Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 12. 2014

Make Up For Ever PRO FINISH Multi-Use Powder Foundation - 153 Golden Honey

Víte, já to mám s makeupy těžké. Klidně bych napsala, že jsem chudák :). 

Nemůžu po vzoru youtuberek nabrat makeup a štědře ho nanést na pleť, i když bych někdy moc chtěla. I kdyby to byl sebelepší makeup, tak v mém případě to je skoro nemožné. Nejen, že nesnáším viditelný nános, o kterém mám pocit, že místo zlepšení mi vzhled pleti výrazně zhorší. Hlavně ale mám na obličeji přirozeně poměrně širokou škálu barev. Moje tvář má přirozené kontury v poměrně tmavé hnědé barvě, kolem rtů mám hnědý rámeček a zároveň mám pod očima a v centru tváře o dost světlejší plochy. Jakýkoliv makeup zvolím a nanesu klasicky na celou tvář, vypadám jak svoje vlastní vosková figurína. Snadno bych to samozřejmě vyřešila dvěma rozdílnými odstíny makeupu, ale přiznám se, že na to jsem líná. Raději to řeším tak, že klasický makeup nepoužívám, případně ho používám ve stopovém množství jen na světlé části své tváře. A přirozenou hnědou konturu využiju, ta se mi hodí a mám z ní radost. Nejčastěji ale končím jen s nějakým pudrem a nezbytnými meteoritkami - tolik k makeupu. Přitom já bych si tolik chtěla užívat nějaký povedený makeup!

Navíc mám u makeupů potíže s podtóny odstínů. I makeupy, které jsou tmavší a měly by mi sedět, jsou často příliš neutrální nebo dokonce narůžovělé. A protože mám silně žlutý podtón pleti, nevypadá to dobře, křičí to a přidává mi to únavu do tváře. Jen málo makeupů mi opravdu sedí. Dokonce i skvělé makeupy často nemůžu kvůli podtónu spokojeně používat - ne vždy se dá vše dokonale doladit bronzerem, tvářenkou a očním makeupem tak, aby byl výsledek uspokojivý. Navíc to zase zabere víc času.
A ještě mám další bod - já se prostě po obědě skoro se vším lesknu. Nemám mastnou pleť, ale každý krémový produkt mi pleť nutí, aby se leskla. Nevím, proč, ale je to tak.

Omlouvám se za tak dlouhý úvod, ale zajímalo by mě, jestli někdo z vás má podobně strakatý a podivně barevný obličej a řeší něco podobného. 

Takže jsem se v poslední době přeorientovala na pudrové makeupy. Měla jsem sice trochu strach z vysušování pleti, ale používám hydratační bázi, dobré krémy a makeup si pečlivě vybírám. Takže doufám, že kondice pleti bude ok. 
MakeUp ForEver PRO FINISH mě nadchl v první chvíli hlavně odstínem. Golden Honey je totiž přesně to, co v podtónu potřebuju! Nebýt té nádherné zlatavé barvy, nevšimla bych si ho. Utíkala jsem ke stojanu s očima navrch hlavy, ale napoprvé jsem ho nekoupila. Nejprve jsem si doma pečlivě načetla recenze a až poté jsem si pro něho došla. 




Jak vidíte, balení je černé, jednoduché, úplně čisté. Nevyvolává ve mně vůbec žádné emoce, je funkční a kvalitní. Houbička je nečekaně použitelná a pevná, ideální k použití po navlhčení. Bydlení má naplánované ve dně balení, větrání má zajištěné. Jen mi chybí rada, jak nechat vyschnout samotný produkt. Po mokrém použití je samozřejmě navlhlý. Nechávám ho pootevřený, ale nevím, zda je to správná cesta... 



Zde sliby výrobce, pokyny pro suché i mokré použití. 



Tady vidíte odstín poměrně věrně. To je co? Nádherná, teploučká, měkká žlutá. Tohle přesně já potřebuju. Se zbytkem letního opálení to byla naprostá trefa, teď jsem vybledla a makeup je mi malinko tmavší. Musím si hlídat aplikaci, ale nevadí, lehkou ruku mívám vždycky.



A teď to, čím se PRO FINISH liší od všeho ostatního, co mám vyzkoušené. Pigmentace, jemnost, lehkost, krytí. Já jsem ještě nikdy neviděla takhle jemný a zároveň tak pigmentovaný pudrový produkt. Musíte si fakt dávat pozor a mít jemný štětec, protože jinak je krytí až přehnané (což se samozřejmě může někomu hodit, zahraniční recenze právě to krytí velice hodnotí a je pravda, že klidně zakryjete i pupínky). Já se jen lehounce dotknu povrchu pudru, v žádném případě nezabořím štětec hloub. A dělá nádhernou pleť! 

MUFE PRO FINISH Golden Honey 153

na swatchích je silná vrstva, takhle to samozřejmě na pleti nevypadá

A ještě nádhernější pleť mi udělá, když štětec nebo houbičku lehce stříknu vodou. Musela jsem se to naučit a vychytat aplikaci, abych neměla šmouhy a skvrny. 

takhle vypadá produkt po použití s vlhkou houbičkou, přece to nezavřu...

Ale když to umíte, dosáhnete nepopsatelně nádherný finiš. Pudrový produkt se spojí s vodou do pigmentované "tekutiny" (není to tekutina, té vody musí být jenom trošička, ale nevím, jak to lépe popsat) a na pleti vytvoří airbrush efekt. Mohla bych asi přirovnat k efektu Face and Body od MAC nebo Chanel Vitalumiere Aqua, ale pořád platí, že vrstvička PRO FINISH je mnohem tenčí a nenápadnější.

snažím se ukázat, jak tenounce a přirozeně mokrý PRO FINISH "obarví" pleť, samozřejmě na tvář dávám podstaně menší množství, na fotce je otisknutá houbička, bez rozetření

Fakt! Žádný krém to nedokáže. Ani makeupy By Terry! Jen tónovací tint By Terry umí podobný efekt (možná i lepší), jenže ten musím přes den odsávat nebo pudrovat. Pudrové makeupy pudrovat nemusím. 


