Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 11. 2014

Jsem já to ale beauty blogerka!

Nedávno se mě jedna z vás v komentu pod postem o Rodial Venom Tintu zeptala, proč jsem ho dala pryč, když o něm tak hezky píšu. Já tu otázku plně chápu. Je to zvláštní, něco vychválíte a po jednom mrknutí oka věc skončí v blogsale. Možná zvláštní, ale typicky moje. A vůbec s tím nesouvisí skutečnost, že bych v hodnocení produktu lhala, bájila, vymýšlela superlativy tam, kde nejsou. Vše se má trochu jinak. 

V době, kdy jsem byla doma a nechodila do práce, jsem měla doma jen pár věcí z dekorativky. Své prověřené stálice, které mi dokonale sloužily a slušely. S přechodem do pracovního tempa jsem najednou měla velkou potřebu svůj kosmetický arzenál rozšířit, abych toho jako náhodou neměla málo, že jo. Pravda, málo toho nebylo ani předtím, ale na beauty blogerku toho je žalostně málo dosud. :)

Mě ale nikdy neuspokojovalo velké množství a přehnaná možnost volby. Nepotřebuju 10 rtěnek a 7 tvářenek. Nikdy jsem nepotřebovala a nikdy jsem je vlastně nastálo ani ve svém šuplíku neměla. Nechápu tu potřebu a není to o hromadění. To chápu, každý si tím stádiem musí projít. 

Já jen prostě nejsem chameleon. nepotřebuju každý den vypadat jinak, když vím, že chci vypadat jen každý den skvěle. Nepotřebuju mít jeden den rty rudé, druhý hot pink, třetí baby pink a pak nude. Nechci fialové, žluté, modré a nude oči. Nezáleží na ročním období, příležitosti, barvě svetru ani vyspání. Jsem dospělá ženská a potřebuju vypadat furt skvěle. Prostě vím, co mi sluší. A přetože mi může slušet kromě nude očí třeba i zelená, nevypadám v ní tak dobře. Přestože mi krom broskvových tváří sluší i bronzer, zase to není ono. Totéž platí o rtech, podkladu a každé části obličeje, na kterou ukážete. Věřím, že každému sluší vždy něco nejvíc. Ostatní věci pak jen sluší. Ale já chci být každý den nej. I za cenu, že budu každý den stejná. Nevidím v tom mínus. Vidím v tom signature look. Nestojím o to, abych se při pohledu do zrcadla přistihla, jak mi hlavou běží: "No ale včera to bylo lepší." Za to mi nestojí vůbec nic. 

Takže proto. Proto toho tolik končí v blogsale, i když je to skvělé. Protože ráda zkouším, ale vím, že si to nenechám. Protože svoje dokonalé barvy mám dávno najité a zmáknuté a nehodlám se jich vzdát za nic. Změna není vždy to nejlepší. Pro mě určitě ne. 

Vím, že mi mnohé z vás neporozumí. Chápu to, každá to má nastavené jinak a chápu všechny vaše argumenty, proč toho mít hodně a nejlépe ve všech barvách duhy. Prostě to jen vidím jinak. Jsem ráda, že jsem svůj signature look našla již dávno a že každý den mohu být spokojená s tím, co na tváři vykouzlím bez výčitek, že včera to bylo lepší, i když přece ty dnešní zelené stíny jsou táááááááááááááááááák krásné a vlastně mi i docela dost sluší.

Tímto vším ale netvrdím, že bych byla asketická a měla doma od všeho jen jeden kus. Jen se pohybuji ve stejných barvách, to je celé. Nicméně i tak vidím, že z těch několika nude paletek/rtěnek/bronzerů mi jedna/jeden sluší nejvíc, sahám tedy jen po ní/něm a ze zbytku otírám prach. Mám ho vlastně jen proto, že jsem přeci ta beauty blogerka, ne? :)


No a protože vše dělám tak napůl, jelikož vždy většinou dělám několik věc najednou, úplně jsem zapomněla napsat, kdy končí naše giveaway s Rimmelem. Takže ji slavnostně a trochu opožděně a nehlášeně a vůbec tak nějak divně končím a zároveň vyhlašuji vítězku. Nechala jsem se inspirovat včerejším volným dnem, a proto je vítězkou komentář č. 17 od BáryV. Gratuluji a brzy se ozvu na mail. 

