Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 11. 2014

MOTD

Dnes to bude víc obrazem než slovem. Co taky pořád vykládat u fotek líčení, že? Navíc když jsou ta líčení docela podobná a barevně se příliš neliší :)

Tohle byla veliká rychlovka, neměla jsem moc času. Přesto jsem zatoužila po hodně výrazných očích, které moc často nenosím. 



Moc ráda nosím tuhle jemnou a lehce třpytivou linku. Není tak výrazná a netluče se mi s duhovkou tolik jako klasická černá.




Sáhla jsem po studené šedé z paletky Physicians Formula, kterou jsem nakombinovala s výrazně teplou velbloudí béžovou MaqPro (ostatně to je můj úplně nejoblíbenější stín od této značky, je taky nejkvalitnější).
Linku jsem načrtla krémovým stínem Dior, který perfektně drží.


Stejně jako Nik jsem od Coty dostala k otestování novou řasenku Rimmel s arganovým olejem. A jak to tak bývá, mám úplně jiné pocity než ona. Nesedí mi. Jinak mám řasenky Rimmel moc ráda, ale tahle není pro mne. Na řasách se mi podivně vrství a i při lehké ruce vytváří muší nohy, které navíc nekoukají stejným směrem. A po půlce dne se mi z řas drolí a padají mi nepříjemně do oka, takže pěkně slzím. Opět velmi individuální, jako vždy :). 



Utíkám do práce a doufám ve slunečný den, mějte se krásně.

12 komentářů:

  1. Asi jedno z nejhezčích :) Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Podobné líčení ted nosím také často, tyhle barvy se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tvá líčení pokaždé moc líbí. Připomínají mi nějaký přírodní úkaz - západ Slunce, pískové duny, cizokrajnou dovolenou, nevím... Prostě ve mně vyvolávají příjemný pocit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to je pěkné. To asi dělá ta prostřední hodně teplá béžová, působí jak písek na posledním sluníčku :)

      Vymazat
  4. Pro mě nejúžasnější fotky na vašem blogu. To tvoje líčení prostě musím milovat, to se nedá nic dělat. Jemné, čisté, precizní a tak to má být :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)