Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 11. 2014

Péče o vlasy

Já o vlasech skoro nikdy nepíšu, protože je mám děsné a tak nějak skoro ani nemám, co bych řekla :) Po několika letech pixie střihu jsem se ale rozhodla být znovu za princeznu (což u mě znamená, že mám mikádo...), takže se najednou cítím strašně povolána k tomu, abych vám ukázala svoji oblíbenou vlasovou kosmetiku.



Zopakuji, jaký typ vlasů mám - nejrovnější rovné, lesklé, měkké a velmi jemné. Hustota je podle mé kadeřnice velmi pěkná, ale zdá se mi, že vidět to moc není. Vlasy si lehnou na sebe a hotovo. V krátkém účesu jsem měla vlasů dost a dost, ale jakmile délka vlasu překročí 8 - 10 cm, plihnou. 

V tuto chvíli je mým nejoblíbenějším objemovým šamponem rakytníkový zázrak od Natura Siberica. Fakt je to bomba! Moje vlasy jsou tak strašné, že vlastně ani nemám problém s jejich objemem. Nelze mít problém s něčím, co neexistuje. Ale tenhle žlutý šampon opravdu cosi dělá. Po nějaké době používání jsem v nouzi sáhla po šamponu své dcery, který byl prostě nejblíž (nějaká Ziaja), a myslela jsem si, že o nic nejde. Rozdíl byl docela znatelný a hovoří rozhodně ve prospěch rakytníkového šamponu NS. Až když jsem okusila hodně horší výsledek, došlo mi, jak pěkný objem mi NS vytvoří. 


Kondicionér ani masku prý pravidelně používat nepotřebuju, ale strašně jsem si oblíbila masku Scalp Benefit od značky Philip Martin's. Je to lehký krém plný mentolu, který osvěžuje a mírně prokrvuje pokožku hlavy a vlasy jen lehce uzavře bez zatížení. Mám po něm úžasně čistý pocit a mentolový pocit vydrží i chvilku po smytí produktu. Bomba! Mimochodem miluju objemový šampon od stejné značky, ale teď právě byl vystřídán právě rakytníkovým pokladem.


Stylingové přípravky zhusta nakupuju, ale skoro nepoužívám. Stejně mi buď nedělají nic nebo mi jen vlasy zalepí a umažou. Používám jen nějaká pěnová tužidla. A v těch nejsem vybíravá, je mi skoro jedno, zda mám levné z drogerie nebo drahé od kadeřníka. Fakt nepoznám rozdíl.


Moc ráda mám tuhle slanou vodu ve spreji od Label.m. Nejlepší byla na dlouhé vlasy. Když jsem si ji nastříkala do vlasů a spletla volný cop, ze kterého padalo pár pramenů vlasů, byla jsem s výsledkem moc spokojená - a to já o vlasech moc často neříkám :).


A teď vám ukážu kousek, který mě v poslední době strašně baví a všem vám doporučuju si ho ihned koupit. Peeling na pokožku hlavy! Už jen ten nápad, že? Všichni používáme trochu stylingu, masky, někdo silikony a já nevím co ostatního. Určitě nám neublíží tak trochu tu kůži pod vlasy odrbat. Navíc když je to jemnou formou.


O kvalitu vlasů se nebojte, produkt je plný měkkých částeček, které vlas neodřou. Používám ho před šamponem, hlavu si jemně odrbu a šamponem potom zbytek částeček pořádně vypláchnu. 
Na vlasovku Natura Siberica se rozhodně podívejte, ceny jsou milé a kvalita je podle mého názoru profesionální. Chce to jen vybrat si dobře pro svůj typ vlasů.


Co vy? Používáte toho méně? Víc? Co mi podle vás chybí do vlasové výbavy? Co se dá dělat s ultra-jemnými a zdravými vlasy, aby trochu vypadaly?

28 komentářů:

  1. Natura Siberican u mě taky vyhrává na plné čáře. A mile mě překvapila cena.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tak ty je máš aspoň husté, ale já jemné a ještě řídké :-( Co já už vyzkoušela objemových udělátek ... Momentálně jsem jako ty ve fázi "růstu", tzn,, že můj rozcuch s délkou vlasů na sirku se snažím nechat narůst. Jé, jak já to mezidobí nesnáším, vypadám opravdu děsně.Nicméně se nechám nalákat na šampon i peeling a vyzkouším. Hm, šampon není momentálně skladem, asi je fakt dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to ti nezávidím. To dorůstání je příšerné, když člověk vypadá skoro rok blbě.

