Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 11. 2014

RODIAL Stemcell Super-Food Facial Oil

Další sérum od značky Rodial, které jsem testovala. Možná si pamatujete moje nadšení z hadího séra, které mělo skutečně okamžité, viditelné a velmi pěkné výsledky, na další sérum stejné značky jsem se proto opět moc těšila. Věřím, že časté střídání sér pleti spíše prospívá než škodí. I proto si tohle "vzorkování" docela užívám.

Jedná se o olejové sérum, které má být aplikováno po čištění pleti. V návodu píšou, abychom aplikovaly 2 - 3 kapky. 

Super-food olejíček jsem nejprve dostala ve formě několika klasických pytlíčkových vzorků. A byla to katastrofa, protože i přes velký obsah vzorků byl každý jen na jedno použití. Olej je totiž velmi tekutý a teklo to zkrátka úplně všude. Z pytlíčků jsem neměla vůbec žádný pocit ani zážitek, respektivě jsem měla ten pocit, že mi to nechutně zablemcalo koupelnu. To jistě není přesně to, co chcete číst :) Proto jsem si sehnala cestovní balení a do testování se konečně vrhla po hlavě.



Vůbec nejsem olejová, oleje mi nesedí, nevyhovují a neumím je dlouhodobě používat jinak než v kuchyni. Chtělo by se tedy říct, že toto sérum dopadne v recenzi špatně, nicméně tak snadné to samožřejmě nebude.
Jak už jsem zmínila, tento olejíček je extrémně tekutý. Je to pocitově v podstatě mastná voda. Nic hutného. Když podle návodu aplikujete produkt na obličej, z vodičky na začátku se najednou stává  cosi lepkavého. To mi trochu vadilo. Nicméně za chvilku jsem dávala svůj běžný denní krém (zatím stále hydratační Dior, který nějak nemůžu spotřebovat a už bych ho ráda vyměnila, i když je skvělý...) a lepkavý pocit zmizel.


Efekt na pleti nebyl tak výrazný a úžasný jako v případě jeho stájního kolegy. Zpočátku jsem si říkala, že to nedělá vůbec nic. Ale ano, dělá. Super-food Facial Oil znatelně vyživuje. Rozhodně dává pleti něco navíc. A to tak, že jsem ho musela vysadit. Moje pleť totiž jakékoliv "přepečování" nesnáší a pošle mi zprávu ve formě zvýrazněných pórů na kořeni nosu mezi obočím, které po přepudrování něčím lesklým (moje oblíbené meteoritky i pudry Hourglass, bez kterých se nehnu z domova) byly cekem vidět. Hned druhý den poté, co jsem olejíček přestala používat, se póry smrskly a třetí den již bylo moje čelo hladké jako vždy. Proto jsem si jistá, že to byla reakce právě na tuhle výživnou bombu.

Nevadí, zbytek oleje jsem spotřebovala na dekolt, však on taky potřebuje trochu napapat :)  


Ačkoliv nejsem nijak nadšená a sama si tento produkt nekoupím, nemůžu říct, že by nefungoval. Nefunguje pro mne, ale majitelkám vysloveně suché pleti nebo zralým dámám bych ho klidně doporučila. Věřím, že v něm mohou najít skvělého pomocníka.
A docela by mě zajímalo, zda by i na velmi suché pleti produkt po aplikaci lepil nebo ne...

Nevíte někdo náhodou, jak to je?

17 komentářů:

  1. Pěkná recenze, nejsem sušenka takže olej bych taky nevyužila,ale moc se mi líbí balení :) roztomilé a fialkové, škoda, že nic pro mastnější čumáky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, pro mě to fakn není. Možná to chce sehnat maličký vzorek.

