Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 12. 2014

Egyptian Magic k dostání na internetu v češtině!

S velkou radostí vám oznamuji, že jeden z mých nejmilovanějších pečujících přípravků Egyptian Magic je od této chvíle k dispozici i pro ty z vás, které nerady nakupují v cizině. 


A přiznám se vám, že v tom mám tak trochu prsty, a jsem na to pyšná :). Mám z toho velkou radost, protože sama tento egyptský zázrak už léta spokojeně používám a mám ho ověřený.

Pokud vás zajímá, pokud ho chcete zkusit, pokud ho ještě chcete narychlo darovat pod stromeček, zavítejte na eshop.

A jestli ho nekoupíte, rozhodně doporučuji přečíst si alespoň článek o historii produktu. Myslím, že vás zaujme stejně jako mne.
Pokud váháte, přečtěte si FAQ.

A pokud máte některá z vás zajímavý blog nebo točíte sledovaná videa na YT, neváhejte si napsat o vzorky k vyzkoušení. Oficiální distributor provozující eshop vám velmi rád vzorky poskytne.

EDIT:
Oficiální distributor krému Egyptian Magic od tohoto okamžiku poskytuje vzorek krému k vyzkoušení zdarma. Jedinou podmínkou je registrace na stránkách a pak již postačí vytvořit si objednávku vzorku zdarma :). 
Registrace vám navíc zaručí slevy a informace o akcích. Skvělá zpráva, ne? 






11 komentářů:

  1. Teda, on je až teď oficiálně distribuovaný v ČR? To mě překvapilo, protože jsem ho vídám minimálně už půlroku až rok na eshopu beauty-bar.cz ...ale zjevně to nebylo oficiální. :) já jsem s ním spokojená a moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oficiálně ho u nás má pouze obchod Ingredients a Creed4Beauty.eu.

      Vymazat
  2. nooo.. tak ti děkuji, protože už vidím, za co budu zase utrácet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, mě to vždycky dlouho vydrží :)

      Vymazat
  3. sakra, tak mi to píše, že z naší země není eshop přístupný, tak nevím, co je špatně :( netušíte, co s tím nebo jak to obejít?

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, to netuším. Moje prokliky fungují :( Zkus znovu, třeba nějaké zmatky. Já to napíšu majitelům eshopu, technické stránce nerozumím. Sotva ovládám blogger :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak už mi to funguje :) Moc díky za tip, hrozně dlouho jsem ho chtěla vyzkoušet, tak teď mám ještě o další důvod navíc, proč se pro něj třeba rozhodnout :)

    Krásné Vánoce vám oběma holky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Rendy, tobě taky a hlavně mnoho klidu, odpočinku a milých setkání :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)