17 komentářů:

  1. Taky většinou skončím na tom, že tamta rtěnka je boží, ale já ji vlastně nepotřebuju, protože je skoro stejná jako ta, co už mám. Neomylně si vybírám to samé. Vím, jaké produkty používám, vím, jaké barvy mi sluší a už si prostě nemám potřebu vymalovat jeden den modrou linku a druhý den si nanést fialový lesk. (To, jak vypadám ovlivňuje už maximálně praktická stránka věci: když vím, že mě čeká dlouhý a náročný den, že budu pobíhat, pohybovat se venku, v terénu někde jíst, tak se prostě namaluju decentně, nedám si výraznou rtěnku, která se musí hlídat, abych po třech hodinách nepřipomínala plátno, na němž se vyřádil abstraktní malíř.) Já jsem teda zatím beznadějně chycena za srdce jen u některých produktů a jinde svůj svatý grál teprve hledám, takže si na základě něčí nadšené recenze občas cosi koupím a zkouším. (Prostě poznáte, kdy je ten produkt "jenom" dobrý a kdy je prostě boží a nechcete ho dát z ruky, takže pohnutkám: "Nemůžu tomu nic vytknout, ale znova už si to nekoupím," plně rozumím.) Experimentování mě přešlo po pubertě a myslím si, že potřebu experimentovat má žena právě jen do doby, než zjistí, co funguje. Když víte, že vám to sluší, proč byste to měnily? Copak se některá chceme dobrovolně zošklivit? Přece si v touze po experimentech nenamaluju rty naoranžovo, když vím, že by to sice vypadalo jinak, ale hrozně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svaté grály jdou s věkem, určitě se k nim dopracuješ, v mládí jsem je také neměla. Ta cesta k nim je ale velmi příjemná. :)

      Když víte, že vám to sluší, proč byste to měnily? - moje řeč, moje motto, podepisuju se. :)

      Vymazat
    2. No, tak já očekávám, že až se kosmeticky ve svých současných čtyřiadvaceti zcela "najdu", tak bude tak akorát čas na to, abych začala znova, protože si nemyslím, že stejné šminky vyhovují celý život. Ostatně, teď momentálně jsem ve fázi, kdy překopávám svůj kosmetický arzenál z dob puberty, protože mi prostě nevyhovuje ten samý korektor jako v patnácti. :-) Ale je fakt, že jsem se našla barevně i stylově a projevuje se to i například na oblečení, protože inklinuju k podobným věcem, které ke mně tak nějak patří, jsem to v nich já.

      Vymazat
  2. mám to podobně, takže ti rozumím. já třeba jsem asi úplně příšerná beauty blogerka, protože co se týče pleťové, vlasové a tělové kosmetiky, nesnáším hromadění :D u dekorativky mi nevadí mít x kusů řasenek, tvářenek... ale mít deset rozdělaných pleťových krémů, to nesnesu a posílám je dál, i když jsou třeba všechny úplně super.

    a líčím se taky pořád stejně :) až na výjimky tvářenek a rtěnek, všechno jsou to ale dost podobné odstíny, takže to málo kdo zaznamená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že k tomuto rozhodnutí ženská dochází i dost věkem. Vidím to u své maminky. A totéž u celebrit - Gwen bez rudé rtěnky? nepředstavitelné! JLo bez bronzeru? Totéž. Prostě signature look není ani omylem můj výmysl.