      Vymazat
  2. Tak přesně tenhle jsem zkoušela. Jenom jednou. Viděla jsem okamžitý efekt - asi jako po ničem jiném, pleť byla fakt krásná. Asi deset minut. Pak začala červenat a hřát. Jako žádná katastrofa, tak jsem čekala, jestli to nepřestane. Akorát se to ale zhoršovalo a bylo to fakt nepříjemný a nakonec jsem to musela smýt. Když jsem zkoumala to složení, tak jediný, co mě napadlo, byly PEGy. Protože ty zvyšují prostupnost kůže a proto je ten efekt okamžitý, mám zkušenosti skoro se všemi oleji, které jsou v tom obsažený a tohle ten samotný olej (nebo směs) prostě nedokáže. Ale mě to prostě evidentně vadí, mám pleť fakt hodně křehkou, ale spíš při styku s čímkoliv chemickým. Čistě přírodní věci snesu, občas testuju i neředěný éteráky a ještě se mi nestalo, že bych něco musela smývat pryč.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak že by se mi ty póry nafukovaly kvůli něčemu, co to obsahuje? Je to možné, nevylučuju to.
      Nicméně klasické oleje mi nesedí, ani když je používám s teplou vodou.

      Vymazat
    2. Jakože klidně to je možný. Protože přestože se to skládá jakoby jen z olejů, tak se to prostě jako olej nechová. Je rozdíl, jestli jsou ty věci v přírodní podobě nebo nějak vytuněný.

      Vymazat
    3. No, así na tom něco bude... V každém případě já se od olejů jako takových budu nadále držet dál :)

      Vymazat
  3. Olejíčky teda môžem, ale niečo príliš výživné by mojej pleti asi tiež skôr ublížilo. Pekná recenzia.

    OdpovědětVymazat
  4. Vím , že máte obě dvě dítě . Co soudíte na to , že Petra z Lovelyhair nechce děti ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to, že lidská blbost nezná mezí..a ne, to není proti Petře.

      Vymazat
    2. Jestli kdokoliv na světě děti mít nechce, ať je nemá. A ať je proboha nemá z nějakého špatného důvodu, to by odnesli všichni.
      Každý by si měl život naplnit tím, po čem touží.

      Mám jednu fajn kamarádku, která už od střední školy prohlašuje, že nechce děti a skutečně se bezdětná blíží čtyřicítce. Je mi jí íto jenom proto, kolik nesmyslů kvůli tomu musí poslouchat od cizích lidí. Jinak vede krásný a aktivní život, je spokojená a pořád stejně fajn.

      Zajímalo by mě, proč u nás na blogu odpovídám na otázku týkající se jiné blogerky. Navíc když se ty dva dotyčné blogy už snad ani víc lišit nemohou...

      Vymazat
    3. Skoro bych se Petry i zastala, jenže se mi zdá, že to se zveřejňováním svého soukromí fakt přehání. Jestli děti chci nebo nechci je moje soukromá věc. Někdo je třeba chce a mít nemůže a pokud do toho budete dloubat, můžete dotyčnou nadmíru zranit. Pokud se někdo dobrovolně rozhodne být bezdětný, nejspíš je se svým postojem vyrovnaný a vede spokojený a naplněný život, ale i tak do toho je každému kulové, je to jeho ryze intimní věc. (Jako jsou k pořízení dětí potřeba dva, tak i jejich nepořizování je věcí maximálně toho páru a nikoho dalšího.)

      Vymazat
    4. No jasně. Mít děti je v pohodě, nemít je je taky v pohodě. Každý ať se rozhodne.
      Já jen nechápu, o co jde. Proč to řešíme?

      Vymazat
    5. Protože má video , ve kterém složitě vysvětluje , že někdy děti smrdí , a že je zatím nechce.

      Vymazat
    6. Aha. No, je pravda, že mnohdy i úplně čerstvé dítě poměrně nečerstvě zatouchá :) :) :)

      Pořád ale nechápu, jak se to týká našeho dospělého blogu :)

      Vymazat
    7. Mně to nedalo a to video jsem si šla pustit, protože Petru normálně nesleduju, neb ji nemusím. Vylezlo z toho, že děti ZATÍM nechce, rozhodně se tam neprezentovala jako lidožrout, který děti nenávidí, protože jsou ošklivý, smrdí a nikdy je mít pochopitelně nebude. Jenom se v tom vysvětlení děsně zamotala, protože asi tušila, jakou tohle video strhne lavinu. Vůbec nevím, proč se do takového tématu pouští, když ví, že je kontroverzní a vůbec je to celkem její soukromá věc. Teď se to zas bude na každým rohu rozmazávat. Jsou věci, který na internetu prostě spolehlivě rozpoutají flame war, nechápu, co z toho kdo má. :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)