Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 11. 2014

Nejmilovanější pomocníci pozdního léta

Podzim nám žádi v plné síle a blogy jsou plné dušičkových variací. I my vám servírujeme naše podzimní barvy, ale občas si vzpomenu na letošní léto a své milované výrobky.

Používala jsem toho samozřejmě spoustu, ale dneska si povíme o tom, co vedlo a po čem jsem sahala nejčastěji a hlavně nejraději.

Bude to rychlovka, protože všechno už ode mne znáte :) Poslední dobou jsem vás zahltila dlouhatánskými posty, proto si dnes zasloužíte oddech.


Tekutá tvářenka By Terry Hylauronic Blush je prostě nenahraditelná, pokud chcete tvářičky zvýraznit velmi přirozeně a na celý den. Vydrží skoro všechno a nevytváří nánosy a mapy. Jakákoliv pudrová tvářenka je vidět, chci říct, že poznáte, že ji dáma použila. U těch tekutých je to jinak. Používala jsem ji i do přírody, na zahradu, na opalování...

Můj nejmilovanější bronzer vůbec. Elizabeth Arden přišla s touto dvoubarevnou krásou a od té doby jsem na ní závislá. Nejlepší barvy pro mě. Nejvíc mi sluší a sedí. Konturuju i přes obsah perleti, vůbec mi to nepřekáží. Mému typu naopak trocha třpytu svědčí víc než přehršel matu najednou.
Na tomto bronzeru mi vadí jediné - balení se odírá. Jak vidíte na detailní fotce, zlatá barva je od čištění vlhčeným ubrouskem místy oprýskaná. To bych teda u Elizabeth Arden nečekala...

Jednou z mých úplně nejoblíbenějších řasenek je Clinique High Impact. Miluju její celkem obyčejný kartáček i náplň. Dělá mi moc pěkné řasy a vracím se k ní opakovaně. Mám aspoň osmé balení a tentokrát používám hnědou variantu. Vypadá skvěle, drží celý den, i když si mnu oči, umyju ji pohodlně vodou a micelárkou. 

V létě stíny moc neprožívám a letos jsem čarovala s monostíny MaqPro a jejich kombinacemi se vším možným. Nejspokojenější jsem ale kdykoliv, kdy zvolím některou z barev z paletky Dior. Je dokonalá, víc nebudu dodávat, v postu je všechno. 

A konečně rtěnky. Ty samozřejmě hodně střídám a bylo dost těžké vybrat jednu jedinou. Nakonec jsem vyfotila Chanel Grége, která je pro mě synonymem nude rtěnky a sahám po ní kdykoliv. Hodí se k čemukoliv, kamkoliv, je příjemná a hydratuje, vydrží dostatečně (po jídle obnovuji).


K tomu, co vidíte na fotce, si SAMOZŘEJMĚ připočtěte jakékoliv Guerlain Meteoritky, které rozhodně patří k mé rutině. Rozjasňuji jimi, zvýrazňuji tváře a klidně jimi nahrazuji makeup i pudr. Moje must have, což se o mně ví :)

Ach jo, mám pocit, že tímto postem symbolicky zavírám dveře za létem, kterého jsem si mnoho neužila a pořád mám pocit, že by mělo ještě něco ukázat. Tak třeba se pohnu dál :)

Napište mi, co v pozdním létě nejvíc sedělo vám.



4 komentáře:

  1. By Terry výrobky jsou skvělé, ještě jsem nenarazila na žádný, kteý by mě nezaujal. A tato paletka od Dior je snad první, která se mi opravdu líbí.
    Já si v pozdním létě oblíbila rtěnku od MAC, odstín myslím Crosswires.. Je taková letní, ale zároveň se podle mě hodí i na podzim. Nebo třeba krémové stíny, ty miluju :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Za mne Color Tattoo v odstínu Bad to Bronze od zn. Maybelline. To je moje stálice i teď na podzim. A vlastně tak nějak celoročně :D A jinak balzám na rty s SPF a sluneční brýle :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si oblibila Clarins BB v tandemu s Meteoritky - dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  4. Tu by som sa dokázala stotožniť so všetkými výrobkami. Už minule som to písala, ale táto paletka Dior má neskutočne krásne odtiene :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)