MUFE PRO FINISH 153

Já jsem zkrátka nadšená! Myslím si, že teď budu asi dlouho věrná pudrovým makeupům. Vzhledem k tomu, že medový odstín je přece jenom tmavší a sedí mi skvěle v létě, koupila jsem si ještě čokoládový Too Faced a tyhle dva kousky nyní míchám. O TF vám napíšu zase někdy příště, až budu vědět trochu víc.

Těším se na vaše postřehy a případné rady ohledně svých makeupových problémů. Jasně, že o nic moc nejde, ale nemusíme se zabývat jen hlubokými myšlenkami, ne? :)



18 komentářů:

  1. Mám to úplně opačně: mám křídově bílou kůži (s růžovým podtónem) a z tohohle titulu absolutně nechápu existenci všech tvářenek a rozjasňovačů, natož bronzerů. Nic z toho nepoužívám a mám pocit, že nejvíc mi sluší dokonale jednotná matná pleť. Tak, jak je to nejblíž tomu, jak ji mám od přírody. :-) Každá jsme prostě originál a vždycky je nejlepší make-upem jen jemně vylepšit to, co nadělila příroda, než se to snažit kompletně překreslit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však podle toho, co píšeš, tak ty budeš rozhodně krásná porcelánová panenka. To je taky nádhera.

      Vymazat
    2. Musím souhlasit s Nuf. Slečnu/paní jsem si taky hned představila jako panenku :). Je to vzácnost!

      Vymazat
  2. Tak s tím strakatým obličejem to mám podobně. Navíc mám totálně jinou pigmentaci na obličeji, krku a zbytku těla. O tónu/podtónu nemluvě. Růžová tvář na mrtvolně bílém krku, to všechno nasazeno na "opáleném" trupu. Obličej mám neutrální/růžový, tělo s výrazným žlutým podtónem. A vyber na to nějaký make up :D. Když si dám takový, aby barevně vyhovoval obličeji a krku, tak mám úplně bílou hlavu na tmavém těle. Když se to snažím sladit s tělem, musím si dát make up i na krk a to se mi hnusí, nesnáším ten pocit make upu na krku...ble! :D Teď testuju make upy od Zuii a zatím to vypadá docela nadějně. Krytí nula, nula, prd, ale krásně sjednotí barvu a navíc na kůži není absolutně vidět. Nechápu. Ale jsou hodně světlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělalas mi radost tím, že jsi taky strakáč. Já už jsem skoro získala pocit, že jsem jediná. Máš pravdu, u nás vítězí minimální krytí, jen sjednocení. Kdybych se neleskla po všem, tak jedu jen v tintech.

      Vymazat
    2. To je přesně jak kdybych to psala já. Opálené tělo s žlutým podtónem(ještě z léta), bělostný krk a na něm světly růžový obličej, PROČ? :D v Sephoře mi stále cpou naružovělé make-upy, ale kdyź mám poté výstřih nebo odhalené tělo, vypadám, jak když ke mě hlava nepatří. Snaží se to řešit s nažooutlým makeupem a na krk dávám tónovák Benefit You Rebel. Sice ho stáhly z prodeje, ale já jsem ho u jedný prodavačky vymámila z podpultovyho prodeje :D jinak Rebel nekryje, jen dodá krásnou barvičku :)

      Vymazat
    3. Holky, není to ode mne pěkné, ale jsem ráda, že nás strakatých je víc. Navíc jste mi dokázaly, že jsem na tom ještě dobře, protože mám strakatou jen tvář. Vůbec vám nezávidím, že máte tělo a tvář jinak laděné, musí se to špatně korigovat. Soucítím velice!

      Vymazat
  3. Já jsem zase krásně bílá:-). Byla by to nuda, kdybychom byly všechny stejné:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem na nej par krat koukala ale zatim jen koukala. Musim omrknout bliz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, koukni na něho. Ty taky moc krytí nepotřebuješ, ale zas nemáš ani problém s leskem. Nevím, co na něho řekneš, ale zajímá mě to.

      Vymazat
  5. Já se přiznám že mě ty pudrové make-upy nikdy nějak nezaujaly, jsem zastancem té klasické krémové podoby. Ale na tento se mrknu, možná na léto by se hodil:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že bych k pudrovým makeupům nepřistupovala, kdybych se neleskla se vším. Je to mnou, moje pleť produkuje lesk, pokud dám krémovou barvu. Sice poznám rozdíly a někdy vydržím bez lesku až třeba do dvou hodin, ale i tak se hlídám. S pudrovým se nelesknu vůbec a od té doby, co ho mám, jsem na pudr nesáhla.
      Jinak by mi ale pocitově přišlo, že krém je lepší pro pleť, že dodává.

      Vymazat
  6. Vypadá zajímavě, s pudrovými make-upy zkušenost nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro más lesknoucí se (i když rozhodně nemám suchou pleť...) je to dobrá alternativa.

      Vymazat
  7. Ja miluju pudrovy make-up od Chanelu, je u nej i pidi kabuki stetecek. Jednoducha aplikace a tak krasnou plet mi zatim zadny make-up neudelal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na něho koukala, ale nakonec jsem kvůli barvě sáhla po tomto MUFE. Nicméně se na něho možná jednou kouknu znova :) Mám ráda Chanel...

      Vymazat
    2. Koukni a vyzkousej, stoji za to! Pravda je, ze odstinu je velmi malo...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)