Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 11. 2014

L'Oréal Color Riche Pure Red Doutzen's

Pojďme při neděli jen velmi zlehka zhodnotit jednu z mých nových rtěnek. Neodolala jsem a jednu červenou jsem prostě musela mít. 
Vy už dávno víte, jak vypadají. Tak nebudu zdržovat popisem obalu a škálou barev.


Pod světly v drogerii se mi zdály úplně všechny odstíny studené, skoro všude jsem našla kousek modrého podtónu. Ten mi sice do jisté míry sluší, ale přesto jsem nezaváhala a radostně sáhla po té nejoranžovější z řady.




Vypadá jako pořádná neonka. A taky je poměrně výrazná. Přesto bych ale řekla, že pigmentaci nemá tak extrémní jako její kamarádky z řady Pure Red. Odhaduji ale pouze z testování v drogerii na hřbetu ruky, proto mě berte s rezervou.


To je barva, že? Úžasná, zářivá, asociuje mi k popisu slova jako "high class" a "flame", což by se mohlo zdát, že úplně nejde k sobě. Ale ano, jde :) 



Bála jsem se, aby silný oranžový podtón neškodil bělosti zubů - neškodí. Zuby vypadají v kontrastu s teplou rudou dobře.


U téhle rtěnky je všechno naprosto v pořádku. Barva, konzistence, krytí, výdrž je dokonce nadstandardní (srovnávám s klasickými rtěnkami Color Riche). Já si jenom neodpustím, že jsem čekala matnou rtěnku, což úplně není. Maximálně saténová - hlavně pak v silnější vrstvě je jistá míra lesku patrná. Nevadí. Tahle rtěnka je totiž nejlepší v jedné lehké vrstvičce, která rty jen sotva pokryje a spíše je natónuje. To je to nejlepší, co mně osobně rtěnka nabízí.


Navíc se mi jednou stalo, že při silné vrstvě pro velmi výrazný efekt mi při celodenním jednání (hooooodně mluvení) trochu vysušovala rty - zde je otázka, nakolik to bylo jen rtěnkou a nakolik okolnostmi (náročné jednání, velké soustředění, nedostatek tekutin, jistá míra stresu...).


No řekněte samy - kdo by nechtěl mít jednou za čas takhle luxusně zářivé rty? Určitě to není rudá pro každý typ, ale svoje zastánce si najde. Ve mně už jednoho hlasitého rozhodně má :)

Krásnou neděli!

19 komentářů:

  1. Vypadá úžasně, vždycky si říkám, že se na ně konečně zajdu podívat a pak se k tomu nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě by slušela! Podle mě jsi podobný typ jako já.

      Vymazat
  2. Já mám odstín Blake´s a je úžasný!! :) Je fakt hodně výrazná a na rtech mám sušší pocit, ale krásně drží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že Blake je i jedna z nejoblíbenějších z kolekce.

      Vymazat
  3. Moc ti sluší. Na mě už byla moc oranžová, ale sáhla jsem po Evě, protože ta mi přišla krom D. jako jediná teplá, taková pěkně bricková. A trefila jsem se perfektně. Jak mě ty nude odstíny celkem zklamaly, měla jsem Evu i Friedu (ta mi neslušela vůbec), tak ty rudé jsou moc hezké. A laky taktéž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem si ji právě na tobě představovala a ta představa mi připadala úžasná. Eva mi připadala jako mix modrého a cihlového podtónu. Ještě jsem koukala na JLo.

      Vymazat
  4. Mně se celkově ta řada Pure red líbí, jenže mám doma už tolik červených rtěnek, že jsem se rozhodla prozatím odolat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že jsem nijak neobojovala, chtěla jsem jednu vyzkoušet a neřešila jsem počet rtěnek ani počet červených :)

      Vymazat
  5. Ta kolekce mě zaujala a bojuju s pocitem "červené není nikdy dost" a "červených ještě bude, není to nijak unikátní barva a ty už máš šminek dost". :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viz. výše, vůbec jsem nebojovala. Jestli jsi zrzka, tak možná zkus právě tuhle. Ale jestli jsi bledulka s růžovou pletí, tak možná nebude pro tebe.

      Vymazat
    2. Jsem výrazný sněhurkovský typ a podle recenzí jsem si vybrala buď JLo nebo Blake, oranžová mi fakt nesluší. :-)

      Vymazat
  6. Stále bojuju sama se sebou. Váhám mezi Doutzen, Evou a ještě jsem měla cukání u Juliane, která je na mě sice studená, ale zase jsem si říkala, že by to mohl být zajímavý kontrast, protože barva je to krásná-

    OdpovědětVymazat
  7. Už mám dvě:) Friedu a JLo a mám takové tušení že ještě pořídím i tu Blake:) Jsou totiž výborné! Po dloooouhé době mám rtěnky z drogerii a jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat
  8. Barva je to překrásná. Jen škoda že mně ty Loreal rtěnky prostě konzistenčně vůbec nevyhovují. Docela mě to štve, protože tahle kolekce se jim hodně povedla.

    OdpovědětVymazat
  9. Mas uzasne bile zuby! :D Rtenka vypada taky skvele :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle limitka od Lorealu se mi strašně moc líbí, ale bohužel trpím dojmem, že mi prostě žádný odstín červené nesluší. Jinak bych šla asi do Jullian´s red.

    Maru Giveaway o sadu Konad Care

    OdpovědětVymazat
  11. Pro mě je tahle kolekce zklamání. Mám tři a nejhorší z nich je JLo. Uznávám, že mám rtěnek tunu, tak jsem náročnější. Ale kdybych peníze z těchto tří investovala do jedné Rouge Dior, udělala bych líp.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)