Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 11. 2014

FACE STOCKHOLM Lipstick Alive

V úžasném beauty boxu, který jsem v létě dostala zdarma k nákupu, jsem našla tuhle rtěnku. Nic jsem si od ní neslibovala, a o to je lepší byl výsledek. Zapomeňte na otřesné neprodejné barvy a nepoužitelné produkty, kterými jsou (nebo doufám byly) plněné české boxy. Tahle rtěnka byla vybrána tak, aby seděla skutečně každé ženě. Tak akorát výrazná, aby byla nositelná, ale nebyla moc nude. Tak akorát neutrálně barevná, aby podpořila barevnost různých typů.  



Balení mě neuchvátilo. Ale líbí se mi, že je maličké. Jinak nic moc, i když materiály ošizené nejsou.



Milý detail na víčku, i když mě tyhle barevné kombinace nijak extra neuchvacují.


Do boxu mi vybrali odstín Alive, který je prostě univerzální. Mě se líbil ihned na první pohled. Uznejte, že oproti odstínům, které byly v našich boxech je tohle paráda.


Podle mě fakt neutrální odstín, slušivý a nositelný. Název Alive je přiléhavý, že?


Velmi lehký nános vypadá nějak takhle, není to vidět, ale je to vidět.


Dvě vrstvy jsou o poznání výraznější.




Překvapila mě textura. Je maličko vosková, zlehka, ale rozhodně to zmíním. Mám raději krémovější nebo více hydratační rtěnky. Ty voskové nebo silikonové mě obtěžují a vysušují. Nicméně tato nevysušuje a strašlivě dlouho vydrží. 



Takže za mne je tento podarůnek výhra a vám rozhodně radím, abyste se po značce Face Stockholm podívaly, pokud ji na cestách střetnete. Já sice netvrdím, že si další rtěnku z této řady koupím. Zas mám i lepší rtěnky. Ale o čemsi vypovídá to, že tuhle rtěnku mám už několik měsíců doma ve stojanu a občas po ní sahám.

Znáte tuhle značku?

2 komentáře:

  1. Tento článok ma zaujal práve pre značku Face Stockholm, lebo mi nepríde veľmi známa medzi českými a slovenskými blogerkami. Mám od nej mejakp, s ktorým som spokojná a zaujímajú ma aj ďalšie produkty.
    Rúž je krásny, hoci po prvých fotkách nevyzeral ako odtieň pre mňa. Ale v dvoch vrstvách... hm, to už je o ničom a vedela by som ho vynosiť. Vyzerá perfektne a ty máš prenádherný úsmev :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji :)
      Taky si myslím, že tahle značka stojí za průzkum.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)