Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 12. 2014

HOURGLASS Ambient Lightning Palette

Vím, že hodně z vás na tuhle recenzi čeká. A taky vím, že jsem si s ní dala celkem na čas. Má to svůj důvod.

Jak určitě víte, pudry Hourglass Ambient patří k obrovským hitům. Blogerky z nich áchají, spousta žen na ně přísahá, na milionu wishlistů figuruje alespoň jeden z nich... Věhlasem do jisté míry šlapou na paty oblíbeným meteoritkám od Guerlain. Dokonce jsem postřehla, že se některé milovnice makeupu s určitou nadsázkou rozdělují do klubů meteoritek VS Ambiente pudříků. 



Na základě této masírky jsem tohle trio pudrů kupovala s obrovským očekáváním a měla jsem pocit, že držím v ruce cosi naprosto speciálního. Málem jsem se tu krásnou lesklou krabičku bála dát podržet manželovi, znáte ty neohrabané velké muže... 



Trio rozjasňujících pudrů, o kterém mluvím, bylo původně uvedeno na trh jako limitovaná edice. Prostřední pudr Incandescent je k dispozici pouze v této paletce, zatímco oba krajní jsou součástí stálé nabídky. Po velkém úspěchu tohoto limitovaného tria a vyhladovění chtivých zákaznic je trio ke koupi opět a pravděpodobně bez časového limitu. Bývá ale všude vyprodané. Já jsem ho skoro náhodou ulovila v obchodním domě Liberty.
Balení je nádherné, drahé, kvalitní, provedení je skutečně na úrovni. Mohla bych remcat, že se na kazetě tvoří otlapky, ale nebudu. V tomto případě ne, ty materiály jsou tak krásné, že se remcat nedá. Něco mezi kovem, kamenem a snad malinko i plastem - tak vypadá obal. Zavírání je snadné a přitom víko skvěle drží. V tomto ohledu se prostě nedá vytýkat nic!



Uvnitř kazety jsou tři perfektně tvarované polštářky toho nejjemnějšího pudru. Mletí je neskutečné, lisování tak akorát. Pudry jsou dobře kompaktní, ale nabírají se i jemným štětcem úplně samy. Už na pohled je ta prostě úchvatná záležitost a ani na moment nezapochybujete o tom, že máte v ruce luxusní kousek.
Pudry bohuže nehorázně práší, což je určitě daň za ultra-jemnou texturu a příjemné lisování. Na fotce výš vidíte, že paletka vypadá špinavě, i když se o ni vážně starám. Všechno stále ofukuju a otírám, nesnáším špinavou kosmetiku, ale tady to nestačí.

Hourglass Dim, Incandescent, Radiant
A tady je máme v detailu. Fotí se samozřejmě špatně jako všechno, co se třpytí. Důležité je světlo, které máte k dispozici, v každém světle vyjde odstín rozdílně.


Zleva první béžový odstín Dim je určen jako poměrně univerzální pudr k rozjasnění, bývá doporučen k použití na celou tvář. Na ten jsem se těšila, protože rozjasňovací pudry používám plošně. Dim je ale bohužel strašně světlý. Má navíc na mně jaksi našedlý podtón. Ok, nevadí, pro mne nebude na celou tvář. Mám tu přece další tři odstínky.

Incandescent je světlounký rozjasňovač vytvořený pouze pro tuto paletku. Je moc krásný, má typicky perlovou barvu. Na mně ale skoro není vidět. Musela bych ho nanášet moc silně, aby byl vidět. A jak víte, já obecně nánosy čehokoliv nesnáším a nenosím. 

Asi nejvíc se ke mně hodí bronzový odstín Radiant. Mám tmavší a zlatavou pleť, takže ke mně se hodí nejlíp z celé paletky. Je ale poměrně naoranžovělý, takže bledulky ho určitě nevyužijí ani k bronzování. Možná jako tvářenku?