      Vymazat
  3. Ja mam uplne iny typ vlasov - dlhe, hrube, huste, na dotyk drsne, zvlnene, niekde az pokrutene, na koncoch suche, az krepovite.
    Napriek tomu mi tiez Natura Siberica neskutocne vyhovuje, samozrejme pre normalne a suche vlasy. Mam sampon, kondicioner, masku a peeling a som maximalne spokojna. Take leskle, uhladene, jemne vlasy som nikdy nemala. Naozaj je to objav roka, ci desatrocia,…vobec neprehanam :-)
    Prave s peelingom som vsak najmenej spokojna, velmi tazko sa dostava na pokozku a este tazsie sa vymyva. Samozrejme, suvisi to s dlzkou aj hustotou mojich vlasov. A prinos velmi nevidim. Uz ho spotrebujem, ale dalsi rozhodne nekupujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho rovnou nanáším prsty mezi vlasy jakoby do pěšinek, aby nešel na vlasy. A stejně dávám i Scalp Benefit. Z dlouhých a hutných vlasů jde asi fakt špatně vymýt, to musí být otrava.

      Vymazat
  4. Na Naturu se chci už dlouho mrknout a tohle mě fakt nakoplo ! jdu to očumnout :-)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  5. Teraz som poriadne zmätená. Natura Siberica bola asi pred rokom značka, ktorú som potrebovala bezpodmienečne na svoje vlasy. Lenže zrazu na mňa spadlo pár negatívnych názorov a ja som ju úplne odpísala. Teraz prídeš ty a všetko otočíš. No nič, mala by som im dať šancu a niečo vyskúšať. Na ten píling som nedávno narazila a zostala som ohromená. To myslia vážne? Asi myslia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky zpočátku zarazilo a připadalo mi to skoro převratné :) Nevím, jaké recenze na NS si četla, smaozřejmě každému sedne něco jiného. Já jsem zatím byla se vším spíš spokojená. Muž používal moc rád i jejich šampon proti lupům z jiné řady. Tak nevím. Však to zkus, ony ty ceny jsou celkem fajn a není to tak hrozné, pokud to nesedí.

      Vymazat
  6. Natura je i moje vlasová stalice už několik let. Samo některé přípravky jsou slabší ale rakytníková řada je bomba! Celá! Všechno co od nich mám je fakt super a některé věcí klidně strčí i profi přípravky do kapsy. Já ještě na podzím a na jaře zařazují do vlasové péče i olejové zábaly protí vypadavaní vlasů a myslím si že fungují bezvadně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejové zábaly neznám! To jsi přede mnou zamlčela určitě schválně :)

      Vymazat
    2. Fakt?! Jsu teda ostuda! :) Hani je to komplex oleju na bazí rakytníku na podporu růstu a protí vypadavání a aplikuje se přimo na pokožku před mytím. Je potřeba zabalit vlasy do igelitu a ručníku a aspon pulhodky v tom chodit.

      Vymazat
  7. tyjo ta vlasovka od NS mě fakt láká :D já to mám s vlasy těžké, mám je cca do pasu (možná už trochu přes) a to jsem si vždycky přála, ale nějak to asi není ono :D jenže se bojím cokoliv s nima dělat, nejvíc jsem se zmohla na ofinu do čela, která mě stejně přestala po měsíci bavit, takže jsem si jí přehazovala na stranu :D nicméně moje vlasy jsou rychle se mastící, jemné, o objemu se teda taky moc nedá hovořit :D teď používám šampon a 3mm Aussie a jsem s tím moc spokojená, taky miluju Batiste dry šampony, ty jsou váážně nepřekonatelný a rozhodně používám nějaký olejíček, teď zrovna od Baley, který je opravdu perfektní a v zásobě mám Gliss Kur na který jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš možná podobné vlasy jako já. Nosila jsem je dlouhé, ale to časté mytí a plihnutí mě zničilo, tak jsem šla nakrátko. Krátké se kupodivu vůbec nemastí, líp drží, jsou pevnější a nevadí, že jsou tak "přehnaně" zdravé :)