      Vymazat
    2. Tak já myslím, že u celebrit je to složitější. Jasně, že asi není žádoucí, abyste vypadaly jak strašidlo (ne každá je Lady Gaga, aby šla do extrémů) a chcete být na první dobrou krásná, sexy a žádoucí, ale potřebujete něco signifikantního prostě proto, že si vás jinak především nikdo nebude pamatovat.

      Jinak si myslím, že s věkem se člověk víc a víc drží svého jistého jednoduše proto, že přešlapy hůř procházejí. Ve dvaceti ještě dívčí půvab leckdy promine nevhodné barvy a divoké kombinace. :-)

      Vymazat
    3. Určitě, věk je v tomto rozhodující a vzhledem k tomu, že jsem věkově jinde než většina českých blogerek, mám i jiný pohled na tento problém.

      Vymazat
  3. Ani som si nemyslela, ze na svoju otazku dostanem taku dlhu odpoved… noo… aj tak nechapem :-)) Teda mozno aj chapem, ma to nejaku logiku, ale ja mam inu. Mam ruzovu bluzku, tak mam ruzovy ruz, idem do baru, tak mam dymove oci, idem s malym na ihrisko, tak som nude,…
    Ja zase nechcem byt rovnaka, to tiez plati na vone. Podlieha to nalade, prilezitosti, farbe oblecenia, typu oblecenia, rocnemu obdobiu…. Neznamena to vsak, ze dam na seba hocico, bavi ma farebna typologia a pouzivam farby, ktore sa mi hodia. A ked mam bluzku vo farbe, ktora sa mi hodi, tak ak mam rovnaky ruz, tak je to skvele, nie? Mozno mam predsa ruz, ktory mi ide viac, ale tento mi ide k celkovemu outfitu a vytvara to jeden zmysluplny celok. Ak by som si dala ten naj, bude sa predsa bit so zvyskom a nebude to dobre.
    Ono to urcite suvisi aj s farebnym typom osoby, ja som sa sama zaradila medzi ziarivu zimu a este aj tvar mojich oci si ziada zvyraznenie a farby. Preto mam vela farebnych veci v satniku aj v kozmetickom stoliku. To vsak potom treba citlivo kombinovat, pokial si nejdem hladat pracu v cirkuse, samozrejme. A este mam zopar kuskov oblecenia vo farbe nude a k tomu licidla, tym idem trochu proti farebnej typologii.
    Tak preto mam toho vela… uff, tolko moja necakana podvecerna uvaha, aj som si trosku odovodnila svoje nakupy :-)
    Len este pre doplnenie, vsetko vo svojom kozmetickom stoliku milujem a pouzivam. Ak nie, tak to naozaj leti prec. Ja tych XY ruzov naozaj potrebujem :-))
    Je zaujimave vediet, ze ty to vnimas takto po svojom, na bloggerku prinajmensom netradicne, no vas blog tym nijako netrpi, bavite ma obidve. Ale dobre vediet, budem viac sledovat blogsale, mozno sa mi podari nieco skvele ukoristit :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))))))))))) Já jsem o tom ráda napsala i proto, že to mám určitě jinak než většina beauty blogerek. No ale my jsem takový jiný blog, tak proč ten svůj názor pěkně a uceleně nezveřejnit.

      Já ti s tím laděním k oblečení rozumím. Sa mozřejmě i já mám třeba nude rtěnky, které jedna mají studenější a druhá teplejší odstín, takže se mi to s halenkami nebije, ale prostě vím, že ta jedna mi sluší víc a uchyluji se jen k ní. Ono je to dáno i stylem a barevnou škálou oblečení, kterou nosím. Nemám doma v šatníku rozkvetlou zahradu, takže mně se vždy líčení k mým neutrálně laděním kusům oblečení hodí a nemusím nad barevným podtónem rozmýšlet. I v tom jsem hodně dospěla, ale to už nechci rozebírat, neboť jak nejsem beauty bloggerka, tak do oblasti fashion si už vůbec nedovolím mluvit. :)

