Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 12. 2014

Kosmetická NEJ 2014

Nechtěla jsem bilancovat, obecně to moc nedělám a konec roku je pro mne spíš jen číselný údaj. Po lelkování na YT jsem se nakonec přesto rozhodla tento post udělat. Nebude toho totiž mnoho.

Jak víte, děsně to střídám :) I když mi rukama prochází plno skvostů, nezůstávám u nich a jdu hledat a zkoušet další. Navíc všeho spotřebuju strašně málo. Dnes se tu proto objeví pouze to, co jsem skutečně používala pravidelně nebo aspoň často. Moje skutečné držáky.

TĚLO
Od té doby, co jsem objevila voňavé sprchové gely Dermacol, sahám nejčastěji po nich. Miluju belgickou čokoládu, ta se mi snad neomrzí. 
Tělové krémy střídám a žádný z nich příliš nevypíchnu. Opakovaně se vracím jedině k mléku z lékárny Lipolotio od Excipialu a na bolístky sobě i dětem mažu Egyptian Magic.

VLASY
Objemový šampon Philip Martin's byl v roce 2014 mým nejmilejším a určitě ho zase koupím, až mi dojde, co mám nasysleno. A jak hledám linky na prokliky, vidím, že jsem ho milovala i v roce 2013 :).
Péči střídám a moc ji neřeším, se stylingem velmi bojuju. Snad konečně v roce 2015 přijdu na to, jak své vlasy uspokojivě zkrotit...

PÉČE O PLEŤ
Taky toho bylo hodně, zkoušela jsem nové značky, snažila jsem se najet na více pečující rutinu a nakoupila jsem drahá séra... Stále víc to ale vypadá, že moje pleť o nic takového nestojí. Dospěla jsem k tomu, že mám nejkrásnější a nejklidnější pleť po egypťanovi, Lipolotiu a nově taky po některých přírodních krémech (ty zatím nebudu zmiňovat, protože s nimi začínám koketovat až teď ke konci roku, ale tuším, že příští rok je zmíním víc). 
Oční krémy jsem střídala a žádný konkrétní letos nevypíchnu.

Na rty miluju balzámy Dizao a Carmex, občas sahám i po lékořicovém Hurraw.


K odličování používám různé mycí gely, nejraději mám hutné a krémové. Vypíchnu pouze růžovou emulzi Estée Lauder Resilience Lift Soft Clean, kterou prostě zbožňuju (a bohužel se asi přestala vyrábět...) a kterou mám snad popáté. Nicméně brzy vám představím velmi dobrou alternativu od Rodialu.
A i když minulý post ošklivě shodil micelárku Lancome, v bilanci roku 2014 ji rozhodně musím uvést. Celý rok jsem ji věrně používala a až poslední balení mi nějak nesedí. Mimochodem v diskusi pod postem je plno zajímavého - mohou být skutečně obsahy balení různé podle toho, kde je koupíme? Ať už z hlediska originality nebo jen šarží a složení. 


LÍČENÍ
Miluju a skutečně pravidelně používám rozjasňující hydratační báze By Terry (fakt všechny tři). Makeupy prakticky nepoužívám, ale hodně mi sedí tint By Terry. Rozhodně musím zmínit pudrové makeupy By Terry, které sice na konci roku vytlačily novinky od Too Faced a MUFE, ale na místo v roční bilanci to zatím nestačí (mám je pár týdnů). Značku By Terry chválím furt dokola, ale asi se budu kvůli jejich zákaznickému servisu poohlížet jinde, o tom vám taky někdy napíšu zábavnou historku :).
Meteoritky!!! Nevím, co víc bych dodala, fotka asi stačí. Já je zkrátka miluju a nedám bez nich ani ránu. Já bych je snad i po dětech a zvěři a notebooku běžela zachraňovat z plamenů...


Stíny jsem střídala přímo nehorázně. Teď u mne sice vládne čokoláda Too Faced, ale to se opět nepočítá jako se nepočítá mé období UD, MaqPro a jiná. U stínů řeknu pouze to, že jsem byla věrná pískovým a nugátovým odstínům. 
Řasenky jsem střídala, ale nejspokojenější jsem byla opakovaně s hnědou Clinique High Impact. K té se vracím už od vysoké.
Nejlepší tvářenkou mi byly korálové kuličky vybrané z meteoritek. Mám toho víc, ale tyhle mi dělají nejlepší barvu. Jen se blbě převáží...
Rtěnek jsem opět přehrabala tunu, zmíním ale Dior Grége, která je prostě mojí nude stálicí (opět se mi sem nevejde Hourglass Fawn, která je ještě lepší, ale mám ji až od podzimu).


Moje nehty prakticky celý rok chodily oblečené do bezvadných gellaků NailPerfect. Tady nemám co dodat, je to parádní záležitost. Zastínila moje do té doby milované a frekventovaně používané laky OPI.

VŮNĚ
I když pořád zkouším nové, nejvíc miluju stálice. Chanel Beige, Paco Rabanne XS, Chloé a Serge Lutens Sa majesté la rose. Jak vidíte, všechno je to stejná kategorie.


No, není toho vlastně tolik (fakt není). Kdybych nebyla blázen, nemusela bych kupovat nic jiného. Ale přece si nebudu působit taková příkoří. Dokud život běží aspoň rámcově tak, jak běžet má, užívejme si svá  nevinná guilty pleasures, ať jsou jakákoliv.

Všem vám přeju, ať přechod do dalšího čísla prožijete tak, jak si přejete. Do dalšího roku nám všem přeju především zdraví a pokoj. A o to ostatní se už postaráme každý sám za sebe :). 

12 komentářů:

  1. Na Meteoritky, Dior Grége a Chanel Beige taky nedám dopustit!

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyz vidim ty zasoby meteoritek, tak me to uklidnuje ze nejsem jediny blazen :-) A rozhodne si koupim dalsi, kdyz v tom nejsem sama :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, já taky. Hlavně pokud budou béžové nebo zlatavé. Já je prostě zbožňuju!

      Vymazat
  3. Vše nejlepší do nového roku dámy!! Ať se daří vám i vašim blízkým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi děkuji a přeju totéž tobě a tvé rodině. Zdraví!!!!!

      Vymazat
  4. Super, meteority zatím nemám žádné, ale ty máš zásobu, takže se to zprůměruje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě pobavilo :D Já se budu snažit, aby všichni, co je nemají, mohli díky mně být v průměru! Že by závazek do nového roku? :D

      Vymazat
  5. Těším se na ty refernece ohledně pleťových krémů, které jsou ve zkoumání :-). Mě ta séra, masky a krémy zajímají asi nejvíc, částečnou stálicí se u mě doma díky vašemu blogu stal REN, ale po vánočních slevách se mu zrovna chystám být nevěrná, páč na ByTerry růžový jsem ještě nenašetřila ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, recenze budou. Sama jsem zvědavá, jak dopadnu. Začíná to vypadat, že toho používám stále méně a skoro si teď vystačím jen s egypťanem.

      Vymazat
  6. Zaujaly mě hlavně ty rozjasňující hydratační báze By Terry. Tak krásně je popisuješ, že hned toužím aspoň jednu mít :) ale nemůžu je na jejich stránkách ani na internetu podle názvu nikde dohledat k prodeji :( Poradíš prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pastelko, když jsem se naposledy dívala na stránky, měli tam už ty inovované verze normálně k dispozici. Jen za sebe nákup na oficiálním eshopu velmi nedoporučuju! je to s nimi o nervy. By Terry má např. i Jahoda a anglické eshopy. Ty staré verze by mohly být ve výprodeji.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)