Na fotkách na plném slunci uvidíte, že pudry neobsahují a navytvářejí typický třpyt a dokonce ani sheen. Krásně a decentně pracují se světlem. Ale na můj vkus, k mému barevnému typu a na moje potřeby jsou prostě až příliš decentní a světlé. 
Když je samostatně nanesu v takovém množství, na jaké jsem zvyklá, není na pleti vidět NIC! Ale prostě vůbec nic. Nepoužívám nic krycího, takže když dám na pleť jen takhle nenápadný a jemný pudr, který navíc nematuje, výsledek je nulový. To mi samozřejmě nevyhovuje, takže přidávám. A když přidám pudru tolik, aby bylo něco vidět, na pleti je hnusný nános. Možná přeháním a není to hnusné, ale já už o tom nánosu vím. Mám pocit, že mi potom pleť reaguje zvýrazněnými póry mezi obočím. 
Anebo je to celé tím,  že mi tyhle odstíny fakt nedělají tu pravou službu. Možná na světlejší a neutrální pleti by Dim a Incandescent byly úžasné. Ovšem na světlejší nebo neutrální pleti by zas vypadal příšerně pudřík Radiant. Růžová pleť by s ním byla asi úplně nepřirozená. Já vážně nevím, co dělám špatně, ale já jsem to šílenství nepochopila, nemůžu potvrdit, že jsou Ambient pudry zázračné. 
Pro mne jsou stále zázrakem meteoritky, které mi i při lehounkém nánosu dělají dokonalou pleť. Rozjasní, lehounce kryjí a velmi spolehlivě matují. Hourglass nematuje vůbec, krytí neposoudím kvůli nepadnoucím odstínům, rozjasnění má na mé pleti efekt umatlanosti nebo umaštěnosti a přichází až v silné vrstvě. 
Po úmorném testování jsem přišla na to, že když smíchám všechny barvy dohromady, mohu směs použít na celou tvář a barevně to skoro jde, pokud doladím tvářenkou. Na tuto aplikaci si nyní zvykám a uvidíme, zda ji třeba na cestování využiju místo makeupu i pudru. Bohužel při míchání všech třech barev je paletka tak nehorázně zabordelená a zasypaná naprášeným pudrem, až je to nepříjemné. U tak drahého produktu je tohle plývání práškem k zamyšlení...


Chystám se cestovat, takže se detailně podívám na celou nabídků těchto krasavců, a taky se podívám na mramorované tvářenky. 
Ale za sebe zkrátka z tria pudrů nejsem nijak odvařená. Pokud jste bledulky, pokud nemáte žlutou pleť, asi byste je hodnotily jinak. To zdůrazňuji, protože na odstínu vždycky u všeho strašně moc záleží.
Můj názor ale je, že i barevně je tohle trio dost podivně seskládané - možná je ideální pro dvě odlišně barevné spolubydlící, které sdílí koupelnu, zrcadlo, šampon a logicky pak i šminky :D.

Mám lepší rozjasňovače. A mám i lepší pudry a pudrové makeupy.

A abych byla úplně vyčerpávající, paletka je krásná, ale nepraktická. Naducané polštářky pudrů jsou malinké a musíte na ně brát drobné štětce, pokud je chcete použít zvlášť. Pokud si myslíte, že si hrábnete velkým štětcem do jednoho, jiným štětcem do rozjasňovače a třetím štětcem zas zajedete do třetí peřinky, zklamu vás. Všechny barvy se vám promíchají a výsledkem je zamatlaná paletka. Takže jedině opatrně nabírat drobnými štětci, abyste nabíraly fakt jenom to, co chcete.

Na fotkách níž vidíte, jak pudry vypadají na očích místo očních stínů. Určitě mi dáte za pravdu, že jsou ke mně světlé. Pokud jste teda dávno nekývaly hlavou u fotek swatchů na ruce.




Já zatím pudříky ještě testuju, hledám nějaký fakt skvělý způsob jejich použití, abych pochopila to nadšení, které jinak vzbuzují. Pořád si říkám, že musím být úplně blbá, když mi to nedošlo. Pokud mi to ještě opožděně dojde, budu vás informovat!

Zatím bych vám řekla, abyste je zbrkle nekupovaly.


19 komentářů:

  1. Ach Nuf, na nějaký rozjasňovač mám spadeno už dlouho, jen jsem s nimi spíš začátečník. Který bys mi doporučila, jako "nováčkovi" co se rozjasňovačů týče, Meteoritky, nebo Hourglas? Ještě jsem přemýšlela o Laura Geller, ale nemůžu se rozhodnout, mám totiž i tak dost světlou pleť s růžovým podtónem, takže ani nevím, jestli by se pro mě rozjasňovač vůbec hodil...