      Vymazat
    2. Jasně, že styl líčení i oblečení a intenzita barev závisí asi u nás všech i na příležitosti. (Nebo na prosté chuti, někdy jednoduše nemáme náladu být za dámu na vysokých podpatcích a rudými rty a dáme přednost nenápadnému vzhledu.) Taky si teda myslím, že mít neutrální základ je prostě výhodnější, ať jste jakýkoli typ. Sem tam nějakou tu výstřednost na to můžete navěsit potom, podle zmíněné příležitosti a nálady. Já bych o sobě neřekla, že jsem pak ale diametrálně jiná, ať mám rudé rty a vysoké podpatky nebo jen řasenku, džíny a triko. Stále jsou to tytéž barvy, v nichž vypadám dobře, stále tytéž střihy oblečení, které mi lichotí. Přizpůsobuju se samozřejmě situaci, ale jsou věci, do kterých bych zkrátka už nikdy nešla, protože vím, že tudy cesta nevede.

      Vymazat
  4. Dobrý večer mne připadá že právě píše a chceš vše najednou . Ode zdi ke zdi asi to tak cítíš a proč ne? jen asi nejsi beauty blogerka to vidím jinak, máš svoje produkty a píšeš , že zkoušíš, ale vlastně chceš vypadat stále skvěle,to mi přijde ok ale, jde to s něčím novým ?? to moc z toho nevidím mám představu - páteční večer jdu..., pracovní schůzka ...večeře ... hezký večer mhr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrovolně se přiznávám, že jsem tento komentář nějak nepochopila, ale asi to bude dáno tím, že jsem ho poprvé četla ve 4 ráno, tedy chyba bude na mém konci přijímače. Nicméně první dvě věty nechápu doteď. :)

      K tomu zkoušení a novému - zkouším ráda a hodně hlavně proto, zda neobjevím něco, co by bylo ještě lepší než to, co mám doma. Myslím celkem pochopitelný důvod a důvod, v němž jistě nejsem sama. Pokud ale produkt lepší není, nenechám si ho. Pokud bych měla být označená jako beauty bloggerka jen s podmínkou, že bych měla mít narvané šuplíky, tak to raději budu jen holkou, co píše beuaty blog. :))))))))))

      Vymazat
  5. Třeba je chyba na mé straně.19. listopadu 2014 14:48

    Nevzbuzuje to ve mně důvěru, to říkám narovinu. Ale zajímavý, že Tebe nějak z prospěchářství nepodezírám, ač Tě neoblibuji nějak více než jiné BB. Ale na recenze PetryLovelyHair a kdysi Plum jsem si od jisté doby začala dávat pozor. Když něco mají v eshopu, chválili to a za čas, teď si vzpomínám konkrétně na stíny u Plum to vrzla do Blogsale. Obecně mi většina Milani, apod. výrobků, které prodává zase třeba PLH nějak dává brzdné signály do mozku, páč v recenzi samý ach ach a pak už po tom ani nevzdechnou. Jasně, člověk se vyvíjí, co bylo dobrý dřív, nemusí být teď, ale já tomu nějak nevěřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vzhledem k zaměření našeho blogsale a k faktu, že nemáme eshop, nás z prospěchářství opravdu nikdo nemůže podezírat. :)))))) Ale jinak doufám, že důvěru naše recenze vzbuzují. O to se fakt snažíme. Nemáme potřebu bájit a lhát si do kapsy.

      Vymazat
  6. Náhodou jsi to napsala moc dobře, jasně a srozumitelně. Já tomu i docela rozumím, i když bych tak fungovat nemohla, dává mi to určitý smysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně a srozumitelně - to je můj denní chleba, bez toho bych nemohla pracovat, tak jsem moc ráda, že se to podařilo i zde.

      Vymazat
  7. Žádný mail mi zatím nepřišel, tak bych se chtěla zeptat, jestli skončil nepovšimnut někde ve spamovém koši anebo jen zbytečně plaším.. :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)