Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 12. 2014

Kdybych měla mít jen jednu rtěnku.....

...tak bych měla dvě :D.

Moje kolegyňka Nik nedávno napsala post o tom, že se vlastně líčí pořád stejně, že jede na jistotu. Já se sice taky líčím dost podobně, taky se příliš neodkláním od toho, co si vzhledem ke svému barevnému typu, věku a denním povinnostem můžu dovolit, ale přece jen toho mám na výběr o kousek víc. Tak třeba ty moje rtěnky.....

Rtěnky mám ráda a mám jich víc. 

Kdybych si ale měla fakt vybrat, kdybych si musela nechat jenom jednu rtěnku, která je pro mě nejlepší, nejvhodnější, nejvíc mi lichotí a nejlíp se mi nosí, byla by to tato buď Hourglass Fawn nebo Dior Grége.


Sama jsem ze sebe překvapená, protože miluju výrazné a hlavně červené rtěnky. Ale znáte to, život... Nejjistější, ve všech pracovních i soukromých situacích spolehlivá a ničemu neodporující rtěnka, kterou není potřeba hlídat a upravovat, je určitě blíž k těm nude odstínům než moje oblíbená ohnivá červeň.

Dior Grége
Hourglass Fawn

Tady je máme. Nejde o typickou nahotinu, pro mnoho bledých dam je tohle skoro i výraznější rtěnka. Ale pro mne je to nude. Nemám a nehodlám nosit nic, co by bylo světlejší nebo víc nahé. 


Dnes nebudu recenzovat rtěnky, dnes je to jen o barvách. Vidíte samy, že Grége od Diora je jemnější, možná méně nápadná. Hourglass Fawn je totiž o moc krémovější - ač by jeden řekl, že už to ve srovnání s klasickými rtěnkami od Diora nejde. Čtete ode mne dost často, že Dior rtěnky umí, ale Hourglass je teda sakra umí!


Dior Grége

Hourglass Fawn

Jak vidíte, rtěnky jsou velice podobné. I proto jsem dneska nedokázala vybrat jen jednu - TU jedinou :).

Recenzi Grége neplánuju - na blozích je toho plno, fotek je dostatek a namluvilo se toho o ní moc. Ale mazlíčka ze stáje Hourglass vám někdy rozhodně představím v plné kráse a do detailu. To prostě musíte číst!

3 komentáře:

  1. Docela mě překvapilo, že vypadají sytě, ale na puse jsou o dost světlejší. Ale zase o to víc jsou super na běžné denní nošení (zvlášť pro ty, co nejsou zvyklé na rudou pusu ;) )
    Vánoční soutěž o dekorativku Mabelline a Rimmel
    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou obě sytější, já jsem hodně tmavá. Moje rty jsou skoro hnědé a pleť mám žlutou. Když k tomu připočteš to, že foťák krade barvy, je to jasné :)

      Vymazat
  2. Dior Grege jsem vždycky chtěla koupit, ale pak jsem se bála dát tolik peněz. Asi jsem měla zariskovat, protože na tobě vypadá hoooodně dobrá.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)