      Vymazat
  8. Já se ještě nedokopala k nákupu šamponu, protože mám poslední asi dva měsíce staršně přecitlivělou pokožku hlavy a vlastně jediný, co snesu bez problémů, je soda. Ale mám pěnu a tak je boží. Já mám strašně jemný vlasy, navíc málo, takže spíš nepoužívám styling vůbec, prostě to vždycky vypadá půl dne dobře a pak to zplihne a jsme na tom hůř, jak předtím. Ale takhle pěna je úžasná, je lehoučká, takže žádný objem jako z reklamy nevykouzlí, ALE vlasy po níc vydrží pěkný minimálně o den déle, než normálně. A ten peeling jsem zkoušela a je skvělý, já ho nepotřebuju, bo to samé dělá ta soda, ale jinak myslím, že to rozhodně není zbytečnost a té pokožce to prospívá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O sodě jsem četla, ale neměla jsem odvahu ji zkoušet. Nevysušuje to příliš? Jestli ti sedí ten peeling a nedráždí tě, asi sneseš i ten šampon.

      Vymazat
  9. Dětský Nivea šampon a růžový sprej od Elséve když mi v zimě elektrizují vlasy. Ke kterému se pojí docela vtipná story, protože ho používám už několik let, mám xté balení a sama jsem si ho koupila asi jednou, vždycky ho od někoho k něčemu dostanu a než ho stihnu vypotřebovat, k libovolný příležitosti nafasuju další. :-D (Jsouc majitelkou neskutečně jemné hřívy, podle slov kadeřnice ovšem husté a osobně si myslím, že i zdravé, na to, že se roky barvím. Vlasy se mi nelámou, netřepí, rychle rostou, mám délku do pasu, takže jsem v podstatě spokojená. Sice bych chtěla takovou tu silnou hustou hřívu, kdy máte vlasů na tři hlavy, ale i tak. Asi to mohlo nakonec být i mnohem horší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš jemné vlasy, tak podle mě dětské šampony nejsou dobrou volbou. Ony ještě víc zjemní a změkčí vlasy. Aspoň ty moje...

      Vymazat
    2. Já jsem teda spokojená, z toho, co jsem zatím vyzkoušela, je to pro moje vlasy dosud nejlepší varianta. (V kombinaci s tím, že vlasy si pochopitelně nejčastěji myju doma a pokud jsem jinde, tak vliv vody poznám.) Nějakého zjemnění jsem si nevšimla, prostě mám na hlavě svoje vlasy, konečně neulíznuté a nevypadající, že se jich dva týdny nedotkla voda a šampon, přestože jsem si je včera myla. (Myju obden, se stávající délkou se to zaprvé ošidit na méně často nedá a zadruhé mě pak už svědí pokožka hlavy.Což je pro mě bohužel taky problém, spoustu šamponů, co byly docela ok, jsem musela nemilosrdně poslat z domu, protože mě po nich svědila hlava.)

      Vymazat
    3. A to je fakt - voda je taky poznat...

      Vymazat
  10. Podle popisu mám podobné vlasy, takže musím nutně pořídit ten šampon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ho zkus, protože je překvapivě skvělý!

      Vymazat
  11. Skusala som x samponov od Baley az po Redken. Jeden den v pohode, na druhy den nozem umyvat. Kupujem a uvidime.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nemohu říct, že poznám vliv šamponu stoprocentně. Zdravé a hladké vlasy mám po všem. Jen po tom dětském to byla katastrofa.

      Vymazat
  12. Mně se na objem vždycky vyplatilo používat spíš objemové spreje ke kořínkům a do délek něco na zvlnění vlasů(dřív jsem používala pěny, ale poslední rok nebo dva používám mléka, která vlas nezatíží a dělají krásné vlny, ať už od davines nebo Kevin Murphy). Můj muž teď dělá s Kevinem, takže používám momentálně všechno od nich-mimo jiné celou objemovou řadu Plumping, která je skvělá a navíc ta vůně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš, Jani, lepší vlasy. Máš je krásně měkce vlnité, to styling podpoří. U mých vlasů to stále vypadá, že nejlepší styling je nulový styling a musím asi stavět na střihu. Což je peklo :)

      Vymazat
  13. Ja mam vlasy jemne, ale ridke a bez objemu. Pouzivam ted akorat sampon a kondicioner od Dove Oxygen&Moisture :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)