUFE). S tužkou na obočí nebo stíny se to absolutně nedá srovnat, tenhle gel je prostě nej :) Já si s ním vyplňuji celé obočí, mám ho řídké a světlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, to je hodnotný komentář! Děkujeme všechny :)

      Vymazat
  3. Gel vypadá moc pěkně, já si obočí ještě nikdy nebarvila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus matný stín na začátek. Anebo to zkrátka nepotřebuješ :)

      Vymazat
  4. Já mám gely na obočí strašně ráda a vůbec jsem nevěděla, že NYX něco podobného vyrábí. Díky moc za tip :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Vypada to hezky. Je z Douglasu nebo kupovane pres net?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z německého Douglassu. Nebo co to bylo za parfumerii.

      Vymazat
  6. Tak to prozkoumam...dosud jsem vystacila s gelem Alverde, ale toto by mi vydrzelo na veky. Jen tedy ta neprakticka aplikace....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, ta aplikace je oproti gelu se spirálkou trochu otravnější.

      Vymazat
  7. Tedy tak krásné přirozené obočí jsem dlouho neviděla. Já jsem si s ním léta "hrála" až jsem si ho úplně zničila, takže musím dokreslovat :-( Každopádně já používám od MAC brow gel Dirty Blondea zatím spokojenost. Jinak máš moc pěkný stín ve vnitř.koutku oka. Co to je??? Hezké svátky, Michala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! Ten stín je z paletky Shiseido. Jsou krásné, ale mám problém s výdrží bez báze.

      Vymazat
  8. Dalších palec nahoru za přirozenost, jen s citem podtrhnutou. Takový ty geometrický obrazce místo obočí se mi nelíbí. Já se se svým skoro černým obočím nepářu, většinou jen průhledný gel od MACU na fixaci a nazdar bazar. Ale akorát jsem si koupila nejtmavší mufe gel, ještě jsem ho nezkoušela. A jak tak koukám, mohla jsem jít do nyxu a ušetřit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jestli máš obočí přirozeně v pohodě, je ten gel stejně ztráta času :)

      Vymazat
  9. Nadherne oci. Nadherne liceni. Ty linky kdyz mas hnědé mas tekuté nebo tužkou? Je to krasna. Jemná. Nenápadna linka. Nadhera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Hnědé linky jsou zde asi tužkou Loreal.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)