Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 11. 2014

Nejlepší chlupaté štětce na oči

Na trhu je toho strašně moc. Kde jsou ty časy, kdy všemu vládl MAC a jeho kopírka Sigma... Dnes o štětce zakopnete na každém rohu. Je toho strašně moc na výběr a člověk snadno získá pocit, že ani neví, na co to je vlastně dobré :)

Ukážu vám svoje momentální oblíbence, které nejraději používám k líčení očí. Momentální píšu schválně, protože se mi to občas trochu mění. Na každý produkt se hodí jiný štětec. Můžete koupit úplně pitomý štětec, nevíte si s ním rady a myslíte si, že je dobrý tak jedině na opylování paprik. A pak si koupíte krásnou barvu stínů, jejichž textura je ale naprosto nemožná. A ejhle, onen opylovač se může ukázat jako ten nejlepší. Možná díky spojení blbého štětce a blbého stínu získáte své oblíbené líčení na každý den. 

Zde jsou ty nejlepší tvary a typy chlupatých štětců, které vlastním.


Kříženec plochého a chlupatého štětce musíte mít. Doporučím svůj chlupatý evergreen MAC 217. Je úžasně univerzální, díky zploštělému tvaru jím nejprve světlejší stín nanesu naplocho na víčko a potom klasicky do oblouku míchám tmavší barvy. Geniální. Mám tři kousky :) Ale už ho okopírovaly skoro všechny značky, tento tvar seženete určitě všude.

Jemný a velmi přesný chlupáč z přírodního, ale velmi jemného vlasu. Jak vidíte, je poměrně štíhlý a sestřižený je do zaoblené špičky. Já ho miluju pro práci s tmavými stíny, se kterými se musí opatrně a velmi přesně, aby člověk nevypadal jako sova pálená. Strašně moc pomůže i méně zkušeným dámám, protože je tak báječně vytvarovaný, že se stín nikdy nedostane jinam, než zamýšlíte. To se s větším huňáčem stát může... Můj miláček je Louise Young LY38B.

A dalším perfektním pomocníkem, který musím doporučit, je nějaký drobnější, zaoblený a pevnější štětec. Ten můj od Real Techniques je prostě perfektní. Dokonalé souznění jemnosti a pevnosti a k tomu dokonalý tvar. S tím se nalíčíte i po tmě.


Po štětcích, kterými dokonale definujete tvar líčení, se hodí mít i nějaký volnější a méně utažený chundeláč pro dokonalé zjemnění celého díla. Pořiďte si takový, který za vás všechno udělá, ale nesmí škrábat. Tento tvar štětců se často vyznačuje vyšší hrubostí, mně to vadí a škrabače nepoužívám.
Na fotce přírodní štětce Bdellium 785 a Laura Mercier. Jsou skvělé pro míchání barev, nerozhážou vám barvy všude, neškrábou a pracují skoro samy.


A kdo chce mít líčení dokonale dotažené, rozhodně užije i některý ze snově měkkých, ultra-jemných a velmi pevných huňáčů. Jsou vážně fajn, hodí se na cokoliv. Ideální pro namočení do světlého matného stínu nebo pudru, kterým potom začistíte celé líčení, rozsvítíte vnitřní koutek a kost pod obočím. Díky těmto huňatcům vypadá každé líčení jako od profíka.
Navíc jsou skvělé i na korektor pod oko, kamkoliv na pleť, klidně i na rozjasňovač na lícní kost. Takoví všetranní géniové. Na fotce Everyday Minerals a Real Techniques.


Co vy? Vyznáváte jiné štětce? Napište mi, štětců není nikdy dost!

14 komentářů:

  1. Já mám taky tyhle dva od Real Techniques, pokud tedy ten macatější je ze sady :) Druhý mám od vás z blogsale :) A pak používám dva blending štětce od Hakura a ty jsou úžasné!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten macatější je ze sady na oči a ten druhý je ze sady těch oblíbenců jedné ze sester. Obecně jsem z posledních štětců RT nadšená, strašně se zlepšily a klidně bych je doporučila jako jediné, které bude normální žena mít :)

      Vymazat
  2. Ja pouzivam jenom jeden stetec na pudr, ale chtela bych si taky nejakou sadu poridit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych možná nekupovaa sadu, ale spíš bych vybírala jednotlivé štětce.

      Vymazat
  3. ja vlastnim Zoeva zakladnu sadu na oci a nedam na nu dopustit, zatial z mojej strany maximalna spokojnost fakt mozem len doporucit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, Zoeva produkty zatím znám jenom z blogů. Zde mám mezeru :) Ale věřím, že jsou to dobré věci.

      Vymazat
  4. Jak píšeš v úvodu, jsou štětce, u kterých si říkám "a tebe jako vymysleli na co? Abys mě nas*al?!". Nechám štětec u ledu a pak najdu tak krásný produkt s tak nesmyslnou texturou, že s tím štětcem tvoří dokonalý pár a funguje to :)
    Super post!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že máme stejné zážitky :) Děkuju Baru!

      Vymazat
  5. Zase nabývám dojmu, že potřebuji nové a nové kousky :). Proč já sem vůbec lezu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Me hodne lakaji stetce od Wayena Gosse nebo Rae Morris, ale porad se nejak nemuzu dokopat k jejich porizeni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je toho hodně, co by stálo za průzkum...

      Vymazat
  7. Sephora původní barevná řada, stávající profesionální řada od Sephory, Zoeva a hlavně, hlavně MUFE! MUFE štětce naprosto miluju a pro mě jsou nej.

    OdpovědětVymazat
  8. mě poslední roky učarovaly štětce od Hakuhodo(neplést s Hakuro:) jejich J series je cenově dostupná. Jsou vyrobené ručně, bez zastřihování, a navíc i cruelty free:) tady je můj největší mazlík http://www.hakuhodousa.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=1_23&products_id=403
    Pokud chcete zabrouzdat do vod tradičních japonských štětců, nemůžete šlápnout vedle....

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)