    OdpovědětVymazat
  2. Leniesku, na úplný začátek bych doporučila nějaké třpytivé stíny a zkoušet si odstíny. Vyzkoušela bych od bílé, přes narůžovělou až klidně k meruňkové, ono se ti ukáže, jaké barvy sedí. Hourglass ani Meteoritky pro mne nejsou klasický rozjasňovač, mám je na větší plochy. Tím je třeba některý z Manizerů od The Balm nebo můj oblíbený Elizabeth Arden, který je obdobou nesehnatelné květinky od Laury Geller. Tu LG bych na tvém místě zkusila, ta bude podle recenzí stát za to :)
    Ale jak jsem říkala na startu, občas si beru oční stíny, jsou mnohdy ještě lepší než rozjasňovače.

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, na tu jsem byla zvědavá ;) mam je v sirsim wishlistu, ale s odstinama si nejsem moc jista (aneb mam pocit, že bych potřebovala tak ctyri, coz samozřejme kupovat odmitam, ale pro jedinej se nedokážu rozhodnout), coz v kombinaci s tim, že se blbe shanej a jsou drahy staci prave jen na ten sirsi wishlist ..
    Ale co ja vim, treba se casem hecnu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moorko, ty jsi asi světlejší typ, možná bys měla úplně jiné dojmy. Rozhodně ti ale bude stačit jedna barva, to mi věř. Dneska jsem si opět ověřila, že ten finish a sheen, které pudry dělají, není krásný, ale jaksi mastný nebo voskový.

      Vymazat
  4. Už kolikrát jsem si říkala, že bych tyto pudry MOŽNÁ chtěla.. Vypadají opravdu nádherně. Nicméně si nejsem jistá, jestli bych je upotřebila.. Celoplošně na obličej bych je asi používat nechtěla (nevím, nikdy jsem to nezkoušela a trochu se mi to i "příčí") a na to zvýraznění lícních kostí a pod obočí si asi pořídím něco levnějšího a menšího..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná bys byla spokojená, pokud miluješ hodně matnou tvář a použila bys jen na lícní kosti. Asi záleží na typu.

      Vymazat
  5. Jono, taky mi přijdou světlý....mě spíš lákají ty meteoritky...jaký máš ty? že bych se inspirovala :) většinou vidím recenze jen u holek s velmi světlou pletí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drze odpovim, snad nevadi. Nastesti jsou i odstiny tmavsi, myslim, pokud vezmes Dore tak muzes nektere kulicky vyndat a hned se to hezky reguluje :) Ja je take doporucim vsema deseti, opravdu je miluju, mam odstiny 2,3,4 a dve limitky a behem roku je protocim vsechny. Stejne bych se ale priklanela spis k tem ze stale kolekce, maji mene trpytek.
      Ovsem N.ti jiste da fundovanejsi odpoved :)

      Vymazat
    2. Veru, děkuji :) Odpověděla jsi úžasně.
      Dáško, z klasické řady koukni na 03 a 04, z limitek je zatím úplně nejdokonalejší ta polsední z Opery, je zlatavá a úžasná. Z ostatních limitek se vždycky to světlé a bělící dá vyndat. Třeba z loňské vánoční limitky jsem ty studené a růžové kuličky dala Lidušce a sama mám jen ten zlatý a béžový třpyt. A tak...
      Já mám nejraději klasiku 04 a letošní vánoční limitku. A z kompaktů je super Wulong na celou tvář, i když je trochu jemnější v efektu.

      Vymazat
    3. Mmmm, to jsi nemela psat o te Opere, hned na ne myslim....a i ten obal je proste pekny. A ja uz myslela, ze jich mam dost... Pokud se nepletu, tak vlanek tu jeste nebyl, ze? Pockam si na nej a uvidim :) (i kdyz podle tvych naznaku je to predem jasne :D )

      Vymazat
    4. "Clanek. Ach ten telefon a ma nepresnost, a jeste to tu spamuju - omlouvam se.

