Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 11. 2014

Co se skrývá v moji taštičce

Moc toho není, to musím hned na začátku zmínit. Takže nečekejte žádný super dlouhý článek a přehršel fotek. Pár vět a jedna fotka, s tím si dnes vystačíme. 

Jak jsem již uvedla, moc toho s sebou nenosím. Důvod je zcela prostý - většinu času nyní trávím v práci, kde mám velkou kosmetickou tašku a v ní vše potřebné. Takže s sebou nosím vždy jen minimum. Nemění se to ani o víkendu, když vyrážíme někam na nákupy, výlet a podobně. Dost často beru jen rtěnku. To je vlastně to jediné, co je nutné opravit. Zbytek nutný není, ale pokud mám čas a místo v kabelce, ráda těch pár drobností přibalím pro svůj lepší pocit, i když je většinou nepoužiji. 

Moje kosmetická taštička je opravdu jen kosmetická. Nehledejte v ní kapesníčky, dezinfekci na ruce, zubní kartáček či dentální nit. Dnes to bude jen a pouze o dekorační kosmetice. 

Všechny věci, které s sebou nosím, jsou moji favorité, kteří mě doprovázejí již delší čas a mohu se na ně spolehnout. Nenosím s sebou nikdy žádné horké novinky, které testuji a nemám na ně jasný názor. Potřebuji spolehlivé, tažné koně.



Moje klasika MAC Blot Powder nesmí chybět u mě doma, v taštičce na cesty a mám ho samozřejmě i v práci. Miluju ho, miluju ho, miluju ho. 

Pudr nanáším vždy štětcem, nikdy ne přiloženou labutěnkou, takže ho vždy doplňuje nějaký malý štětec v cestovní velikosti, pro tento rok je to NARS Blush brush, který je skladný a velikostně naprosto ideální. A samozřejmě heboučký, to je pro mě nutnost. 

U tváře ještě chvíli zůstaneme, protože od doby, kdy jsem objevila NEW CID Cosmetics I Glow v odstínu Sirocco, jsem se do rozjasňování naprosto zbláznila a zcela mu propadla. Píši to při plném vědomí, já, milovnice všeho matného. Tohle je naprostý miláček nejen na tváře, ale i přes stíny do vnitřní třetiny horních víček. Strkám ho všude, kde to jen jde. Recenze bude brzy následovat, těšte se, protože je fakt k pomilování. 

No a dostáváme se k tomu hlavnímu, což jsou rty. Zde hraje prim osvědčené kombo rtěnky Estée Lauder Pure Color Envy v odstínu 110 Insatiable Ivory (i dle fotek je vidět, že ji fakt miluju), kontury MUFE v odstínu 1C a balzámu Dizao. Osobně z něj nejsem zas tak na větvi, protože dost teče i při pokojové teplotě, ale klidně ho vypotřebuji do konce. 

A to je vše, víc toho u mě nenajdete, víc toho odmítám tahat, protože je to naprosto zbytečné. 

Jste také takto minimalističtí? Nebo ještě víc a podobně jako já vyrážíte z domu jen s rtěnkou v postranní kapsičce kabelky? :)


7 komentářů:

  1. Mna fascinovalo to slovne spojenie "velku kozmeticku tasku", sem s nou!
    Ja vo svojej tiez nemam ovela viac. Kedze vravis, ze vreckovky, dezinfekcia na ruky, parfem preliaty do cestovneho balenia,…sa nepocita, tak tam mam krasny zmatnujuci pudrik Guerlain, cestovny vysuvaci stetec a rano si tam prihodim aktualne pouzity ruz. A kedze poobede ho nie vzdy vyberiem, tak sa mi ich tam zopar nazbiera.
    To je vsetko, lebo ako vravis, je to zbytocne. No ja uz ziadnu kozmetiku nemam v praci, preto ma to zaujalo. A asi keby som aj mala, nepouzijem ju, lebo sa tak pohruzim do prace, ze vacsinou ani ruz po obede neopravim.

    OdpovědětVymazat
  2. Ačkoliv se mi LV kabelky ani trošku nelíbí, tak ta kosmetická taštička je boží:) přijde mi to super, jako že člověk nedává hned na odiv značku tou kabelkou, ale má v ní takový malý luxusní tajemství:) A jinak já taštičku nosím, ale na cestách s malým nemám absolutně nikdy čas z ní něco vytáhnout a poopravit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já nosím vždycky jen rtěnku a balzám na rty. Zbytek (mu, tvářenku) pouze tehdy, když vím, že nebudu doma celý den a budu mít důležitou schůzku.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som asi este minimalistickejsia , nosim len zmatnujuce papieriky essence, rozjasnovac pod oci v stetci guerlain a pomadu alverde, pripadne- a to uz fakt musi byt prilezitost, tonovaci blistex :)
    PS

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, tá taštička sa páči aj mne. Ale aj jej obsah. V tej mojej nosím púder alebo zmatňujúce papieriky, rúž neutrálnej farby, ku ktorému vždy prihodím aj taký, ktorý mám práve na perách, maličkú čiernu ceruzku a ceruzkový korektor.

    OdpovědětVymazat
  6. Super článeček :-) U nás má kosmetickou taštičku manžel, i děti. Já už se bez ní skoro nehnu, u mě se žádná kabelka neobejde bez kosm. taštičky - nesnáším třeba rtěnku nebo parfém na dně, když ho nemůžu najít :-) K Vánocům jsem koupila manželovi jenu "lepší" na http://neceser.cz/21-pro-muze

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)