      Vymazat
    5. Verunko, článek nebyl, protože jsem si říkala, že toho je na netu už dost. Sehnala mi je kamarádka až později, v době, kdy již o nich bylo všude plno fotek i recenzí, tak jsem nechtěla nudit :) Ale jsou báječné. Na moji tmavší a vysloveně žlutou pleť jsou možná dokonce nejlepší ze všeho :)

      Vymazat
  6. No a jak je celá tahle věc myšlená? Každý odstín zvlášť? Pak to seskládání odstínů opravdu postrádá logiku, protože absolutně nikdo nemá zároveň světlounce narůžovělou kůži, na který budou vidět ty první dva a zlatavě bronzovou tak, aby mu sedl ten poslední. Odstín pleti se nemění. Ani v létě, ani vlivem opálení. Pokud jste jednou Sněhurka, jste. Máte-li olivovou pleť, máte. (Ledaže by s tím poněkud pohnulo brutální opečení v solárku, ale to někdo rozumný dělá?) Možná dohromady, smíchat a použít jako tvářenku/rozjasňovač a tím posledním zlatavým regulovat intenzitu barvy a na léto si prostě přidat? Čímž by mohla být výhoda, že světlé typy nepotřebují dva druhy produktů, jeden na zimu a druhý na léto až se trochu opálí a celoročně vám stačí jedna věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to všechno smíchám, mám to klidně jako pudrový makeup na celou tvář s poměrně silnějším sheenem. Je to zdálky krásné, zblízka ale umaštěné. A jako bonus je paletka po nanesení v hrozném stavu. Možná pro vysloveně suchou pleť úplně bez pórů by to bylo super. Možná pro zralou pleť, která neprodukuje přes den lesk. Možná kdybych měla chuť si dávat při nanášení pozor a dávala přesně jen na tváře a čelo. Ale to je opruz, já se s líčením prostě nerada tak strašně mažu. Jednou za čas klidně, ale běžně ráno potřebuju štětcem udělat šup-šup a utíkat, pak mít na celý den pokoj od lesku. S tímhle jsem se leskla ihned a kolem očí mi to zvýrazňovalo únavu i přes lehký dotek korektoru.
      Textura, produkt a balení jsou dokonalé, ale pro moji pleť a moje aktuální potřeby zkrátka nepracují. Když si navíc uvědomím cenu, dojmy spadnou ještě níž.

      Vymazat
  7. To jsi vystihla me dojmy z jinych recenzi - ty barvy jsou divne poskladane. Ty prvna dva jeste ok, ale merunka k nim vubec nesedi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, ona to navíc není meruňka, je to oranžovo-bronzovo-zlaté. Já s tím mohu na večírky klidně konturovat (moje pleť snese poměrně hodně lesku, oproti celomatné úpravě je výsledek přirozenější a svěží, takže konturuju klidně i lesklým bronzerem, u mne jde spíš o odstín). Kdyby to byla meruňka, bylo by to mnohem pochopitelnější.
      V každém případě odstíny se dají smíchat dohromady a pak z toho mám ladící barvu, to by ještě šlo. Nicméně mám doma lepší pudry, lepší pudrové makeupy i lepší tónovací krém. Proč bych se trápila s drahým produktem, který má být dokonalý, ale je "jen" dobrý a musím ho korigovat pudry?

      Vymazat
  8. Jsem nad ni hodne dumala a rozhodla se ze neporidim prave proto ze jsem narazila na nekolik kritickych recenzi. Takze urcite nebudes jedina. Ty odstiny jsou i dle fotek uplne mimo tvoji barevnou skalu. Ja mam predvybranou tvarenku Mood Exposure, tu chci kvuli odstinu i kvuli baleni. Do pudru bez odzkouseni predem nejdu. Jsem zvedava co reknes dalsim odstinu, az je uvidis na vlastni oci. Me to taky teprve ceka :-). A super recenze, jen jsi me utvrdila ze jsem udelala dobre, prece jen to bylo velke lakadlo. Jednak 3 najednou za tu cenu a taky bylyl ruzne akce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, podle recenzí právě měly ty odstíny být univerzální a na světlech na prodejnách vypadaly ty barvy dobře. Nejhorší je, že i když to vidím naživo, stejně to neodhadnu, jak to bude vypadat na celém obličeji a co to udělá...
      Já se teď asi budu koukat hlavně na tvářenky, protože tohle mě ani texturou a fungováním na pleti nijak extra nepřesvědčilo. Ten podivně voskový lesk bude problém bez ohledu na odstín. Meteoritky jsou mnohem lepší a matují.

      Vymazat
  9. Chtěla jsem se zeptat, jestli bys mi tyhle rozjasňovače neprodala, když ti nevyhovují. Napiš mi prosím když tak na blog, jestli ano anebo ne. Děkuji :-) Blue

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)